Näen poikaystävää kuukauden jälkeen, haluaakin nähdä kavereitaan
Olenko kohtuuton tämän suhteen? Sekä minä että poikaystäväni olimme pitkässä joulunvietossa perheidemme luona ja hän palaa kaupunkiin vasta huomenna. Olen odottanut päivää kuin kuuta nousevaa ja hän ilmoittikin tänään, että haluaa nähdä kaveriporukkaansa ensin ja vasta seuraavana päivänä minua. Loukkaannuin tästä kun odotettu on jo jonkun aikaa, oliko minulla tähän oikeus?
Kommentit (70)
Tulisi viettämään darrapäivää sun kanssa...
Minkä ikäisiä olette?
Jos jotain 16-v, niin asia OK.
Jos päälle 20-v, niin miehenä minulla olisi ollut tasan yksi asia ekana mielessä, kuukauden eron jälkeen
Meilläkään poika ei koskaan halua paritella edes kakkoseen, pelaa vain tietokoneella koko ajan niin että siinä kohtaa on jo hänen muotoisensa jälki lian keskellä.
Uusia kavereita ei niin vain enää hankita aikuisiällä, toisin on reikien kanssa.
mulla aikoinaan samaa, poikkis armeijassa ja kävin pyörällä ajaen joka päivä katsomassa , sotapojilla tuli sitten joku alikessujen illanvietto niin odotin että tulee sen jälkeen mun luo , olikin mennyt siskolleen näin itse kun menin siskonsa luona käymään, onneksi jätkä häipyi kuvioista pian tämän jälkeen , ei helmiä sioille
Vierailija kirjoitti:
mulla aikoinaan samaa, poikkis armeijassa ja kävin pyörällä ajaen joka päivä katsomassa , sotapojilla tuli sitten joku alikessujen illanvietto niin odotin että tulee sen jälkeen mun luo , olikin mennyt siskolleen näin itse kun menin siskonsa luona käymään, onneksi jätkä häipyi kuvioista pian tämän jälkeen , ei helmiä sioille
Kuulostat ylimieliseltä, ehkäpä siinä se sun ongelma piilee.
Emme ole panneet poikaystävän kanssa 2,5 vuoteen. Olemme 28v ja hän sanoi ettei lapsien vielä tarvitse nylkytellä.
Opettele tekeen safkaa. Sillä sä saat poikkiksen houkuteltua luokses.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perustelut ylimielisyydelle? ja kuten sanoin mulla kävi tuuri kun pääsin siasta eroon ja löysin oikean miehen enkä siskonsa kanssa hengaavaa teinijunttia
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauanko olette olleet yhdessä?
Tapailimme puolisen vuotta, sitten vakavassa suhteessa toiset puoli vuotta.
AP
Ans ku mä arvaan: tää kuukauden joulutauko on laskettu tähän puoleen vuoteen...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
perustelut ylimielisyydelle? ja kuten sanoin mulla kävi tuuri kun pääsin siasta eroon ja löysin oikean miehen enkä siskonsa kanssa hengaavaa teinijunttia
Et ole mikään helmi. Määrittelet että muiden kuin itsesi kanssa hengaavat ovat itseäsi alempiarvoisia.
Joillakin vain elämään kuuluu muutakin kuin hiivareiän pumppaaminen, voi voi jos se sinua kovasti loukkaa.
öö taitaa kaverilla olla kassit jo tyhjinä
jos ne olisi täysi, kävisi ennen kavereileen menoa tyhjentämässä ne sinun peräaukkoosi
Mulla oli vastaavia kokemuksia, ja olisi pitänyt tajuta lähteä. On raskasta tajuta olevansa toiselle itsestäänselvyys ja prioriteetti numero n. Jos ei vielä ole lapsia, on mahdollista etsiä itselleen joku tärkeä, jolle itse on tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
ei päde kuin mammanpoikiin , ilmoitin tulevalle aviomiehelleni ekan yön jälkeen että osaan teeveden keittää muuta en enkä aio edes opetella , mies sanoi kyllä huolehtivansa sapuskat ja kahvinkeitot ja niin tekikin yli 30 vuotta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ei päde kuin mammanpoikiin , ilmoitin tulevalle aviomiehelleni ekan yön jälkeen että osaan teeveden keittää muuta en enkä aio edes opetella , mies sanoi kyllä huolehtivansa sapuskat ja kahvinkeitot ja niin tekikin yli 30 vuotta
Ja mistä sinä sitten sait ruokaa?
Eiköhän nuo prioriteetit jo tuossa selvinnyt. Sinä tulet kaverien jälkeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ja minä olen se ylimielinen : D helmi joka kävi sikaa joka päivä armeijassa katsomassa , tästä huomaa että maailmassa on ihania miehiä , kannattaa ajoissa tunnistaa pikkupojat ja aikamiehet (molemmat kaverit oli saman ikäisiä tuleva mieheni oli henkiseltä kehitykseltään vuosia edellä). Ap jätä sikä ansaitset parempaa!
Olen jättänyt kaikki neljä poikaystävääni seksittömyyden takia. Pelkät tietokonepelit kiinnostaa ja niitä hakataan vuorokauden ympäri.
Aika hyvin osaavat kyllä aluksi esittää ettei ole mitään peliongelmaa, ja sitten eivät halua erota. Mikä virka mulla on parisuhteessa jos mua ei käytetä mihinkään? Edes laskujen maksamiseen tai spermaviemäriksi? Tähän en koskaan saa vastausta heiltä joten ihan mysteeri on.
Onko kaverien näkeminen ihan tavallinen illanvietto vai jotain spesiaalimpaa suunniteltu, tai ystävän synttärit tms? Näkeekö tavallisesti usein kavereitaan illanvietoissa, vai olisiko tämä poikkeuksellista, että saatu porukka kokoon?
Jos on tällainen kauan odotettu spesiaalitapaaminen, niin sitten olisi aivan ok. Jos tusinanäkeminen, kunten aika useinkin, niin sitten hmm. Harmittaisi varmastikin minuakin, sillä tuo kertoisi mulle, etten ole niin tärkeä hälle, eikä tunteita le niin paljoa kuin mulla itsellä..