Känninen selvännäkijä paikalla
Näen humatilastani riippuen. Välillä osuu mäihällä kohdalleenkin.
Kyselehän kysymyksesi.
Kommentit (14)
Löydänkö vielä elämääni raittiin puolison?
Tuleeko vielä paljonkin lunta Suomeen?
Mies on alkanut ärsyttää. Hän on tyly, itsekäs, itsekeskeinen huutaja.
Mitä näkyy tulevassa jos lähden etsimään uutta elämää?!
Kerro ainakin paikka, ihmiset, säätila
Mikäs selvännäkijä sellainen on, joka ei ole selvänä? Känninnäkijä?
Vai että SELVÄNnäkijä ja kännissä. Kysypä niiltä demoneiltasi ja pelikorteiltasi, että miten voi olla kännissä ja selvä yhtä aikaa.
No, minä olen selvä. Näetkö minut? Monenako?
Kuinka iso mahdollisuus on siihen, että jääkaapissani parasta ennen päiväyksen ylittänyt juusto herää eloon ja yöllä suuri zombijuusto tulee ja syöttää itsensä minulle väkisin jonka jälkeen pieren niin kolossaalisia ja yököttävyydessään karmaisevan ennenkuulumattomia juustopieruja, että joudun syytteeseen usean talon asukkaan kuolemaan johtaneesta kaasutukehtumisesta sekä juustollisen törkeästä välinpitämättömyydestä?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka iso mahdollisuus on siihen, että jääkaapissani parasta ennen päiväyksen ylittänyt juusto herää eloon ja yöllä suuri zombijuusto tulee ja syöttää itsensä minulle väkisin jonka jälkeen pieren niin kolossaalisia ja yököttävyydessään karmaisevan ennenkuulumattomia juustopieruja, että joudun syytteeseen usean talon asukkaan kuolemaan johtaneesta kaasutukehtumisesta sekä juustollisen törkeästä välinpitämättömyydestä?
lol
Hei, mäkin oon kännissä, vapaapäivä huomenna. Hittoon tipattomat tammikuut! Mutta meneekö raha-asiat, niinkuin toivon? Vois ostaa lisää viiniä 🍷
Minne mun pieru on kadonnut? Mulla ei oo mitään hajua minne se on kadonnut.