Ylen meteorologin "moka" säälähetyksessä
IL uutisoi tänään, että eilisen illan yle uutisissa tulevassa säälähetyksessä meteorologi Anniina Valtosella värisi ääni koko hänen säälähetyksensä ajan. Tämän eilisen uutislähetyksen voi vielä katsoa Yle Areenasta, säälähetys alkaa 21:36 kohdalta.
Ai kamala, tuo olisi kyllä ihan hirveä tilanne. Itsekin äänen värinästä kärsivänä tiedän miten kauhealta se tuntuu, niin mokatapa vielä koko kansan nähden, sympatiat kyllä Anniinalle. Hyvin sai äänen värinästä huolimatta kuitenkin asiansa esitettyä loppuun ja vielä hymy naamalla. Itse en olisi samaan pystynyt vaan olisin varmaan juossut studiosta ulos ja kadonnut ainiaaksi.
Kommentit (32)
Vierailija kirjoitti:
"Sää on ihan selkeän pilvinen"
Kyllä tämä Anniinan esitys vei tuolta kruunun.
Hyvä että kertoi tuosta jännityksestä. Ei tarvitse muiden ihmetellä mistä oli kyse, eikä turhaan nolostele tavallista asiaa.
Miehen kanssa katsottiin se lähetys ja arvottiin, että meinaakon purskahtaa nauruun, yskittääkö vai onko paniikkikohtaus päällä.
Hyvä Anniina!
Minä luulin, että yskitti tai oli kurkussa jotain, ja meinasi ääni lähteä. Ihanan luonnollinen tuo on, tykkään kovasti.
Kirsi Alm-Siira tipahti tuolilta kesken lähetyksen ja suosio nousi moninkertaiseksi. Uutiset on hyvä kuulla inhimillisiltä ihmisiltä.
Meeppä itte pääuutislähetykseen kertomaan säästä! Katotaan väriseekö.
Sitä ihanan pirteää, eloisaa ja hymyilevää Anniinaa katsellessa minullakin rupeaa värisemään, joskaan ei ääni.
Heiluu kuin heinämies, vie fokuksen pois itse asiasta. Tyhmää.
Anniina Valtonen on parasta säätiedotuksen rintamalla vuosikausiin. Toissa-aamuna keltaisessa asussaan viehättävä ja etenkin Anniina presentoi erittäin varmasti ja luontevasti. Hänestä konkarit saisivat ottaa esimerkin ja mallin horinoihin.
Vierailija kirjoitti:
Heiluu kuin heinämies, vie fokuksen pois itse asiasta. Tyhmää.
Ja tuon ääliökommentin takia piti kaivaa vanha turha ketju esiin.
Anniina on söpöin meteorologi,hyvin kertoo sää tilan yskästä huolimatta.
Lopeta sinä tunnistettu Herjaaja jo!
Jokaiseen meteorologin avauksiin on sulle kirjoitettu, et LOPETA JO!
Jote lopet
No onhan borgströmki tutissut vuosikymmenä, en kestä katsoa