Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kosketteletko itseäsi yhdynnän aikana?

Vierailija
15.01.2021 |

Vähän nolo kysymys aikuiselta mieheltä, mutta koska on ollut vain kaksi kumppania niin kiinnostaa tämä. Molemmat kumppanini ovat kosketelleet klitoristaan yhdynnän aikana ja mietin, olenko huono rakastaja kun tuohon on tarvetta vai onko tuo ihan tavallista? Kiitos asiallisista vastauksista.

Kommentit (32)

1/32 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei, miksi kysyt yhdynnän aikana? Oletatko, että naisen pitää saada yhdynnässä? Tämä voi viedä kyllä ilon rakastelusta. Miten ajattelet sen, että nainen tyydyttää itseään yhdynnässä? Miksi olette yhdynnässä - sinunko nautintosi takia vain?

Olisko sinusta kiva jos itseäsi itse joutuisit seksissä tyydyttämään...onko se rakastelua.

Miksi et voisi itse kosketella naisesi klitorista yhdynnässä, se varmasti olsii aivan paljon ihanampaa. Tai ihan muulloinkin enne vaikka yhdyntää..suulla, eli kielellä.

En itse pitäisi "rakastelusta" jossa joutuisin itseäni rakastelemaan, mutta minä olenki eri ihminen.

Se että kysyt osoittaa, että olet varmasti kiinnostunut kummppanisi onnesta, ja se on jo paljon se! Varmasti olet ja tulet hyväski rakastajaksi.

Vierailija
2/32 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joko itse tai kumppani koskettelee AINA. Muuten en kyllä laukea. Itse olen aina olettanut, että melkeinpä kaikki naiset tekevät näin. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
3/32 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joko itse tai kumppani koskettelee AINA. Muuten en kyllä laukea. Itse olen aina olettanut, että melkeinpä kaikki naiset tekevät näin. 

Rakastelun pitäis olla vuorovaikutusta, ei itsetyydytysä.

En ole KOSKAAN itse itseäni rakastellessani miehen kanssa tyydyttänyt, sen verran pitää miehestä olla tämä sen tekee.

Vierailija
4/32 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juu ei, vaimoni ei tee. Harvoin saan koskea, koskaan ei koske itse. Yhdyntä on se mikä toimii.

Vierailija
5/32 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosken kyllä. Auttaa orgasmin saamisessa.

Kosken toki myös miestä. Pyllystä

Vierailija
6/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kosketellaan molemmat. Tuntuu hyvältä etenkin orkun lähestyessä haluan hieroa ihan itse nappulaani ja voimistaa laukeamista ihanasti. Joskus kun mieheni haluaa nauttia suihinotosta hyväilen häntä samalla pepusta, sama vaikutus hänelle.

N40

Vierailija
7/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se on mihen tehtävä. Muutoinhan se on itsetyydytystä.

Vierailija
8/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä. Doggyssä ainakin, samoten kun olen polvillani ottamassa suihin. Lusikassa ja saarnaajassa annan mieheni tehdä sen, hänen kosketus tuntuu vielä paremmalta kuin oma. Joskus myös hyppään ratsaille, otan miehen tyveä myöten sisään ja puristelen kovaa munaa pillullani ja pyöritän klittaa, satavarma orkku ennätysajassa.

Vierailija
9/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä kun mies hivelee klitorista samalla, räjähdän hyvin nopsaan.

Vierailija
10/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kosketa. Jostain syystä ei tunnu hyvältä jos samaan aikaan koskettaa. Saan helposti sormettamalla ja suuseksissä. Joskus yhdynnässä.

Vierailija
11/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos pitää itse itseään tyydyttää,ethköön mies samoin sitten siinä vierellä. Tasapuolista.

Vierailija
12/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo ei koskaan koskettele itseään seksin aikana. Se olisi todella kuumaa katsottavaa.

Exä jos hieroi klitoristaan kun ratsasti ja se oli erittäin hot.

Vaimo antaa koskea klittaan seksin aikana vain joskus kun pannaan seisaaltaan takaapäin.

Vierailija
13/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää itse itseään tyydyttää,ethköön mies samoin sitten siinä vierellä. Tasapuolista.

Miksi kaiken pitää olla aina jotenkin matemaattisesti tasapuolista? Olen nainen ja minä nautin ihan siitäkin, kun oma mies nauttii minusta. On kiva kun saan olla omalle puolisolle välillä nautinnon lähde kaiken arkihössötyksen ohessa. Hän kyllä tekee minulle samoin, kun huomaa minulla olevan jotain toiveita liittyen mihin vain asiaan. Sitä kutsutaan rakkaudeksi, siinä ei mittailla mitä toinen on velkaa milloin mistäkin tekemisistä.

Ei haittaa yhtään pätkää jos en ehdi joskus seksissä 'mukaan' ja saan hoitaa itseäni siinä samalla. Kyllästyttää se, kun aina jotain ihmeellistä "kukaan-ei-saa-nauttia-jos-minä-en-nauti" höpinää saa lukea kanssasiskoilta. Ei ihme, että miehet vähän vetäytyy kuoreensa.

Onnellinen vaimo 44

Vierailija
14/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi kaiken pitää olla aina jotenkin matemaattisesti tasapuolista? Olen nainen ja minä nautin ihan siitäkin, kun oma mies nauttii minusta. On kiva kun saan olla omalle puolisolle välillä nautinnon lähde kaiken arkihössötyksen ohessa. Hän kyllä tekee minulle samoin, kun huomaa minulla olevan jotain toiveita liittyen mihin vain asiaan. Sitä kutsutaan rakkaudeksi, siinä ei mittailla mitä toinen on velkaa milloin mistäkin tekemisistä.

Ei haittaa yhtään pätkää jos en ehdi joskus seksissä 'mukaan' ja saan hoitaa itseäni siinä samalla. Kyllästyttää se, kun aina jotain ihmeellistä "kukaan-ei-saa-nauttia-jos-minä-en-nauti" höpinää saa lukea kanssasiskoilta. Ei ihme, että miehet vähän vetäytyy kuoreensa.

Onnellinen vaimo 44

Just näin! Mullakin kyllä se nautinnon ja kiihotuksen lähde on mieheninsisälläni, mutta vielä enemmän saan seksistä irti kun samalla hyväilen itseäni. Ja ukollakin on vain kaks kättä, niin ne ei ihan joka paikkaan riitä, eikä taviikkaan. Parhaat orkut tulee kun hän panee ja hyväilee käsillään rintojani ja muuten vain kehoa ja itse saan pyöritellä klittaani.

Vaimo 30

Vierailija
15/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten minusta alkaa tuntua siltä, mitä nuo seksuaaliteerapautitkin sanovat, etteivät naiset arvosta omaa orgasmiaan, vaan panevat miehen nautinnon omansa edelle. Miellyttämisenhalu on voimaksa joillain naisilla. Omap kurjaa...pitäs alkaa arvostamaan myös omaa nautintoaa, eihän se mitenkään ole pois siltä mieheltäkään!

Vierailija
16/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole KOSKAAN itse itseäni rakastellessani miehen kanssa tyydyttänyt, sen verran pitää miehestä olla tämä sen tekee.

On arvelluttavaa sanoa toisille ihmisille mitä heidän pitää tai ei pidä tehdä seksissä.

Vierailija
17/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytän pientä vibraa samalla, kun pannaan. En tiedä miksi en ole koskaan sormettanut itseäni samalla. Masturboidessa käytän kuitenkin sormiani 99,99%.

Vierailija
18/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käyttäjä34431 kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On arvelluttavaa sanoa toisille ihmisille mitä heidän pitää tai ei pidä tehdä seksissä.

Saanko silti kai sanoa, mitä itse haluan tehdä, ja mitä haluan? En ole sanonut taaskaan, mitä muiden pitää tehdä. Johan on kumma.

Vierailija
19/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisen orgasmi on miehille melkonen mysteeri että miten se laukastaan, mutta kyllä tätä palstaa lukiessa minulle on vahvistunut käsitys että naisille itelleen se on vielä suurempi mysteeri. Eihän nyt jumalauta voi olla mitenkään mielekästä mennä sanomaan toisille että saako seksin ite kosketella OMAA pimppiään 😂 Tai vielä vähemmän arvostella toisten orkunsaantia jos se ei ookkaan partnerin laukaisema vaan ite on joutunu sen hieromaan. Jos orkku vaatii sen että klottaan kosketaan niin eikö tuo ihan sama että koskeeko siihen mies, nainen, pyhä henki tai vaikka naapurin Rami. Saakeli soikoon tämänkin ketjun kysymys oli että kosketko vai et, ja täällä väki lähtee henkseleistään kun joku niin tekeekin ja se on niin saatanallinen vääryys. Pipoa löysemmälle hyvä herrasväki. Ugh! Olen puhunut.

M35

Vierailija
20/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä koskettelen itseäni seksin aikana itse, paitsi jos olen sidottuna en tietenkään pysty. Meillä on yhteensä neljä tervettä kättä ja ne kaikki ovat käytössä molempien iloksi milloin mitenkin.

Oma kokemus on että miehiä kiihottaa katsella naisen tyydyttävän itseään, mua kiihottaa myös katsella kun mies tekee samoin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yksi yksi kaksi