Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nautiiko joku oikeasti näistä pakkasista? -17 nyt ulkona Tikkurilassa

Vierailija
15.01.2021 |

Siis helvetti sentään, piti matka pizzeriaan, apteekkiin ja kauppaan tehdä juosten ettei tarttis olla tuolla.

Ja mulla on sentään noi kaikki vierekkäin 50-100m päässä kotiovesta

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaatteet päälle niin ei tarvi avata turhia ketjuja vaahtokarkkien ongelmista.

Vierailija
22/38 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vaatetta joo. Mutta mikä auttaa naaman jäätymiseen?? Huivi edessä kun kostuu nopeasti hengitysilmassa. Ja naama on aivan kirkuvan punainen hetkessä ja tuntuu ihan karmealta. Saan karmeat pakkasihottumat näillä keleillä joka ulkoilulla vaikka olisin siellä vain hetken.

Voi kesä, tule jo. :(

Sama mulla, plus mulla jäätyy lasit, enkä  näe mitään - tuolla sitten sokkona koiran kanssa seikkaillaan. Just tultiin iltalenkiltä, kattelin naamaani peilistä ja totesin että onneksi ei tarvi mennä mihinkään - tulipunainen ja poskipäissä pientä rakkulaa. Kesä saisi tulla pian

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti näin kovasta pakkasesta, sillä en ole psykopaatti. Ajattelen esimerkiksi sitä, kuinka kurjaa varsinkin luonnon eläimillä on kovan pakkasen takia.

Vierailija
24/38 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muuten Helsingissä kiva keli mutta tuuli on perkeleestä.

Menee luihin ja ytimiin. Eli jos mittari näyttää - 17 niin tuulen kanssa se on - 27.

Vierailija
25/38 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saan jo nollakeleillä nokkosihottumaa, nyt on ihan karmea käydä edes äkkiä kaupassa. 

Ja kyllä, on kokeiltu kaikki mahdolliset kypärämyssyt ja naamiot.

Koko kasvojen aluetta särkee koko ajan.

Vierailija
26/38 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos sisällä ei tarvis hytistä talvitakin kanssa niin sit ei ois mitään ongelmaa

Vierailija
27/38 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nauti, koska työskentelen pysäköinninvalvojana. Vaikka valtaosa työpäivästä menee lämpimässä autossa, niin silti sitä pakkasessa oloa tulee sen verran ettei työpäivän jälkeen halua muuta kuin lämmitellä sängyssä peiton alla. Olen nyt kolme tuntia lämmitellyt ja pikku hiljaa alkaa tuntua, ettei palella enää. Huomenna aamukuudelta taas tuonne pakkaseen :-(

Vierailija
28/38 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pidän. Paras on -5 tienoilla, mutta menee tämäkin. Toppavaatteet vain päälle ja menoksi. Meillä pienikin pärjää kun on puettu hyvin. Olin parikymppisenä samanlainen, juoksin farkuissa ilman aluskerrastoa pitkin kaupunkia ja kirosin kylmää. Nyt viihdytään kevyesti tunti tai pidempäänkin ulkoillessa. Pukeutumis ja asennekysymys.

Vierailija
29/38 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

-17 astetta on just hyvä ulkoiluun. Ollaan tänään ulkoiltu lasten kanssa kahteen kertaan pari tuntia. Niin on iloisia mukuloita ja punaposkisia.

Tikkurilasta myös

Vierailija
30/38 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saan jo nollakeleillä nokkosihottumaa, nyt on ihan karmea käydä edes äkkiä kaupassa. 

Miten kesällä kun paistaa aurinko? 

Herätit mielenkiintoni. Ikävää kuulla, että talvi on hankala. 

Vierailija
31/38 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nauti, koska työskentelen pysäköinninvalvojana. Vaikka valtaosa työpäivästä menee lämpimässä autossa, niin silti sitä pakkasessa oloa tulee sen verran ettei työpäivän jälkeen halua muuta kuin lämmitellä sängyssä peiton alla. Olen nyt kolme tuntia lämmitellyt ja pikku hiljaa alkaa tuntua, ettei palella enää. Huomenna aamukuudelta taas tuonne pakkaseen :-(

Sulla on hyvä palkka, pää kiinni.

Vierailija
32/38 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo aiempi naaman jäätymisestä ja pakkasihottumasta valittanut. Mutta itsellä auringon kanssa ei ongelmaa. Ainoastaan pakkanen tekee nuo mikrorakkulat ja kutisevan punaisen ihottuman johon ei auta kun kortisonikuuri.

Eli ei, aina sää ei ole mikään pukeutumiskysymys. Meitä on vaan kovin erilaisia ihmisiä ja lämpötilan sietokyky on erilainen. Itse en koskaan valita helteestä, päinvastoin rakastan sitä mutta ymmärrän hyvin että luonnostaan lämpöisille ja paljon hikoaville se on tukalaa.

Vierailija
33/38 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen tuo aiempi naaman jäätymisestä ja pakkasihottumasta valittanut. Mutta itsellä auringon kanssa ei ongelmaa. Ainoastaan pakkanen tekee nuo mikrorakkulat ja kutisevan punaisen ihottuman johon ei auta kun kortisonikuuri.

Eli ei, aina sää ei ole mikään pukeutumiskysymys. Meitä on vaan kovin erilaisia ihmisiä ja lämpötilan sietokyky on erilainen. Itse en koskaan valita helteestä, päinvastoin rakastan sitä mutta ymmärrän hyvin että luonnostaan lämpöisille ja paljon hikoaville se on tukalaa.

Ketään ei kiinnosta sun rakkulat. Se ei ole suomalaista että valittaa jostain rakkuloista.

eri

Vierailija
34/38 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muuten Helsingissä kiva keli mutta tuuli on perkeleestä.

Menee luihin ja ytimiin. Eli jos mittari näyttää - 17 niin tuulen kanssa se on - 27.

Onpa kurjaa. Oulussa -25 ja tuulee mereltä. 

Vierailija
35/38 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

puutalot kirjoitti:

Jos sisällä ei tarvis hytistä talvitakin kanssa niin sit ei ois mitään ongelmaa

Hankkii kunnon lämmityksen niin ei tarvitse.

t. puutaloasukas

Vierailija
36/38 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nauti näin kovasta pakkasesta, sillä en ole psykopaatti. Ajattelen esimerkiksi sitä, kuinka kurjaa varsinkin luonnon eläimillä on kovan pakkasen takia.[/quote

Suomen eläimistö on sopeutunut tähän ilmastoon. Eli ne kyllä selviävät. Eläimillä on eri tapoja selvitä kylmässä. Esim. hangen alla elävillä eläimillä on suht mukavat oltavat, koska lumi antaa suojaa kylmältä.

Vierailija
37/38 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Auringosta (tai hikoilemisesta) ei ole minulle harmia.

Se on vain kylmyys, joka aiheuttaa ongelmia. Kylmänokkosihottuma sillä on nimenä. 

Toki en oleile suorassa auringonpaisteessa keskellä päivää ilman suojaa, siinä palaisi iho minullakin. 

Vierailija
38/38 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä tänään -24. Teen ulkotyötä, hiki tuli! Kypäräpipo ja kunnon huivi nenän yli niin ei naamakaan palellu.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kuusi kuusi