Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

~~~~ KESÄHAASTE VK31 ~~~~

03.08.2006 |

Heipä hei!

Onkohan täällä ketään. Kävin eilen katsomassa eikä pinoa näkynyt joten aloitan sitten semmoisen.

Täällä voidaan paksusti. Mahamakkarat ovat hävinneet kun maha on kasvanut sen verran että yksi isohko kumpare siinä vaan köllöttää. Mässytetty on aivan liikaa lomalla ja loman jälkeen. Viime viikonloppuna oli vielä esikoisen synttärit joten herkkujakin riitti. Nyt yritän taas olla ihmisiksi ettei tuo paino pääsisi karkaamaan totaalisesti.

Liikunnan suhteen on huonompaa kun tuo polvi minulla reistaa. Eilen kokeilin pyöräillä, mutta ei se kovin hyvältä tuntunut, lisäksi mahakin jo vähän häiritsee. Uintia meinaan taas pitkästä aikaa kokeilla, toivottavasti tuo polvi antaisi siihen myöden. Tulee muuten vähän tylsää jos ei voi kun vähän kävellä.

Kieppulille onnittelut! En yhtään muistanut että kuka oli kirjoitellut yrittämisestä silloin kevään puolella. Onko milloin LA? Onko teillä ennestään yksi lapsukainen kun ikiliikkujasta puhelit?

Ja Vuffi, ei muuta kuin lapsentekoon :-) Kyllähän se siinä taloprojektin kanssa menee ;-)

Pudottajille paljon miinus kiloja ja odottajille vähän plus kiloja!

t. Mirabella ja Albert 18+3

Kommentit (12)

Vierailija
1/12 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kun täällä ollaan vaan me raskautuneet, joilla ei nyt painonpudotuksesta ole tietoakaan =) Mirabella, mulla la 18.2. Millos sulla olikaan? Ens viikolla ois ultra, jänskättää, vaikka alkuviikosta neuvolassa sydänäänetkin jo kuuluivat (niisk). Mullakin on pahoinvointi nyt vähän helpottanut ja se edellisen raskauden himo -jäätelö- on tullut takaisin. Onko sulla Mirabella muuten painonnousu pysynyt kohtuudessa? Mulla on tähän asti pysynyt, toivottavasti pysyykin, sittenkin kun alkaa huono olo menemään ohi.

Niin, poikahan meillä on jo, ensi viikolla 1v 3kk. Piti ihan miettiä, että minkäs ikäinen hän olikaan :) Mitäs muuten Henriikka teidän neitoselle kuuluu, eikös ollut saman ikäinen meidän pojan kanssa?

Tuossa pinoa etsiskellessä rupesin ajattelemaan, että niin se on kesä kohta ohi, KESÄHAATELAISET! Sitten syksymmällähän se kesähaaste alkaa jo viittaamaan ens kesään ;) Ollaankohan jo siihen mennessä hoikistuttu tavoitemittoihin?! =)

-Kieppuli

Vierailija
2/12 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun la on 1.1.07, ja ihan vaan ultrien perusteella. Onko sulla siis ensimmäinen ultra (NP)? Mä olin alkuun ihan iloinen kun ei ruoka niin maistunut eikä paljoa kerralla jaksanut syödä. Valitettavasti se on mennyt ohi ja varsinkin kaikki herkut maistuu :-/ Lomalla tuli mässyteltyä ja painoa oli neuvola käyntien välillä tullut n. 3 kg :-0 Täytyy yrittää taas hillitä noita himoja...

Meillä on myös poika mutta vähän vanhempi, täytti juuri 4 v. Ihan innoissaan yleensä on, saas nähdä kun totuus valkenee...

Mistäpäin muuten Kieppuli olet? Minä täällä Vantaalla asustelen.

Täytyy varmaan pitää joku pino hengissä niin voidaan tosiaan asettaa tavoitteet tuonne kesään -07 :-)

t. Mirabella jälleen

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/12 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva kuulla että Mirabella ja kieppuli voitte hyvin.

Meidän neiti oli 11.5 syntynyt.Eikös kieppuli sun poju ollu melkein samana päivänä?Ja paljonkos tulee ikäeroksi jos la syntyy?Meidän tytöillä on ikäeroa 1v9kk.Kuopus ei vieläkään kävele.Ja allergiat on hankaloittanut öitä.Pöly juuri testattiin ja oli reilusti positiivinen.Saatin allergialääkkeet,jospa se vähän helpottaisi elämää.Muuten on kyllä ihana ja aurinkoinen neiti.Onkos mirabellalla enemmän kuin yksi lapsi ja mikä teillä tulee ikäeroksi?

Mites nää laihdutusasiat?no ei mitenkään..En oo puntarillakaan käynyt pariin viikkoon.Mut kiva kun porukka jaksaa pitää yhtä.

" Nähdään" taas!

Vierailija
4/12 |
03.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ois mustakin kiva pitää tää pino hengissä, vois sitten taas yhdessä alkaa tsemppaamaan!

Mirabella: Juu, eka ultra on tosiaanki np, nyt viikkoja kasassa on 11+4. Onneksi on jo pieni huoli vierähtänyt sydämeltä kun sydänäänet kuuluivat alkuviikosta neuvolassa. Ja minä en kyllä tosiaankaan ottaisi takaisin sitä pahoinvointia. Järkkyä, niinkuin ois ihan kaamee krapula ollut koko ajan. Ei kyllä nytkään kaikki maistu, saattaa tulla ihan yhtäkkiä semmoinen inhotus vaikka juuri laittamaani ruokaa kohtaan, että loppupeleissä en pysty sitä itse syömäänkään, oksun pelossa. Asustelemme täällä pohjoissuomessa, ei kovin kaukana Haaparannalta, johon lähikuukausina aukeaa Ikea, jee! Mistähän tuokin nyt tuli mieleen ihan yllättäin...? =)

Henriikka: Pari päivää myöhemmin on meidän herra syntynyt. Ikäeroksi tulee juuri tuo 1v9kk, mikä teidänkin tytöillä! Vähän huolettaa, ehtiikö tuo esikko yhtään " järkiintymään" siihen mennessä. Kun on nyt siinä vaiheessa, että ei minkäänlaista järjenhiventä tai itsesuojeluvaistoa ole. Koko ajan joutuu vahtimaan, että ei juokse rappusia alas tai kiipeile kaiken mahdollisen päälle, nouse seisomaan ja ole tulossa polleana kävelemällä alas. Onneksi ei mitään ole sattunut. Kuulostaa muuten tosi ikäviltä nuo teidän tytön allergiat. Toivottavasti niistä lääkkeistä on apua yötkin rauhoittuvat. On se vaan niin hankala katsoo vaan vierestä kun toisella on huono olla.

Missäs vaiheessa sulla on muuten se painotavoitteeseen pääsy? Kerroit, että et ole vähään aikaan seuraillut tilannetta, mutta entäs aiemmin, olitko jo lähellä tavoitetta?

-Kieppuli + nasu 11+4 (ihan pakko muuten kertoo teillekin tuo nasun tarina...yks ilta luin esikoisen kanssa nalle puhia ja pyysin häntä näyttämään, missä nasu on. Vissiin luuli, että kysyin, missä masu, kun kääntyi, nosti mun paidan helmaa ja osoitti masua. Pääteltiin, että no, nasuhan se siellä sitten asustelee =) Mistäs Albert on " keksitty" ?)

Vierailija
5/12 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä kovin vilkasta näytä olevan :-)

Meillä siis esikoispoika täytti juuri neljä, eli ikäeroa tulee n. 4v5kk (aika paljon, mutta niin se aika vaan on vierähtänyt). Meillä todettiin pojalla nyt keväällä infektioastma ja saatiin säännöllinen lääkitys. Kesä ollut oireeton joten jätettiin lääkitys pois. Kuun lopussa on kontrolli ja toivotaan että tilanne on silloin hyvä. Päästään mahdollisesti sitten siihen rasitustestiin ilmaiseksi kun kuulutaan semmoiseen Floora allergia ja astmatutkimukseen. Ja tietysti toivotaan että riittäisi lääkitys vain infektioiden aikana...

Albert vaan tuli jostain, en ihmeemmin työnimeä edes miettinyt mutta se vaan pälkähti päähän yhtäkkiä. Ihana juttu toi Kieppuli!

Hauskaa viikonloppua

t. M&A

Vierailija
6/12 |
04.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tulin kurkkaamaan tänne ja samalla vastailen kieppulille:mun paino on ollu koko kesän n.66kg eli 3kiloa tavoitteesta.Mut oon kyllä ihan tyytyväinen kun oon saanu pidettyä tässä lukemassa.Jos tässä syksymmällä sais kipinän että putois noi sitkeimmät kilot.Näistä lapsukaisista vielä,että meillä ainaki helpotti kun oppi ite syömään just ennen vauvan syntymää.Ja kai niillä vähän enemmän on järkeä päässä kuin 1v3kk ikäisenä.Tai en tiiä pojista.Ne tuntuu olevan vähän villimpiä kuin tytöt..Mun sukulainen asuu Iissä.eikös se oo aika lähellä Torniota??Ainaki täältä jyväskylästä katsottuna.

Jep,nyt täytyy käydä kurkkaamassa taaperopuolella ja sit koisaamaan!

Vierailija
7/12 |
05.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiivin vähän myöhässä tämänviikon pinoon! ;)

Plussaa tuli viimeviikosta, mut ei onneks paljoa, +300g.

Odotan että ilmat jo viilenisi, huomaa että ei huvita niin paljoa liikkua kun on ulkona " liian" lämmin.

Syömisetkin ovat olleet huolettomia, täytyy taas niihin kiinnittää enempi huomiota!

Mites tämä meidän pinon nimi, jatketaanko me kesähaasteena syksykin? =)

T;Dimex (62,8kg)

Vierailija
8/12 |
06.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kiva lukea näitä omien raskautettujemme kuulumisia, on niin tuoreessa muistissa itselläkin nuo asiat =)

Hienoa että kaikki menee hyvin, eikä painotkaan ole ilmeisesti ihan kohisten nousseet, vaikka se sallittakoon tässä tapauksessa! =D

Mun paino on hieman alhaisempi taas, mutta siinä 63.8 ja 64 välillä vaihtelee. Pääasia ettei se nouse enää lähelle 65. Jos nyt saisi tässä pysymään pahimpien syyspimeiden yli, olis oikein mukava juttu sitten jatkaa. Ja mistä sen tietää jos vaikka tässä syksyn tullen intoutuukin oikein urakalla haastamaan. Voisi kyllä ton nimen muuttaa talvisemmaksi. Keksitään porukalla nimiehdotuksia ja valitaan niistä, jookos?

Tässä mun ehdotuksia :

-Talvisota tiimalasista

-hoikempi helmikuussa?

-Talvihaaste

-Puntarin päivittäjät

-Hupenevat Jenkkakahvat

Ei nyt oikein tuo mielikuvistus juokse, mutta tuossa nyt muutama ehdotus. Kertoilkaa te lisää. Mut mä meen suunnitteleen lapsille iltapalaa ja ehkä hieman itsellekin jotain kivaa.....

Palaillaan!!!

158/69.8(71,5)/64(suunnilleen)->60

Vierailija
9/12 |
07.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos helmikuu ois hyvä välihaaste ennen ensikesää niin mites ois helmihaaste.Lisää ehdotuksia otetaan vastaan!

Vierailija
10/12 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tasaista taaplaamista täällä. Ei paino laske mutta ei se onneksi ole noussutkaan. Aika vähän sitä tarvis enään pudottaa jotta olis tavoite täynnä.

Tosin nyt taidan ottaa välitavoitteen jonka asetan kolme kiloa pois lokakuun loppuun mennessä. Olisko se hyvä tahti. Jos näin sais motivaation takas.

Kun ennen oltiin kesähaaste niin toi helmihaaste olis sopiva jatko-osa, tai miten olis

- Kinkut kumoon jouluks

- kilot kuriin

- unelmakilot

Vauva heräilee täytyy mennä jatkellaan.

Vierailija
11/12 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

joten otetaanko se uudeksi nimeksi? Sointuu niin hyvin tuohon kesähaasteeseen....

Mun paino oli tänään -100g kuin se jonka viimeks ilmoitin, mutta eipä tässä montaa päivää väliä siihen ollutkaan.

Pitäsiköhän mun asettaa kanssa joku uusi tavoite helmikuulle? Nythän olen pitänyt tavoitteena alle 65kg.

Hmmm....taidan laittaa tavoitteeksi nyt ensin 60kg, se kuulostaa kohtuulliselle, en edes tiedä haluanko sen alle painaa! =)

T;Dimex

Vierailija
12/12 |
09.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuo helmihaaste sopii mullekin. Luonnollinen jatke tälle kesähaasteelle. Minäkin ajattelin laittaa uuden tavoitteen. Mietin että jos saisi sen 5 kiloa helmikuun loppuun mennessä pois. Eli se vois olla 58-59 kiloa, mieluummin tuo 58. Kun alkaa pian noi syysjumpat ja muut niin ajattelin lähtee kuntosaliryhmään mukaan, jos saisi tuota mahaa ja pyllyä piukemmaksi. Vaaranahan tietysti on että paino ei sitten laske niin paljon ku haluaisi, mutta mieluummin valitsen kiinteän kropan jos vaan mahdollista.

Tän aamun paino oli 63.6 että pikkuhiljaa koitetaan päästä ruotuun takas. Illalla jumpalle =)