Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko teillä suvussa eri uskontoja ?

Vierailija
15.01.2021 |

Miten ne näkyvät teille ?

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on uskovainen ortodoksi, minä ateisti. Hyvin toimii.

Vierailija
2/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On katolisia, luterilaisia ja ateisteja. No problemo.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän suvussa pakanoita, luterilaisia ja muutama ortodoksi.

Vierailija
4/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaimo on uskovainen ortodoksi, minä ateisti. Hyvin toimii.

Lisään vielä että minun suku on paljolti uskovaisia luterilaisia, on siellä joukossa joku herännäinenkin jotka taas ärsyttävät paasauksellaan kaikkia uskosta riippumatta.

Vierailija
5/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kristittyja ja muslimeita, ei kukaan kummemmin seuraa saantoja. 

Vierailija
6/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos ateismi lasketaan niin... 

Vierailija
7/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

eri tasoisia protestantteja kristittyjä, mutta kyllä siitäkin saadaan paljon riitoja aikaan.

Vierailija
8/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole kuin tiukasti tapa-luterilaisia, ja olenkohan sitten ainoa ateisti, onko lapset sitten pakanoita kun eivät ole koskaan kuuluneet kirkkoon.

Vierailija
9/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä on suvussa paljon ateisteja. Ne lähtee esim. jouluksi aina Thaikkulaan

Vierailija
10/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On adventistejä, hellareita, valtion kirkollisia, ortomaaneja, pakania, körttejä ja gootteja. Muut on ihmisiä, mutta hellarit meinaa hyppiä silmille.

Vierailija
11/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Körttejä eli luterilaisia ja juutalaisia. Sopii yhteen hyvin.

Vierailija
12/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On adventistejä, hellareita, valtion kirkollisia, ortomaaneja, pakania, körttejä ja gootteja. Muut on ihmisiä, mutta hellarit meinaa hyppiä silmille.

Ei joukkoon mahdu yhtään pastafaristia?

Vierailija
13/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei joukkoon mahdu yhtään pastafaristia?

Tänään olisi hänen nuudeliutensa sapatti.

Vierailija
14/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävä kyllä on. Yritti väkisin käännyttää helluntailaiseksi joten panin välit poikki.

Vierailija
15/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suvussa on paljon esikois lestadiolaisia ja helluntailaisia, en ole tekemissä heidän kanssaan, ei johdu suurimman osan kanssa uskonnosta, ei vaan olla läheisiä. Parin hellari serkun kanssa päädyttiin niin pahoihin riitoihin erilaisten elämänkatsomusten vuoksi että välit meni, eikä haittaa...

Vierailija
16/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Veljeni uskoo ihan tosissaan lentävään spagettihirviöön. Hyvin tulemme silti toimeen.

Vierailija
17/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En halua edes ajatella.

Vierailija
18/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äidin puolen mummoni ja yksi tätini helluntailaisia. Toinen tätini, myös äitini sisko, ev.luterilainen. Oma äitini ateisti tai ei ainakaan "kuulu kirkkoon". Minut on kastettu, tai miten se sanotaankaan, vasta muutaman vuoden ikäisenä, yhtäaikaa sisarusteni kanssa ev.luterilaisuuteen. Ehkä sitten isäni pyynnöstä tms. Äitini kuitenkin tukenut käytännön toimillaan lähetystyötä ym seurakunnan hyväntekeväisyyttä luultavasti enemmän kuin moni perusluterilainen. Käytännön arjessa asioista ei ole ikinä puhuttu, eikä kukaan ole ahdistellut ketään tekemistään valinnoista.

Vierailija
19/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suku on uskovaista ja minä en. Ateistina olen huomannut että himouskovaisia kismittää koska tunnen heidän uskonsa perusteet paremmin kuin he itse. Tuomitsemassa ovat helposti kaikkia mutta eivät tunne edes omaa uskoaan tai sen kirjoituksia. Minä taas olen raamattuni ja tunnustuskirjani lukenut.

Vierailija
20/22 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exän äiti oli mormoni. Ei näkynyt muuten mitenkään kuin että hän joskus sanoi, että tossa kirjahyllyssä on toi kirja, lukekaa jos kiinnostaa. Ja tuon ex-anopin hautajaisissa puhujana oli huonosti suomea puhuva natiivienkku mies, joka kutsui vainajaa "sisareksi".

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan yksi yksi