Video kansanedustajan pahoinpitelystä - näetkö tässä turpaanvedon?
Kommentit (158)
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo videolla näkyvä tyyppikin löytänyt ketjun? Melkoista tajunnanvirtaa joku tähän ketjuun ainakin sylkee..
Älä yhdistä idioottejá ihmisiä hyviin ihmisiin.
Kiitos!
sipilä onkin varsinainen satusetä.vaikka en hyväksy kehenkään käsiksi käymistä, niin aikamoisen turha älämölöö on tuosta nostettu. olisi vain rehellisesti sanonut, että häntä tönäistiin ja tekijä on poliisin tiedossa ja asia selvittelyn alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Varmasti hän säikähti jos tyyppi oli muuten aggressiivinen mutta ei tuo nyt kovin törkeältä näyttänyt. Jos tavallista kansalaista tuolla lailla joku tönäisee, niin poliisia ei kiinnosta yhtään.
Puhumattakaan siitä, että koululaista toinen tuolla lailla tönäisee.
Voisiko tuon koululaisten puolesta uhriutumisen jo pikkuhiljaa lopettaa?
At least this came out! Thanks! Marvellous!
Maalikkaasti kirjoitit! Brains are for ever!
Vierailija kirjoitti:
Mahtoiko se tönijä edes Sipilää tunnistaa? Jospa se ei edes tajunnut, että hän siinä entisen pääministerin kanssa riehui?
Voin helposti kuvitella, että Sipilä huusi perään "etsä tiedä kuka mä oon? mä oon kuule kansanedustaja ja ex-pääministeri jadajada" .. ja sai tyypin kääntymään kannoillaan ja antamaan palautetta.
Vierailija kirjoitti:
sipilä onkin varsinainen satusetä.vaikka en hyväksy kehenkään käsiksi käymistä, niin aikamoisen turha älämölöö on tuosta nostettu. olisi vain rehellisesti sanonut, että häntä tönäistiin ja tekijä on poliisin tiedossa ja asia selvittelyn alla.
Ite oot älän mölön.... tiedän että ajattelit tuota ennen kommenttisi lähetystä mutta mätä mielesi otti vallan mieliBidenii.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mahtoiko se tönijä edes Sipilää tunnistaa? Jospa se ei edes tajunnut, että hän siinä entisen pääministerin kanssa riehui?
Voin helposti kuvitella, että Sipilä huusi perään "etsä tiedä kuka mä oon? mä oon kuule kansanedustaja ja ex-pääministeri jadajada" .. ja sai tyypin kääntymään kannoillaan ja antamaan palautetta.
En usko.
Vierailija kirjoitti:
Noloa Sipilä! "oikein nyrkillä lyötiin" jne.
Kun takaapäin työnnettiin, niin ehkä sipilä näki per#silmällä vähän huonosti.
Tuosta kahden pikselin mössöstä ei näe oliko kyseessä töniminen vai lisäksi muutakin hakkaamista joten kaikki avautuminen siitä ettei siinä olisi hakkaamista on silkkaa toiveajattelua tai propagandaa.
Eikä siinä ollut vuorosanoja joten vaikea sanoa mikä sen lyöjän sai kääntymään takaisin. Ehkä sipilä totesi jotain loukkaavaa kuten "jumalan siunausta" tai mitä nää sen tietyn lahkon porukat sitten lausahtaakaan tuollaisissa tilanteissa. Vaikea uskoa että uskovainen on suuremmin haistatellut kuten joku muu (esim. minä) olisi ehkä tehnyt.
Sipiläähän on maalitettu nyt vuositolkulla ja ketju näyttää että sama vaan jatkuu. Syypää on se sama porukka kuin ennenkin eli vasemmisto. Demarithan tuota sipilän maalitusta jokseenkin joka asiasta masinoi kavereineen ja muutkin varmaan liittyivät vasemmistosta joukkoon koska politiikka ja pääministerin maalittaminen.
Seurauksena on sitten se että ex-pääministeriä hakataan suojatiellä keskellä helsinkiä ja puolet ketjusta uhoaa että olis pitänyt hakata vieläkin enemmän kuin mitä videolla näkyy. Hienoa porukkaa, ja hienoa vasemmiston parempaa väkivaltaa. Samaan hengenvetoon nää tekopyhät on sitten kauhistelemassa että miten se trumppi sai lietsottua omat joukkonsa hyökkäämään trumpin vastapuolen kimppuun.
Huoh tätä maata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko tuo videolla näkyvä tyyppikin löytänyt ketjun? Melkoista tajunnanvirtaa joku tähän ketjuun ainakin sylkee..
Kiitos!
Eikö tuo ole internetin palstojen ydintoiminto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos!Eikö tuo ole internetin palstojen ydintoiminto?
Voi voi olla, mutta se ei ole internetin palstojen energiaa hevosenpaskaakaan.
Milloin nähdään video Tehtaan puiston homosta, jonka luulen olevan täysin kokijansa fantasiaa.
Kyllä perssuolinkaisten pitää saada lyödä toisia kadulla koska sananvapaus.
Vierailija kirjoitti:
Milloin nähdään video Tehtaan puiston homosta, jonka luulen olevan täysin kokijansa fantasiaa.
Keneltä se on pois jos joku käy tyydyttämässä itseään puistossa ja fantasioi miesten välisestä seksistä, jos kukaan ei näe? Nyt sitä pipoa löysemmälle.
Vierailija kirjoitti:
Tuo kommentti sai minut nauramaan.
Persut ja SDP on kokoomuksen kokemuksen ytimestä juuri tuollaisia apinoita.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä on, ehkä ei. Niinhän ne asiat koetaan...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sipilä kertoi tiistaina MTV Uutisille, ettei kyse ollut pelkästään kevyestä tönäisystä.
– Kyllä lyötiin ihan kunnolla. Nyrkein käytiin päälle, Sipilä kuvaili välikohtausta.
X
eduskunnan turvallisuusjohtaja Jukka Savola kuvaili tapahtumia tiistaina hieman eri tavalla kuin Sipilä. Savolan mukaan ”henkilö tönäisi suojatiellä kansanedustajaa selkään ja antoi suullista palautetta”.
.......
Savolan versiolta näyttää videon perusteella!Luuliko Sipilä että ei tarttunut videolle?
Miten ihmeessä te lyötte, jos pystytte näkemään tuosta videosta että sitä ei ole tapahtunut? Näin kamppailulajeja harrastaneena voin sanoa että normaalisti kädet eivät heilu potkureina kun toista löydään lähietäisyydeltä.
Tämäkin ketju osoittaa hyvin millaista vihapuhetta on sallittua harrastaa, kun kohteena on valkoinen mies.
Eduskunnan turvallisuusjohtaja on kertonut mitä tapahtui. Uskon että tietää sinua paremmin vaikka harrastaisit mitä muksimista.
Niin. Oletko sitä mieltä että turvallisuusjohtaja tekee oman analyysinsä tuon videon perusteella? Ennemmin uskon uhrin näkemykseen, ennen kuin toisin todistetaan. Tuo video ei toidista mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Twink-kundi voi olla ihan hyvin kiinnostunut maskuliinisista army-kundi tyyppisistä kavereista! Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Vierailija kirjoitti:
Ketkä kiihotettiin Sipilän hallituksen aikana valeuutisilla kiihkoon? Oliko se persut vai olisiko se kuitenkin vihervasemmisto?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä Twink-kundi voi olla ihan hyvin kiinnostunut maskuliinisista army-kundi tyyppisistä kavereista! Ei siinä ole mitään ihmeellistä.
Olisiko twink-kundi yrittänyt iskeä maskuliinista army-kundia tekemällä vaikutuksen kertomalla kiinnostuksestaan aseisiin ja että hänellä on sellainen kotonaan.
Milloin me nähdään video ravintola Kaivohuoneen edustalta eräänä kesäkuisena aamuyönä?