Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Helteen kauhistelijat onko nyt mukava sää?

Vierailija
15.01.2021 |

Itse nauttisin 25 asteen lämmöstä.

Kommentit (73)

Vierailija
1/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On!

Eihän mun tarvitse tuolla ulkona olla ja silloin kun tarvitsee, tarpeeksi vaatetta vaan päälle.

Vierailija
2/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On parempi kuin helle.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On.

Oli ihana ulkoilla tänään auringon paistaessa, eikä ollut muuten kylmä kuin poskia vähän nipisteli. Ja mikä parasta, sain kävellä lähes yksin vain muutaman ihmisen tullessa vastaan.

Vierailija
4/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On! Paukkupakkasia on ollutkin ikävä, viime talvena kun niitä ei ollut. Olen tänäänkin käynyt jo kahteen otteeseen ulkoilmassa. Kylmää pääsee suojaan sisälle tai pukeutumalla riittävän lämpimästi, kuumuutta ei.

Vierailija
5/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmää on täälläkin toissayönä laski + 19 C :een aamuyöllä, vaikka silti joka päivälämpötila ollut reilusti yli +30 C koko kylmimmän ajan eli joulu ja tammikuun.

M. 55

Bangkok

Vierailija
6/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On!

Eihän mun tarvitse tuolla ulkona olla ja silloin kun tarvitsee, tarpeeksi vaatetta vaan päälle.

Niinpä. Meillä on sisällä vähän viileää mutta mitä siitä, aina voi laittaa lisää päälle ja mennä vaikka viltinkin alle. Toisin kuin helteen lämmittämä asunto, sitä ei pääse sisällä pakoon näin kerrostalossa, kun ei voi ilmalämpöpumppua asennuttaa.

Vierailija
7/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kylmällä voi aina lisätä vaatetusta mutta helteellä ei voi alasti kulkea.

Vierailija
8/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseäni viitttuutttaaa ku olis muuten kaunis näky, mutta koiran kusta-paskaa on helvetti jokapuolella ja nyt se on varsinkin erittäin näkyvää. Oksettaa kävellä tuolla. Muuten niiin täydellinen keli.

Vierailija
9/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehdottomasti on. Hellettä vastaan ei ole olemassa suojautumiskeinoa. Pakkasta vastaan on. Siksi ehdottomasti ennemmin -28 kuin +28. 

Vierailija
10/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aamulla -32 ja kylläpä oli auto jäykkä, vaikka oli katoksessa ja vebasto lämmitti. Mutta tätä se on talvi pohjoisessa. Kesällä sitten lämmintä ja sääskiä.

Vierailija
11/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tahtoo tammikuussa +25 lämpöä, pitää muuttaa pois Suomesta. 

Vierailija
12/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mieluummin koko vuosi vaikka tätä kuin hellettä. Tämä on Suomi!

Vierailija
13/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Parempi kuin helle, pukeutumalla oikein saa olon mukavaksi. Helteellä kun ei auta vaikka alasti olisi.

Vierailija
14/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Inhoan ääripäitä eli kuumaa hellettä ja kylmää pakkasta.

Nykyään olen varautunut kumpaankin. On ilmastointilaite helteiden varalle ja talveksi riittävästi puita. Nytkin makaan takan edessä kun tuli palaa ja lämmittelen.

Vierailija
15/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vihaan hellettä, koska se haittaa nukkumista, toisin kuin tämä pakkanen. Sisällä on nyt sopiva lämpötila ja uni tulee helposti.

Vierailija
16/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ehdottomasti on. Hellettä vastaan ei ole olemassa suojautumiskeinoa. Pakkasta vastaan on. Siksi ehdottomasti ennemmin -28 kuin +28. 

Miksi hellettä vastaan pitäisi suojautua? Ei ainakaan Suomessa koskaan.

Vierailija
17/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menkääs ulos alastomana vrt siihen että menisitte ulos alastomana helteellä. Kummassa tapauksessa kuolette aika nopeasti?

Vierailija
18/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä rakastan hellettä, mutta myös kunnon pakkasia. Eilen ja tänään ulkoilin n. 2 h molempina päivinä, kun kerrankin paistoi.

Toki vaatii sen, että osaa pukeutua, eikä ole esim. hengitystieongelmia.

Vierailija
19/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On kyllä ihan mahtava keli! Pakkanen piristää ja virkistää 😊

20/73 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

On!

Kylä näin o, talvella Suomessa pitää olla lunta ja pakkasta, vaikka enemmän helteistä tykkäänkin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi neljä neljä