Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä suvussa eri uskontoja ?

Vierailija
15.01.2021 |

Miten ne näkyvät teille ?

Kommentit (22)

Vierailija
21/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Löytyy luteria, lessua, ortodoksia, katollilaista. Minä ainut ateisti. En esim. serkun lessuharrastusta ymmärrä, että sitä tenavaa on pakko pukata koko ajan, jotta voisi kuulua johonkin. Perheen vanhin poika joskus kyseli tarkkaan omaa vakaumustani ja kerroin, että jos joskus haluaa erota uskostaan, niin aina voi tulla meille aluksi, jos pihalle potkitaan. Hänen äitinsä ei oikein pitänyt ajatuksesta. Tyylinsä kullakin, mutta minut on kyllä tuon uskonnon hylkäämiesen jälkeen vähän erotettu joukosta, mikä ei minua haittaa tippaakaan. Olen myös parhaiten toimeentuleva ja en jaksa yhtään niitä käsi ojossa sukulaisia, että ihan herran nimeen sitä palkan ylijäämää pitäisi olla jakamassa lähes ventovieraiden sukulaisten kanssa. Se katolinenkaan ei voi ymmärtää, että ateistina juhlin joulua. Minä kirjoitin hänelle joululahjaksi pari vuotta sitten pitkän kirjeen ja tulostin hänelle joulua koskevaa faktaa. Kysyin vielä, että aikooko hän yhä sitä juhlaa viettää. Ei ole sen jälkeen soitellut minulle. Kaikki tietämäni ortodoksit ovat meillä alkoholisteja. Sitä ehtoolisviiniä kuluu, vaikkei tietääkseni ortot juo ollenkaan. Kummasti ne alkon kuitit piti silti piilottaa. 

Hyvää viikonloppua kaikille. M49

Vierailija
22/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Evlutteja, uskonnottomia, luonnonuskovaisia ja tataareja. Kaikki sulassa sovussa ja mielenkiintoisia keskusteluja.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yksi