Olenko vain tietämätön, kun minusta nämä kengät eivät ole ollenkaan seksikkäät?
Katselen juuri Sinkkuelämää 6. tuotantokautta, jossa Carrie tapailee Bergeriä. Samantha haluaa auttaa heitä saamaan seksielämänsä toimimaan ja he menevät yhdessä alusvaateputiikkiin. Samantha näyttää pörröisiä stilettikorkopistokkaita, jotka ovat hänen mukaansa todella seksikkäät. Carrie lopulta suostuu ostamaan kengät, joita Berger kehuukin erittäin seksikkäiksi.
Enkö minä vain ymmärrä mikä on seksikästä, kun minusta noissa kengissä ei ollut mitään sellaista?
Tässä kuva kengistä, tosin Carrie osti punaiset, mutta sama kenkä kuitenkin: https://i.pinimg.com/originals/5f/7c/4e/5f7c4ebd4789b5289f60b11306d90e8…
Kommentit (19)
Miten voi olla noin kämäisen näköisesti kyhätty korko kun kyseessä kuitenkin Manolo Blahnikit? 🙄
No ehkä ne oli aikanaan seksikkäät. Nykyään auttamattoman vanhanaikaiset. Niin se muoti muuttuu.
On kyllä halvan näköiset rimpulat. Mitä eroa noissakaan on johonkin halpoihin kiinakyhäelmiin kuin se että niihin on painettu Manolo Blahnik ja lätkäisty satasten hintalappu?
Et ole tietämätön vaan helvetin tyhmä , kun tollaista pohdit ja teitähän riittää.
Monet miehet tykkää kun naisilla on korot kengissä.
Vierailija kirjoitti:
Miksi miehet tykkäävät, että naiset käyttävät terveydelle haitallisia kenkiä?
Näistä tulee mieleen Tyttökultien Blanchen aamutossut
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No eihän se ole tarkoitus kävelyttää niitä ympäri kaupunkia ;)
Käsikirjoittajan mielestä ilmeisesti ovat.
Mullakin on tuollaiset, enkä itse pidä niitä erityisen seksikkäinä, mutta eräs vanhempi herrasmies kutsui niitä ”sänkykamarikengiksi” eli ehkä vanhemmat ihmiset näkee ne seksikkäinä?
Olisi nuo tosin minustakin seksikkäät, jos korko olisi selvästi korkeampi.
Vierailija kirjoitti:
Mullakin on tuollaiset, enkä itse pidä niitä erityisen seksikkäinä, mutta eräs vanhempi herrasmies kutsui niitä ”sänkykamarikengiksi” eli ehkä vanhemmat ihmiset näkee ne seksikkäinä?
Olisi nuo tosin minustakin seksikkäät, jos korko olisi selvästi korkeampi.
Siis aamutohveleina piti. Usko pois, niin useimmat muutkin vanhemman sukupolven ihmiset. Tollasia aamutohveleita rouvilla ennen vanhaan oli.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Koska se saa naisen jalat näyttämään pidemmiltä, ja tuo takapuolta esiin.
Kai noi sopivan yökkärin kanssa on kivat?
En tiedä, en itse käytä yöpukuja, enkä tarkenisi sellaisessa oloasuna.
Kauniit ovat, mutta vaatii jotain supernaisellista asuksi.
Ovat kuten toinen jo sanoi "aamutohvelit" noiden strutsinsulkien takia, sopivat vain makuuhuoneeseen tai sohvalta sinne.
Jos ei muuten liiku koroilla, niin JOS haluaa miesta miellyttaa jolle korot ovat juttu, niin hetken pysyy pitamaan jalassa, siis jos se kannattaa mielestasi. Muuten kitty heal tai flip-flop tyyliin vastaavat.
Mulla oli tuonnäköiset, eivät siis toki merkkikengät, kunhan vain korolliset halvat satiini ja höyhen aamutossut, jotka tosin ostin käyttöön iltakengiksi yksiin hiukan yliampuviin bileisiin. Kukaan ei maininnut niitä seksikkäiksi, joten arvatenkin seksikkyys on katsojan silmässä - minun silmissäni nuo olisivat seksikkäät tiukkoihin beigeihin säämiskähousuihin ja avoimena repsottavaan röyhelöpaitaan pukeutuneella noin kolmikymppisellä miehellä (mieluusti pienikokoinen eikä kovin lihaksikas) - mieltymykseni ovat vähän spesifejä.
Vierailija kirjoitti:
Ja oikeasti suurin osa tuskin edes katsoo mitään kenkiä vaan tissejä ja persettä, ihan sama mitä naiset itse kuvittelee.
Onhan nuo söpöt, punaisena voi ollakin seksikkäät, riippuu muusta asukokonaisuudesta. Ja mikäänhän ei sinällään ole seksikäs ellei henkilö itse ole seksikäs. Se taas on harvojen ominaisuus.