Naiset jotka eivät saa orgasmia yhdynnässä
Onko tällaisille naisille peniksen koolla väliä? Ei kai sillä ole merkitystä jos ei kuitenkaan saa?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vissiin olekkaan nainen.. vaan kai joku alien. Olen saanut 2 lasta ja saan huikeita orgasmeja mieheni kanssa. Pelkkä se,että joku työntää peniksen sisääni ja vatkaa sisellä, ei tuo mitään huutoja. Mutta onnea silti joka niin onnistuu. Empä ole koskaan kieltänyt keltään, ja miten voisinkaan!
Ihan hyvää vaan kaikille.
Se klitoris vaan ei ole siellä emättimessä, vaikka miehet niin todellakin kovasti yrittvät vakuuttaa. Ja joku "nainenkin". Ihan sama.
Mikä ihmeen tarve sinulla on kieltää, jotkut naiset saavat todella kovan nautinnon juuri emätinyhdynnästä? Saathan sinä edelleen nauttia miten nautit. Minulle juuri tuo pelkkä vatkaus on se juttu. Miksi se ärsyttää sinua? Miksi sinun pitää epäillä muiden naiseutta sen vuoksi, että joku toinen nainen saa nautintoa eri tavalla kuin sinä? Mikä päähänpinttymä tämä on sinulle?
ä En ole kenenkään naiseutta epäillyt, Miehet sitä tekevät. Anna sinä naisten ottaa orgasminsa mistä saavat, ei sun kalusi ole must. Heippa.
Mulla on 25/18 cm eikä kukaan nainen ole koskaan jäänyt ilman orgasmia. Tarpeen vaatiessa ovi lukkoon ja pilleriä poskeen niin jaksan vaikka 12h putkeen ja kyllä siinä jo ulina jossain vaiheessa alkaa.
Vierailija kirjoitti:
Naisen orgasmi on täysin turha suvunjatkamisen kannalta.
Samoin miehen orgasmi muulloin kuin ilman ehkäisyä ovulaation aikaan. Luovutko niistä?
[/quote]ä En ole kenenkään naiseutta epäillyt, Miehet sitä tekevät. Anna sinä naisten ottaa orgasminsa mistä saavat, ei sun kalusi ole must. Heippa.[/quote]
Anna itse muiden naisten ottaa orgasminsa mistä saavat. Aikamoista naisten vähättelyä leimata mieheksi ne joille penetraatio on se juttu.
Itse kun kiihotun tulee jossain kohti pakottava tarve saada jotain sisääni. Kalun ei tarvitse olla mikään jättimela vaan ratkaisevampaa on mihin paine osuu ja mihin tahtiin. Pidän myös isoista dildoista ja nyrkistä, se ihana venymisen ja äärimmilleen täyttymisen tunne...
Ns. klitorisorgasmia en ole koskaan saanut. Klitorisnappi on hyvin huputettu eikä oikein kestätään liian suoraa kosketusta.
N52
Käyttäjä34431 kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En vissiin olekkaan nainen.. vaan kai joku alien. Olen saanut 2 lasta ja saan huikeita orgasmeja mieheni kanssa. Pelkkä se,että joku työntää peniksen sisääni ja vatkaa sisellä, ei tuo mitään huutoja. Mutta onnea silti joka niin onnistuu. Empä ole koskaan kieltänyt keltään, ja miten voisinkaan!
Se klitoris vaan ei ole siellä emättimessä, vaikka miehet niin todellakin kovasti yrittvät vakuuttaa. Ja joku "nainenkin". Ihan sama.
Mikä ihmeen tarve sinulla on kieltää, jotkut naiset saavat todella kovan nautinnon juuri emätinyhdynnästä? Saathan sinä edelleen nauttia miten nautit. Minulle juuri tuo pelkkä vatkaus on se juttu. Miksi se ärsyttää sinua? Miksi sinun pitää epäillä muiden naiseutta sen vuoksi, että joku toinen nainen saa nautintoa eri tavalla kuin sinä? Mikä päähänpinttymä tämä on sinulle?
ä En ole kenenkään naiseutta epäillyt, Miehet sitä tekevät. Anna sinä naisten ottaa orgasminsa mistä saavat, ei sun kalusi ole must. Heippa.
Ööö kiellät juuri minun naiseuteni. Ei minulla ole kalua, mutta tarvitsen kalua omaan tyydytykseeni. Tykkään siitä tunteesta, kun vehje liikkuu pimpassani.
Vierailija kirjoitti:
Aloituksessa on monta ongelmallista oletusta.
Ensinnäkin se, että kaikki naiset ovat samanlaisia, kuin tehdasvalmisteisia nukkeja.
Toiseksi se, että jos nainen ei saa orgasmia nyt, hän ei voisi saada ja haluta saada sellaista tai että hänen seksuaaliset toiveensa ja nautintonsa olisivat jotenkin vähempiarvoisia.
Ja kolmanneksi se, että naisen orgasmin saaminen kuvitellaan mekaaniseksi toiminnaksi, jossa merkitystä on vain sillä miehen elimellä ja silloinkin vain sen koolla.
Aloittajalle annetaan siis mietintämyssyyn sellaiset tajuntaaräjäyttävät faktat kuin että a) naiset ovat ihmisiä b) naiset eivät ole koneita c) naiset eivät ole kaikki samanlaisia d) naisen seksuaalisuus ei ole vain olemassa suhteessa mieheen ja e) jos olet naisen kanssa suhteessa, kannattaa pyrkiä kommunikoimaan hänen kanssaan yhteisestä seksielämästä, eikä kysyä neuvoa AV:ltä siitä mitä mieltä ko. nainen jostakin on.
Tämän kirjoittajalle mietintämyssyyn, että onkohan itselläsi ongelmia luetun ymmärtämisen kanssa.
orkkutakuu kirjoitti:
Mulla on 25/18 cm eikä kukaan nainen ole koskaan jäänyt ilman orgasmia. Tarpeen vaatiessa ovi lukkoon ja pilleriä poskeen niin jaksan vaikka 12h putkeen ja kyllä siinä jo ulina jossain vaiheessa alkaa.
Varmasti alkaa ulina mutta ei hyvässä mielessä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule nyt vielä viimisen kerran; saat tykätä ihan kuinka paljon hyvänsä sen kalun vatkauksesta. En missään kohtaa ole sanonut KENELLEKKÄÄN ettei siitä saa tai voi nauttia, en missään. Itsekkin siitä tykkään. Mutta sen väitän, etteivät kaikki saa sen pelkän vatkauksen avulla orgasmia. Sen todistavat lukuisat naiset, sekä monet tutkimukset. Mikä itselläsi mättää tämän ymmärtämisessä- Jokainen nauttikoot mistä nautintonsa saavat, tämän ole sanonut jo monasti. Riittääkö tämä nyt vihdoin. En ole siis kieltänyt kenenkään nautinoa millään tavalla, enkä olis voinutkaan mitenkään, ei ole minun vallassani. todellakin Heippa nyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuule nyt vielä viimisen kerran; saat tykätä ihan kuinka paljon hyvänsä sen kalun vatkauksesta. En missään kohtaa ole sanonut KENELLEKKÄÄN ettei siitä saa tai voi nauttia, en missään. Itsekkin siitä tykkään. Mutta sen väitän, etteivät kaikki saa sen pelkän vatkauksen avulla orgasmia. Sen todistavat lukuisat naiset, sekä monet tutkimukset. Mikä itselläsi mättää tämän ymmärtämisessä- Jokainen nauttikoot mistä nautintonsa saavat, tämän ole sanonut jo monasti. Riittääkö tämä nyt vihdoin. En ole siis kieltänyt kenenkään nautinoa millään tavalla, enkä olis voinutkaan mitenkään, ei ole minun vallassani. todellakin Heippa nyt.
Taas sinä vetoat muihin naisiin ja tutkimuksiin. Puhuisit vain omasta puolestasi. Jos sina et saa nainnista mitään ja jäät ilman orgasmia, niin se on sinun ongelma. Turha vedota muihin naisiin ja puhua heidän puolesta.
Vaimoni sai ja halusi orgasmit naidessa enimmäkseen ekat 30v . Suuseksi ja klitan räplääminen piti lopettaa ennen orgasmia. Ainoastaan häpyjen hinkkaus yhteen ja kalun pyöritys syvällä pillussa tuotti halutut orgasmit. Viimeiset reilu 10v naiden saadut harventuneet niin paljon, että vaimo halunnut varman päälle suuseksillä, jottei jää ilman. Haluaisi vieläkin naidessa jos saisi, koska naidessa saatu on voimakkaampi, kokonaisvaltaisempi ja tyydyttävämpi. Siten nykyisin hänen on tyytyminen vähemmän tyydyttävään orgasmiin. Luojan kiitos hän on käytänmössä aina saanut orgasminsa. Yrittänyt pitää siitä huolen, kun hän ei halua jäädä ilmankaan. Panemista haluaa aina ja siitä nauttii ilman orgasmejakin ja aina on mahdollisuus saada ja joskus saakin.
M62
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sinä vetoat muihin naisiin ja tutkimuksiin. Puhuisit vain omasta puolestasi. Jos sina et saa nainnista mitään ja jäät ilman orgasmia, niin se on sinun ongelma. Turha vedota muihin naisiin ja puhua heidän puolesta.
Vaimoni sai ja halusi orgasmit naidessa enimmäkseen ekat 30v . Suuseksi ja klitan räplääminen piti lopettaa ennen orgasmia. Ainoastaan häpyjen hinkkaus yhteen ja kalun pyöritys syvällä pillussa tuotti halutut orgasmit. Viimeiset reilu 10v naiden saadut harventuneet niin paljon, että vaimo halunnut varman päälle suuseksillä, jottei jää ilman. Haluaisi vieläkin naidessa jos saisi, koska naidessa saatu on voimakkaampi, kokonaisvaltaisempi ja tyydyttävämpi. Siten nykyisin hänen on tyytyminen vähemmän tyydyttävään orgasmiin. Luojan kiitos hän on käytänmössä aina saanut orgasminsa. Yrittänyt pitää siitä huolen, kun hän ei halua jäädä ilmankaan. Panemista haluaa aina ja siitä nauttii ilman orgasmejakin ja aina on mahdollisuus saada ja joskus saakin.
M62
Etkö ymmärrä lukemaasi? Etkä ymmärrä, kun sanon, että jokaiikka saa saad miten helvetissä vaan haluaa? Mikä siinä on vaikeeta ymmärtää? Sä saat saada naisesi vaikka kuuraketila jos se teille sopii, samoin minä ja mun mies. Missä helvetissä olen sanonut etten sitäpaitsi saa nautintoa yhdynnäsä? tai etten saisi orgasmeja? Kerro nyt ihmeessä! Mun seksielämä on aivan villiä ja upeeta, monasti päivässä. Mikä helvata mättää? Missä olen kieltänyt ketään anuttimasta miten tahtoo.. Nyt alkaa jo kyllästyttää tämä homma. Ja itse sinä puhut vain vaimostasi jankun jankun. Hyvä kun teillä toimii, mutta niin toimii meilläkin. J olet todella daiju, jos et usko lukuisiin tutkimuksiin, tai edes pasltanaisten lukuisiin kirjoituksiin siitä etteivät saa pelkällä panolla. Sokeako olet. Lue uudestaan.
... ja vielä; väitätkö siis sinä, että KAIKKI naiset saavat sen orgasmin naimalla, vai mitä sekoilet. Ja tutkimuksista ei saa puhua, tai ne ovat pelkkää puppuaa..