Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Näen poikaystävää kuukauden jälkeen, haluaakin nähdä kavereitaan

Vierailija
14.01.2021 |

Olenko kohtuuton tämän suhteen? Sekä minä että poikaystäväni olimme pitkässä joulunvietossa perheidemme luona ja hän palaa kaupunkiin vasta huomenna. Olen odottanut päivää kuin kuuta nousevaa ja hän ilmoittikin tänään, että haluaa nähdä kaveriporukkaansa ensin ja vasta seuraavana päivänä minua. Loukkaannuin tästä kun odotettu on jo jonkun aikaa, oliko minulla tähän oikeus?

Kommentit (70)

Vierailija
41/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä se

Vierailija
42/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

homon mielestä. tai teinin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jotain vikaa nyt on. Kyllä normimies käy ainakin ensin säkit tyhjentämässä, ennen kuin siirtyy illanviettoon kavereidensa kanssa. Joko ne on jo tyhjät tai sitten sinä et päästä tyhjentämään. Kumpi?

Vierailija
44/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko poikaystävän kaveriporukalla joku ainutlaatuinen juhlatilaisuus? Se olisi ainut itselleni kelpaava syy moiseen käytökseen.

Ensimmäinen poikaystäväni meni vaihtoon inttiaikana. 2 viikkoa kerrallaan kiinni ja kun vapaa viikonloppu koitti, oli herralla hirveä kiire päästä vetämään pää täyteen kavereiden kanssa. Minä kelpasin sunnuntaina auttelemaan arvon alokkaan krapulassa. Next, please.

Vierailija
45/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Häh, siis ihmetyttää kaikki vastaukset. Olen nuori nainen, enkä nää asiassa mitään ongelmaa. Voisin itse tehdä samoin, vaikka rakastan poikaystävääni.

Vierailija
46/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Uusia kavereita ei niin vain enää hankita aikuisiällä, toisin on naisten kanssa.

Kyllä se elämässä on niin, että elämässä saa helpommin uuden muijan kuin kunnon kaverin.

Vierailija
47/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä vanhemmaksi tullaan sitä vaikeampaa on saada kaveriporukka kokoon. Voi olla, että tuona päivänä on kaikki koolla ja seuraavana puolet olisi töissä tai matkalla tai mitä nyt vaan.

Vierailija
48/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojallani oli tyttöystävä jolle omat tyttöjen illat ja oma aika oli jo muutaman seurustelukuukauden jälkeen tärkeämpää.

Poikani ymmärsi jättää tuon tytön.

Vierailija
49/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jätä tuo teinipoika ja hanki mies tilalle.

Vierailija
50/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten se nyt voi yhdestä päivästä olla kiinni? Haloo päivä se on seuraavakin. On todella hankala saada koko kaveriporukkaa kerralla kokoon, joten ymmärrän poikaystävääsi.

Vierailija
51/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No AP.

Mitään uutta?

Vierailija
52/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinipojat on just tollasia.

Vierailija
53/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tulisi viettämään darrapäivää sun kanssa...

Se on just tämä. Mä sanoisin ok jos kaveriporukka on menossa baanalle. Kun jätkä seuraavana päivänä sanoo mis oot, ikävä niin sori, ollaan tyttöjen kanssa menossa. Katellaan!

Vierailija
54/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

trolli

Vierailija
55/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teot kertoo ajatusmaailmasta aina enemmän kuin sanat.

Vierailija
56/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pojat on poikia. Hanki MIES.

Vierailija
57/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tulisi viettämään darrapäivää sun kanssa...

Se on just tämä. Mä sanoisin ok jos kaveriporukka on menossa baanalle. Kun jätkä seuraavana päivänä sanoo mis oot, ikävä niin sori, ollaan tyttöjen kanssa menossa. Katellaan!

Näin minäkin tekisin. Älä anna kohdella itseäsi huonosti.

Vierailija
58/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No antoiko hän mitään selitystä miksi pitää nähdä kaverit ensin?

Vierailija
59/70 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen jättänyt kaikki neljä poikaystävääni seksittömyyden takia. Pelkät tietokonepelit kiinnostaa ja niitä hakataan vuorokauden ympäri. 

Aika hyvin osaavat kyllä aluksi esittää ettei ole mitään peliongelmaa, ja sitten eivät halua erota. Mikä virka mulla on parisuhteessa jos mua ei käytetä mihinkään? Edes laskujen maksamiseen tai spermaviemäriksi? Tähän en koskaan saa vastausta heiltä joten ihan mysteeri on.

Laita ilmoitus, että haetaan Tyttöystävän paikkaa ja haluat että sinua käytetään laskujen maksuun ja s-viemäriksi. Saat takuulla vastauksia.

Vierailija
60/70 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä ole sitten kummoinen ikävä ollut. Laita pois. Jäät lopun elämääsi toiseksi kaikelle tuollaisen kanssa. Jos vielä lisääntyisit niin olisit lapsen kanssa yksin ja mies menisi kavereineen missä lystää. Pikkupoika vielä kun ei tajua, että parisuhde tulee ykkösenä ja kaikki muu sen jälkeen.