Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ootko osallistunut gangbangiin?

Vierailija
15.01.2021 |

Miltä se tuntui?

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö kukaan ole tosiaankaan osallistunut näihin massapanoihin?

Vierailija
2/14 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran kanalassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En, mutta haluaisin osallistua.

M50

Vierailija
4/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen ollut alivoimalla kolmea naista vastaan. En tiijjä meneekö ihan gangbangista mutta likeltä liipannee.

Vierailija
5/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Haluaisin

N25

Vierailija
6/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä lasketaanko tämä vielä gang bangiksi:

Olen kerran ollut kolmen miehen kanssa, tosin niin että olin ns vartaassa kahden kanssa ja kolmas tuli sitten lopuksi yksinään, kun oli vain katsellut seksihetkeämme ensin. Aamun/Aamupäivän aikana kukin herroista kävi vielä hoitelemassa minua uusiksi, mutta vain yksi kerrallaan. Lähdin komistusten kanssa hulpeen kelolinnaan jatkoille, tiesin kyllä mitä siinä oli taka-ajatuksena kaikilla.

Tämä siis jo muutamia vuosia sitten huppelin päätteeksi 'tyttöjen rentoutus- ja hiihtomatkalla' Levillä :)

Kilttivaimo 43

Vierailija
7/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kerran ollut kolmen miehen kanssa, tosin niin että olin ns vartaassa kahden kanssa ja kolmas tuli sitten lopuksi yksinään, kun oli vain katsellut seksihetkeämme ensin. Aamun/Aamupäivän aikana kukin herroista kävi vielä hoitelemassa minua uusiksi, mutta vain yksi kerrallaan. Lähdin komistusten kanssa hulpeen kelolinnaan jatkoille, tiesin kyllä mitä siinä oli taka-ajatuksena kaikilla.

Tämä siis jo muutamia vuosia sitten huppelin päätteeksi 'tyttöjen rentoutus- ja hiihtomatkalla' Levillä :)

Kilttivaimo 43

Niin sanotussa vartaassa 😂. Niin sanottua paskapuhetta.

Vierailija
8/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttivaimo 43

Sinua varmaan ahdistaa vähän kaikki :) :) :)

Vierailija
9/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kilttivaimo 43

Ja kateellisten panettelua  🤭😉

Vierailija
10/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muutamia vuosia sitten sain kutsun nuoremmalta naiselta panemaan häntä. Hän kertoi pistä kyse ja koska kyseiset karkelot pidettäisiin. Olin innoissani ja menin kyseisenä lauantaina sovittuun osoitteeseen. Soitin ovikelloa ja alaston vanhempi mies tuli kalu kovana avaamaan. Moikattiin ja menin sisälle. Siellä sitä nuorempaa tyttöä yks äijä nai pöydällä samalla kun toinen uitti munaansa sen suussa ja ehkä noin 5 ukkoa runkkaus ympärillä. Kattelin hetken ja aattelin et ei saatana ei tässä kyllä mua enää tarvita ja poistuin keskustaan terdelle.

Vierailija
11/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen ollut yksityisellä clubilla Ranskassa 6 miehen kanssa samana iltana. N. 40v.

Vierailija
12/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

Muutamia vuosia sitten sain kutsun nuoremmalta naiselta panemaan häntä. Hän kertoi pistä kyse ja koska kyseiset karkelot pidettäisiin. Olin innoissani ja menin kyseisenä lauantaina sovittuun osoitteeseen. Soitin ovikelloa ja alaston vanhempi mies tuli kalu kovana avaamaan. Moikattiin ja menin sisälle. Siellä sitä nuorempaa tyttöä yks äijä nai pöydällä samalla kun toinen uitti munaansa sen suussa ja ehkä noin 5 ukkoa runkkaus ympärillä. Kattelin hetken ja aattelin et ei saatana ei tässä kyllä mua enää tarvita ja poistuin keskustaan terdelle.

Miksi??

Vierailija
13/14 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

M37 kirjoitti:

Ja tällöin vasta opit mitä se gangbang tarkoittaakaan? :D

Vierailija
14/14 |
09.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerran ollut Kimppana kolmelle.

Nuorelle miehelle.

Alku oli hieman hämmentävää, kun vaatteet lähtivät ja pojat alkoivat tutkimus retken piluun.

Olihan se erikoista kun alkoi orkut vyöryyn.. Ihana tunne pillussa kunn oli pillu täynnä siemeniä

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän kolme kolme