Osaako teillä molemmat kaikki omakotitalon työt ja laitteet?
Jos toinen yllättäen kuolisi/häipyisi, pärjäisikö se jäljelle jäävä?
Kommentit (28)
Tottakai osaa ja pärjäisi. Ei meistä kumpikaan mitään jälkeenjääneitä ole
Ei... tosin pääosin siksi, että asun yksin kerrostaloasunnossa.
Kyllä mä luulen, ettei mies saa Kenwoodin yleiskonetta koottua ja päälle.
Mikron ja uunin kelloa se ei ainakaan osaa säätää, se on todistettu.
Ei mulla ole tässä ketään toista hoitamassa asioita. Itse pitää tehdä. Jos ei osaa, pitää selvittää. Jos ei pysty, pitää ostaa rahalla joku tekemään. Harvoin olen siinä tilanteessa ollut. Välikatto on mun heikkous, sinne mä en uskalla mennä.
Minä teen meillä 95% talonhuoltoon ja tonttiin liittyvistä töistä, siis niistä jotka itse voi tehdä. Meillä mies olisi ihan pihalla monista jutuista.
Anoppia vierestä seuranneena olen pyytänyt siskoani pitämään huolta siitä, että jos tähän okt yksin jään, hän katsoo että ymmärrän muuttaa kaupunkiin kerrostaloon ennemmin ennemmin kuin myöhemmin.
Osaan kyllä tilata palveluja mutta tiedän jo nyt, etten halua majailla ylisuuressa murheenkryynissä (mikä ihan jokainen ikääntyvä talo aikanaan on!)
Miehelle suurin vaikeus olisi varmaan löytää mitään tavaroita kaapeista, minun jörjestyksestäni 😂 Ja siihen ei paljoa ostopalvelut auta.
Ja ehtiä minnekään ajoissa kun hän ei vieläkään taida tietää missä kaikkialla meillä on kello 🤔
Ja helposti! Tää pirun torppa menisi myyntii SAMANA PÄIVÄNÄ kun on hautajaiset! Mutta en varmaan osaa kaikkea (ei osaa mieskään) mutta osaan googlata ja soittaa asiantuntijan paikalle.
Kyllä varmaan mieskin osaisi. Tekee itselleen mukavat hommat, polttopuun teon ja nurmikon ajamisen ja lumityöt. Vaihtaa suodattimet iv-koneeseen ja tyhjentää keskuspölynimurin. Muissa sanoo yleensä että ei osaa niin ovat sitten mun hommia.