Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristitty: pääseekö lemmikkisi taivaaseen?

MITEN KERRON LAPSILLE?
14.01.2021 |

Muppeli kuoli just ja oon suruissain?
Pääseekö myös muppeli taivaaseen?
Miten selitän lapsille?

Kommentit (70)

Vierailija
21/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristinuskon mukaan vain ihmiskunta on langennut syntiin, ja itse asiassa Raamatusta löytyy kuvauksia, missä eläimet ovat sovussa paratiisissa. Joten hyvin voisi niin olettaa.

Minne muslimi lapsen lemmikki menee?

Just sinne minne kristitynkin. Tietenkin.

Kristityn lemmikki menee Jeesuksen luo (muslimit ei usko jeesukseen)

Perustele...todistustaakka on sinulla

Mitä se usko tähän vaikuttaa? Jos taivas on olemassa, ja jos eläimet sinne menevät, niin ne menevät sinne ihan riippumatta siitä, uskommeko me siihen vai emme. Ja jos eläimet vain kuolevat, ei sitäkään mikään usko mihinkään muuta.

Ateistin vastaukset ei merkkaa..nyt keskustelee kristityt.

Mene tekemään mitä mieli tekee....moraaliahan ateistilla ei ole.

Tuo oli kylläkin kristityn eikä ateistin vastaus. Ja tottakai jokainen kristitty on sitä mieltä, että Jumala ja taivas on olemassa riippumatta siitä, kuka niihin uskoo.

Vierailija
22/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meidän rakas kissa kuoli pari vuotta sitten. Kolme päivää myöhemmin näin unen, missä kissamme oli hyvin kauniissa huoneessa, minun ja kissan välillä oli verho, joka oli (hetkeksi?) vedetty sivulle. Hetken päästä oli kissa sylissäni, tunsin hänen rakkauden ja energian, hän oli terve ja hyvinvoiva. Heräsin siihen enkä tiennyt, onko se unta vai todellisuutta. Tunne oli hyvin todellinen. Huone, missä kissa oli, oli suorastaan kuninkaallinen - siellä oli kultaa ja punaista samettia. Miehenikin näki kissamme kulkevan perässään vielä päiviä lemmikin kuoleman jälkeen. Olemme molemmat kristittyjä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koira on reippaasti vanhempi asiakuin  kristinusko (2 000 vuotta). 

Vierailija
24/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Merkittävä osa 5 000 – 14 000 vuoden ikäisistä koiralöydöistä on muuten peräisin haudoista

. Koira on maailman haudatuin eläin.

Myös ihmisen ja koiran yhteisiä hautoja tunnetaan kaikilta asutuilta mantereilta.

Vierailija
25/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kristinuskon mukaan vain ihmiskunta on langennut syntiin, ja itse asiassa Raamatusta löytyy kuvauksia, missä eläimet ovat sovussa paratiisissa. Joten hyvin voisi niin olettaa.

Minne muslimi lapsen lemmikki menee?

No se mätänee pois..ei jumala halua muslimin kissaa taivaaseen.

Miksi alapeukut

Voi olla et muslimeille on IHAN OOKOO et eläimet ei pääse paratiisiin

Siellä n.ussitan neitsyitä..ei eläimiä

”islam kieltää koirien pitämisen” ja rangaistuksena on hyvien töiden mitätöityminen. Poikkeuksena ovat koirien pito metsästykseen tai vartiointiin.

”Kuitenkin koiran pitäminen vain lemmikkinä on kiellettyä islamissa ja niin toimiminen on hyvin vahingollista”, vastauksessa todetaan.

Miksi m.uslimit vihaa koiria?

Miksi j.eesus vihaa koiria?

Muista en tiedä mutta en usko että Jeesus vihaa koiria.Koirat on taivaassa yhtähyvin kun muutkin eläimet.

Vierailija
26/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ymmärränkö öikein?

Jos naapurini kiin tiöpakolain en kuolee ..hän joutuu he.lvettiin?

Mutta hänen kissansa pääsee taivaaseen?

Vierailija
27/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meidän rakas kissa kuoli pari vuotta sitten. Kolme päivää myöhemmin näin unen, missä kissamme oli hyvin kauniissa huoneessa, minun ja kissan välillä oli verho, joka oli (hetkeksi?) vedetty sivulle. Hetken päästä oli kissa sylissäni, tunsin hänen rakkauden ja energian, hän oli terve ja hyvinvoiva. Heräsin siihen enkä tiennyt, onko se unta vai todellisuutta. Tunne oli hyvin todellinen. Huone, missä kissa oli, oli suorastaan kuninkaallinen - siellä oli kultaa ja punaista samettia. Miehenikin näki kissamme kulkevan perässään vielä päiviä lemmikin kuoleman jälkeen. Olemme molemmat kristittyjä.

Minun isäni am pui itsensä. (olin tuolloin 14 vuotias)

Jonkin aikaa hautajaisten jälkeen näin unen:

Isäni katseli minua liekkimerestä.

Heräsin hiestä märkänä.

Voitko kristittynä kertoa mitä tuo tarkoitti?

Vierailija
28/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ymmärränkö öikein?

Sinä et tiedä pakol. Isten uskosta yhtään mitään, joten et tiedä heidän iankaikkisuuskohtalostaan myöskään. Moni heistä on muuten kristitty. Jopa niistä, jotka tullessaan olivat jotain muuta.

Mutta kissan kohtaloon ei omistajan usko vaikuta. Ne eivät tarvitse sovitusta, joten uskonnolla ei ole väliä.

Vierailija
29/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsin hiestä märkänä.

Sitä että suruprosessisi on vielä kesken.

Vierailija
30/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mihin sinä itse uskot, mi nne lemmikkinne joutuu? Lapset uskovat vain sitä, mihin sinäkin uskot ja sen siis rehellisesti kerrot.

Olen kyllä kuullut kauniin vertauksen, miten me ihmiset olemme eläinten enkeleitä. Pidämme niistä huolen  ja autamme ne pois, kun ne eivät enää pysty elämään. OLisiko tuosta aloittaa?

Vierailija
31/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muppelilla ei ole mitään sielua vaan sitä voidaan verrata organiseen koneeseen. Täten hän ei tule olemaan ylösnousemuksessa aikojen lopussa.

Vierailija
32/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei tietenkään, ei eläimellä ole sielua kristillisessä mielessä.

Perustele? Bileamin aasinkin puhui suoraan Jumalan kanssa.

Kuulostaa heprealaisen raamatun jutuille

Vierailija
33/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalin Raamatun. Joten kristitty ei voi väittää, että eläimellä ei ole sielua.

Vierailija
34/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ymmärränkö öikein?

Sinä et tiedä pakol. Isten uskosta yhtään mitään, joten et tiedä heidän iankaikkisuuskohtalostaan myöskään. Moni heistä on muuten kristitty. Jopa niistä, jotka tullessaan olivat jotain muuta.

Mutta kissan kohtaloon ei omistajan usko vaikuta. Ne eivät tarvitse sovitusta, joten uskonnolla ei ole väliä.

Musut heittää kyllä ne kristityt laivan kannelta mereen joten aika harva niistä onnistuu tänne asti tulemaan.

Vierailija
35/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ihan normaalin Raamatun. Joten kristitty ei voi väittää, että eläimellä ei ole sielua.

Missä kohtaa raamattua sanotaan että eläimillä on sielu? Genesiksessä Jumala taisi aatamin sieraimesta hengittää sisään hänelle sielun tjsp mutta eläimistä ei taideta mainita samaa.

Vierailija
36/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulle äiti sanoi kissani kuoltua, että kissat menevät kissojen taivaaseen. Ja koirat tietysti koirien taivaaseen!

Vierailija
37/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Missä kohtaa raamattua sanotaan että eläimillä on sielu? Genesiksessä Jumala taisi aatamin sieraimesta hengittää sisään hänelle sielun tjsp mutta eläimistä ei taideta mainita samaa.

Missä sanotaan, että ei olisi?

Vierailija
38/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla käärme, epäilen tuon lieron mahdollisuuksia. En toki tuomitse

Vierailija
39/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsin hiestä märkänä.

Sitä että suruprosessisi on vielä kesken.

mistäs se verhojen takana tepastelevasta kissasta tnähty uni sitten tarkoitti?

Teidän mielestänne se kissa on nyt taivaassa..missä minun isäni on?

Vierailija
40/70 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

RMHL kirjoitti:

Minulle äiti sanoi kissani kuoltua, että kissat menevät kissojen taivaaseen. Ja koirat tietysti koirien taivaaseen!

Masentava ajatus, että lemmikit ja omistajat ovat eri taivaissa. Vai voiko niiden välillä vierailla?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän