Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Itse olen syrjäytynyt ja epäonnistunut, pikkusisko erittäin menestynyt.

Vierailija
15.01.2021 |

Miten voikaan olla päinvastaiset tilanteet?!

Mä en yrittämällä työllisty enkä koskaan ikinä pääse mihinkään kouluun.

Pikkusisko pääsi heti yliopistoon, valtava verkosto, pippaloita joka viikko, 3-4 työpaikkaa. Kaikki vaa tulvii hänen elämäänsä.

Kellään selitystä tälle? Itse olen 30v ja äärimmäisen syrjäytynyt.

Kommentit (19)

Vierailija
1/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hän on nähnyt vaivaa ja edistänyt omaa elämäänsä. Sinä et.

Vierailija
2/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkälaisia olitte lapsena/nuorena? Näkyikö erot jo silloin arvosanoissa tai kaverimäärissä?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko j ännätyttö?

Vierailija
4/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toiset tekee hommia asioiden eteen ja toiset ruikuttaa, kun ei ole saavuttanut mitään.

Vierailija
5/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla vähän sama paitsi kyse on suvusta.

Meidän suvussa ei ole yhtäkään maisteria huonommalla koulutuksella. On johtajia, lääkäreitä, yrittäjiä, opettajia, insinöörejä ja ties mitä.

Sitten olen minä. Keski-ikäinen mies, joka asuu yksiössä ilman työtä ja koulutusta. 

Ehkä mut vauvana annettiin väärään sukuun. Ei tätä epäonnistumista ja eroa voi muuten selittää,

Vierailija
6/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän suvussa ei ole yhtäkään maisteria huonommalla koulutuksella. On johtajia, lääkäreitä, yrittäjiä, opettajia, insinöörejä ja ties mitä.

Sitten olen minä. Keski-ikäinen mies, joka asuu yksiössä ilman työtä ja koulutusta. 

Ehkä mut vauvana annettiin väärään sukuun. Ei tätä epäonnistumista ja eroa voi muuten selittää,

Oliko sun vaikeeta löytää asuntoa?

Vierailija
7/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aika karu kommentti. Aloituksestahan selviää, että yritetty on.

Valitettavasti kaikilla ihmisillä ei käy niin hyvin, vaikka kovasti yrittäisikin. Ja lopulta jatkuvat epäonnistumiset lannistavat.

Vierailija
8/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äly/tyhmyys

Vierailija
9/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valitettavasti kaikilla ihmisillä ei käy niin hyvin, vaikka kovasti yrittäisikin. Ja lopulta jatkuvat epäonnistumiset lannistavat.

Olisi mielenkiintoista tietää millaista se yrittäminen on ollut. Yksi kaverini lähettää samaa vakio hakemustaan joka paikkaan ja valittaa kun ei saa töitä vaikka kuinka hakee.

Vierailija
10/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kiitos että puolustit minua. Nimenomaan kun en muuta tee kuin yrittää!! Kait se on myös valinnoista ja tuurista kiinni.

Vierailija
11/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onni/epäonni usein kumuloituu. Kun kerta olette sisaruksia, elämän alkuosa on teillä ollut varmaan samankaltainen, ja jossain vaiheessa "tiet" ovat lähteneet eri suuntiin. Pärjääminen on tuottanut lisää pärjäämistä ja päinvastoin. 

Minulla oli aika kaamea lapsuus, epävakaa perhe-elämä, mt-ongelmia ja muuta, mutta heti kun aloin ottamaan koulun vakavasti lukiossa, kaikki alkoi kääntyä parempaan. Nykyään menee oikein hyvin. Tietysti muukin asia kuin koulu voi toimia katalysaattorina. 

Vierailija
12/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikkusisko jopa nauraa sille ettei sen tartte ees yrittää kun saa kaikki työpaikat. Se kuulemma laittaa työhakemuksetkin läpällä ja huolettomasti. Soittamalla pääsee paikkaan kuin paikkaan.

Mulla menee puol päivää kun tutustun yritykseen, tavotteisiin, kirjoittamiseen. Täysin turhaa!

Vierailija
13/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä muuten sama, paitsi toisinpäin, minä olen se luuseri ja isosisko menestynyt. 

Vierailija
14/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi et käy korottamassa yo-arvosanoja?

Vierailija
15/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pikkusisko jopa nauraa sille ettei sen tartte ees yrittää kun saa kaikki työpaikat. Se kuulemma laittaa työhakemuksetkin läpällä ja huolettomasti. Soittamalla pääsee paikkaan kuin paikkaan.

Mulla menee puol päivää kun tutustun yritykseen, tavotteisiin, kirjoittamiseen. Täysin turhaa!

Pyytäisin tuossa tilanteessa siskolta apuja hakemuksen tekoon, hän ilmeisesti osaa sen homman.

Vierailija
16/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kohtalo.

Vierailija
17/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Isosiskoni on älykäs. Kirjoitti monta L:ää. Minä kirjoitin keskinkertaisesti. Sain maisterin paperit pari vuotta sitten ja siskoni ei ole saanut edes kandia kasaan. Aina se taustatyö ei näy ulospäin, vaan muut näkevät sen menestymisen.

Vierailija
18/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisi mielenkiintoista tietää millaista se yrittäminen on ollut. Yksi kaverini lähettää samaa vakio hakemustaan joka paikkaan ja valittaa kun ei saa töitä vaikka kuinka hakee.

Ja ap sanoo että ei pääse mihinkään kouluun. Oikeasti? Ei mihinkään?

Vierailija
19/19 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oliko sun vaikeeta löytää asuntoa?

Tämä on vuokra-asunto. Melko helposti löysin.