Mulla menee hermo tohon mieheen kun EI muka LUOTA muhun!
Mun pakko päästä johonkin purkamaan tätä kun en enään kestä mun miestä! Mä en ymmärrä tota sen käytöstä. Mä oon raskaana ja tää ei oo ollu mikään helppo raskaus, oon usein väsynyt ja ärtynyt ja mielialat vaihtelee. Myös pieniä särkyä on aina välillä . Nyt mies on saanu päähänsä että haluaa sitten isyystestin! Mä olin niinku aivan puulla päähän lyöty! Mä kannan HÄNEN lastaan, en kenenkään muun ja kuten sanoin tää ei oo ollu ihan helppookaan. Ja nyt sitten mua epäillään pettäjäksi! Siis ei vttu! Mä en tajuu miten voi vaatia tollasta, eikö siis luota muhun? En mä tiedä mä vaan itken, kun tää on niin rankkaa ja nytkin on selkä kipeänä, en jaksa vaan. Tänkö arvonen mä oon miehelle ?
Kommentit (35)
Vierailija kirjoitti:
Mä tekisin testin ja ottaisin sen jälkeen eron. Kaikissa tapauksissa. Jos ei luota, niin ei luota jatkossakaan.
Se siitä rakkaudesta ja sitoutumisesta. Olit sitten pettänyt tai et. Mutta jos olisit? Olisiko miehen vaatimus silloinkin kohtuuton? Mieshän ei voi yleensä tietää muuta kuin mitä olet kertonut. Miehen pitäisi elää uskossa, että lapsi on hänen?
Teet niin tai näin, väärinpäin.
Teet testin, ja miehesi on lapsen isä, mies on ehkä tyytyväinen, voi olla vähän nolo, mutta sinä olet loukkaantunut.
Et suostu testiin, kuulet siitä lopun ikäsi, mies epäilee, etkä saa häntä vakuuttuneeksi, ja riitelette asiasta maailman tappiin.
Sitoutumiselle pitää olla vankat perustat. Hulluhan rakentaisi talonsa suolle.
Pakkohan se testi on tehdä, jos mies sitä vaatii eikä muuten usko.
Tämän epäilyn pystyt helposti todistamaan vääräksi, mutta miten ne kaikki muut pettämisepäilyt, jotka ovat edessä, viimeistään sitten kun lapsi on syntynyt ja olet kuntoutunut?
Joko luotetaan tai sitten ei luoteta.
Onko mitään syytä epäillä? Suhteen eron siemenet usein kylvetään jo vauva-aikana. Tässä tapauksessa jo raskauden aikana. Vaikka testin mukaan mies olisikin isä, kunnon vainoharhoissa rypevä mies keksii kyllä muuta epäilyttävää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä epäilijöillä itsellään on jotain salattavaa. Minä sanoisin miehelle, että käyköön sp-tautitesteissä.
Tämän vammaisen asenteen vuoksi olisi parasta että testit tehtäisiin aina, kaikille
No mutta kyllähän raskaana olevaltakin otetaan ainakin hiv-testi. Miksei sitten isältäkin.
eli naiset jakavat paljaalla ihan kenelle tahansa, kun miehellä voi olla sinun mukaasi se hiv.
kertoo sinunkin tasostasi kaiken tarpeellisen
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yleensä epäilijöillä itsellään on jotain salattavaa. Minä sanoisin miehelle, että käyköön sp-tautitesteissä.
Tämän vammaisen asenteen vuoksi olisi parasta että testit tehtäisiin aina, kaikille
No mutta kyllähän raskaana olevaltakin otetaan ainakin hiv-testi. Miksei sitten isältäkin.
väitetyltä isältä*
ja ottakoot pois, tarkoitin tuota "se salaa jotain, kostaisin tälläl tavalla" asennettasi
Vierailija kirjoitti:
Onko mitään syytä epäillä? Suhteen eron siemenet usein kylvetään jo vauva-aikana. Tässä tapauksessa jo raskauden aikana. Vaikka testin mukaan mies olisikin isä, kunnon vainoharhoissa rypevä mies keksii kyllä muuta epäilyttävää.
15% on käenpoikasia
onko syytä epäillä naisen tauteja kun kerran testit tehdään
Niin joo, lapsen etu :)
Vierailija kirjoitti:
Tehkää testi ja jatkakaa sen jälkeen onnellisina yhdessä.
Pyydä miestä puhumaan jatkossa epävarmuuksistaan ETUKÄTEEN, koska tuo testin pyytäminen vasta raskauden ollessa käynnissä on kuitenkin keskisuuri epäluottamuksen osoitus. Loukkaantuisin itsekin, vaikka ymmärrän pointin.
entä jos se on se perinteinen "ehkäisy petti"
Vierailija kirjoitti:
Voi apua. Onhan tuo nyt ihan h*lvetin loukkaavaa. En tiedä mitä itse tekisin vastaavassa tilanteessa, menisikö lusikat jakoon vai mitä, enkä osaa lohduttaa muuten kuin että voimia sinulle ap! Miehet osaavat kyllä joskus olla aivan käsittämättömiä idi**tteja.
Sietääkin mennä lusikat jakoon siinä tapauksessa, jos mies ei saa isyystestiä tehdä ilman rutinoita, ja varsinkin jos ei tajua miksi se on jo lapsen oikeuksien mukaista. Minä minä minä ja minun oma napa.
Vierailija kirjoitti:
Voi apua. Onhan tuo nyt ihan h*lvetin loukkaavaa. En tiedä mitä itse tekisin vastaavassa tilanteessa, menisikö lusikat jakoon vai mitä, enkä osaa lohduttaa muuten kuin että voimia sinulle ap! Miehet osaavat kyllä joskus olla aivan käsittämättömiä idi**tteja.
Kova yritys teeskennellä naisen vastausta, mutta teksti on hieman liian ilmiselvää miehen kirjoittamaksi 😂
Taas näitä ylliksen poikien aloituksia itselleen vastailuineen...
Mun mies teki isyystestin kun lapsemme oli 3 vuotias ja isyys vahvistui. Lapsi on ulkonäöltään kuin isänsä klooni, joten ihmettelin kovasti mistä oli kyse. Lapsikin oli todella toivottu, vuosia yritetty. Syy vaatimukseen selvisi, kun mies jäi itse kiinni sivusuhteesta, jossa oli saattanut naisen paksuksi. Kaipa hän salaa elätteli toivetta, ettei tarvitsisi kahden eri naisen lapsesta kantaa vastuuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko luottamuksen puutteeseen jotain perusteita omassa tekemisessäsi, joita mies ei välttämättä edes tiedä?
No kun ei ole! Miks mua ei kukaan usko?
Ap
Kieroja naisia on paljon. Miehellä on ehkä kokemusta sellaisista tai muuten haluaa olla varma. Mies voi olla myös kontrolloiva, mustasukkainen tms. Kannattaa tarkkailla tilannetta ennen sokeaa sitoutumista.
Eli naisen syytä aina jos mies on mustasukkainen?
Olen itse ollut kahdesti mustasukkaisessa parisuhteessa. Ekaa jaksoin kaksi vuotta, kun ajattelin käytöksen jossain vaiheessa loppuvan ja oppivan luottamaan. Näin ei käynyt, homma vain paheni ja lopulta en saanut edes käydä ruokakaupassa ilman epäilyjä pettämisestä.
Seuraavan suhteen laitoin poikki jo puolen vuoden jälkeen, kun mies alkoi esittää mustasukkaisia epäilyjään.
Miksi ihmeessä parisuhteeseen edes ryhdytään, jos toinen koetaan niin kertakaikkisen epäluotettavana. Kumpikin ex olisi halunnut jatkaa suhdetta, miksi ihmeessä jos kerran minuun ei voinut luottaa pätkääkään?
Tehkää testi ja jatkakaa sen jälkeen onnellisina yhdessä.
Pyydä miestä puhumaan jatkossa epävarmuuksistaan ETUKÄTEEN, koska tuo testin pyytäminen vasta raskauden ollessa käynnissä on kuitenkin keskisuuri epäluottamuksen osoitus. Loukkaantuisin itsekin, vaikka ymmärrän pointin.