Haluaisin mennä hiihtämään mutten uskalla
Koska
-olen hidas hiihtäjä
-hiihdän varmaan väärään suuntaan
-huono suuntavaisto, pelkään eksyväni ladulta vaikka se olisi ympyrä
-pelkään mäkien laskemista
-edellä mainittujen seikkojen takia pelkään myös laturaivoajia
Kommentit (22)
Mulla kans samat tuntemukset! Luulin olevani ainoa!
Ostin ennen joulua ensimmäiset omat sukset. Muistin lapsuudestani, että hiihto on helppoa ja kivaa. Ladulla sit huomasin, että sukset vei naista eikä nainen suksia. Aiemmin olin kokeillut siskoni suksilla hiihtoa ja silloin liuin pienimmätkin mäet alas (ei tainnut olla voitelut kohdillaan). Kerran kaaduin kun yritin mennä ala-asteikäisen lapsen ohi, vieläkin nolottaa :D.
Uusissa suksissa on karvapohjat ja pääsen jopa mäet jotenkuten ylös. Pienikin alamäki pelottaa ja saati jos siinä on vielä mutka alamäen lopussa. Mutta olen päättänyt opetella, ja mietiskelen hiihtokouluun menoa. Nyt jos koskaan hiihto on hyvä tapa pitää itsestä huolta ja mukava tapa liikkua kunhan vauhtiin pääsee!
Onneksi kohta järvet on jäätyneet niin pääsee välillä tasaista lenkkiä tekemään.
Tsemppiä siis! Täällä myös muita arkajalkoja! Aion kuitenkin opetella opetella oikean tekniikan ja yritän saada latukilometrejä alle.
Niin, kun ei tiedetä mistä päin Ap on. Mutta ei sitä latua yleensä liian ohuelle jäälle tehdä. Eli jos latu on, jääkin on riittävän paksu.