Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nainen, kosketteletko itseäsi yhdynnän aikana?

Vierailija
15.01.2021 |

Vähän nolo kysymys aikuiselta mieheltä, mutta koska on ollut vain kaksi kumppania niin kiinnostaa tämä. Molemmat kumppanini ovat kosketelleet klitoristaan yhdynnän aikana ja mietin, olenko huono rakastaja kun tuohon on tarvetta vai onko tuo ihan tavallista? Kiitos asiallisista vastauksista.

Kommentit (32)

Vierailija
21/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olenko käsittänyt siis näin vanhana ihan väärin seksin idean, että toinen toiselle tuotetaan nautintoa? Ja siis oliko värin nyt sitten näin sanoa?

Vierailija
22/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos pitää itse itseään tyydyttää,ethköön mies samoin sitten siinä vierellä. Tasapuolista.

Miksi kaiken pitää olla aina jotenkin matemaattisesti tasapuolista? Olen nainen ja minä nautin ihan siitäkin, kun oma mies nauttii minusta. On kiva kun saan olla omalle puolisolle välillä nautinnon lähde kaiken arkihössötyksen ohessa. Hän kyllä tekee minulle samoin, kun huomaa minulla olevan jotain toiveita liittyen mihin vain asiaan. Sitä kutsutaan rakkaudeksi, siinä ei mittailla mitä toinen on velkaa milloin mistäkin tekemisistä.

Ei haittaa yhtään pätkää jos en ehdi joskus seksissä 'mukaan' ja saan hoitaa itseäni siinä samalla. Kyllästyttää se, kun aina jotain ihmeellistä "kukaan-ei-saa-nauttia-jos-minä-en-nauti" höpinää saa lukea kanssasiskoilta. Ei ihme, että miehet vähän vetäytyy kuoreensa.

Onnellinen vaimo 44

Mä taas en ymmärrä, mitä tasapuolisuus muka haittaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasapuolisuus vaatimus ei ole itsekästä. "Vain minun nautintoni on tärkeä" -asenne on itsekästä. Enkä ihmettele jos naisilla närästää tämä. Eikä kukaan mieskään tykkää, jos vaimon asenne on tämä. Tasapuolisuus on ainut joka normaalitilanteessa pitää molemmat onnellisina. Pois luettuna tilanteet joissa toinen sairas tms.

Vierailija
24/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisen orgasmi on miehille melkonen mysteeri että miten se laukastaan, mutta kyllä tätä palstaa lukiessa minulle on vahvistunut käsitys että naisille itelleen se on vielä suurempi mysteeri. Eihän nyt jumalauta voi olla mitenkään mielekästä mennä sanomaan toisille että saako seksin ite kosketella OMAA pimppiään 😂 Tai vielä vähemmän arvostella toisten orkunsaantia jos se ei ookkaan partnerin laukaisema vaan ite on joutunu sen hieromaan. Jos orkku vaatii sen että klottaan kosketaan niin eikö tuo ihan sama että koskeeko siihen mies, nainen, pyhä henki tai vaikka naapurin Rami. Saakeli soikoon tämänkin ketjun kysymys oli että kosketko vai et, ja täällä väki lähtee henkseleistään kun joku niin tekeekin ja se on niin saatanallinen vääryys. Pipoa löysemmälle hyvä herrasväki. Ugh! Olen puhunut.

M35

Onnistuu kyllä aika monilta miehiltä eli suomeksi kaikilta joita kiinnostaa.

Vierailija
25/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Naisen orgasmi on miehille melkonen mysteeri että miten se laukastaan, mutta kyllä tätä palstaa lukiessa minulle on vahvistunut käsitys että naisille itelleen se on vielä suurempi mysteeri. Eihän nyt jumalauta voi olla mitenkään mielekästä mennä sanomaan toisille että saako seksin ite kosketella OMAA pimppiään 😂 Tai vielä vähemmän arvostella toisten orkunsaantia jos se ei ookkaan partnerin laukaisema vaan ite on joutunu sen hieromaan. Jos orkku vaatii sen että klottaan kosketaan niin eikö tuo ihan sama että koskeeko siihen mies, nainen, pyhä henki tai vaikka naapurin Rami. Saakeli soikoon tämänkin ketjun kysymys oli että kosketko vai et, ja täällä väki lähtee henkseleistään kun joku niin tekeekin ja se on niin saatanallinen vääryys. Pipoa löysemmälle hyvä herrasväki. Ugh! Olen puhunut.

M35

Niin, jopa naapurin Ramilta, mutta sä et kyllä onnistunut ymmärtämään tekstiä jota kommentoit.

Vierailija
26/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

M35

Niin, jopa naapurin Ramilta, mutta sä et kyllä onnistunut ymmärtämään tekstiä jota kommentoit.

Ei se ole vaikeaa, sen vaikeampaa mitä miehetkin järjestään naisilta odottavat.

Vierailija
27/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juuu, siis sekö on ok, että mies vaan panee, ja nainen siinä huokailee vieressä, että ihanaa kulta kun saat? Ei se ei ole ok ainakaan minulle. Onneksi ei niin olekkaan oikeassa elämässäni.sukuplvelta toiselle, ikävä kyllä.

Miksi tämä on niin ok monille muille naisille? Oma orgasmi on jälleen ja aina toissijainen.  Haluatko näin tyttärellesikin?

Vierailija
28/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun tai mieheni täytyy hieroa klitoristani sormilla tai minivibralla, jotta voisin saada orgasmin. Se ei muuten vain onnistu. Yleensä teen sen itse, jotta mies voi keskittyä oikeanlaiseen rytmiin.

Vierailija
29/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän yksi naima-asento on keittiön pöydällä. olen selälläni ja pilluni on pöydän reunalla, miehelläni on jalkani hartioiden päällä. Minä hieron pilluani samanaikaisesti kun hän panee, saadaan tajunnan viemiä orgasmeja. Meistä ei siinä ole mitään väärää. Onks tää nyt selvää??

Vierailija
30/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän yksi naima-asento on keittiön pöydällä. olen selälläni ja pilluni on pöydän reunalla, miehelläni on jalkani hartioiden päällä. Minä hieron pilluani samanaikaisesti kun hän panee, saadaan tajunnan viemiä orgasmeja. Meistä ei siinä ole mitään väärää. Onks tää nyt selvää??

Miksei olis! Kukin miten tahtoo.Ja joo toi pöytäjuttu on hyvä. Minä vaan siinä haluan, että mies koskettelee pillua,sillähän on peräti 2 kättä vapaana, Mihen kosketus on parasta!!

Ja siis minä, ettei taas joku sano, että käsken kaikkia tai kiellän kaikkia..

Vierailija
31/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä koskettelee molemmat vuorollaan. Mä tosin enemmän itseäni kuin mies, mutta ei sen tarvi mennä tasan.

Vierailija
32/32 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hieron omaa klitoristani. Mies hoitelee käsillään rintojani, itse omien rintojen hyväily ei tunnu miltään, mut miehen koskemana nännien hyväily saa mut nollasta sataan aivan hetkessä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme kolme