Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kristitty: pääseekö lemmikkisi taivaaseen?

MITEN KERRON LAPSILLE?
14.01.2021 |

Muppeli kuoli just ja oon suruissain?
Pääseekö myös muppeli taivaaseen?
Miten selitän lapsille?

Kommentit (70)

Vierailija
61/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla käärme, epäilen tuon lieron mahdollisuuksia. En toki tuomitse[/quote

No käärmeet ei ainakaan taivaaseen pääse! Ja kuka edes haluaisi että taivaassa olisi joitakin käärmeitä, hyi!

Vierailija
62/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän rakas kissa kuoli pari vuotta sitten. Kolme päivää myöhemmin näin unen, missä kissamme oli hyvin kauniissa huoneessa, minun ja kissan välillä oli verho, joka oli (hetkeksi?) vedetty sivulle. Hetken päästä oli kissa sylissäni, tunsin hänen rakkauden ja energian, hän oli terve ja hyvinvoiva. Heräsin siihen enkä tiennyt, onko se unta vai todellisuutta. Tunne oli hyvin todellinen. Huone, missä kissa oli, oli suorastaan kuninkaallinen - siellä oli kultaa ja punaista samettia. Miehenikin näki kissamme kulkevan perässään vielä päiviä lemmikin kuoleman jälkeen. Olemme molemmat kristittyjä.

Minun isäni am pui itsensä. (olin tuolloin 14 vuotias)

Jonkin aikaa hautajaisten jälkeen näin unen:

Isäni katseli minua liekkimerestä.

Heräsin hiestä märkänä.

Voitko kristittynä kertoa mitä tuo tarkoitti?

Sitä että suruprosessisi on vielä kesken.

mistäs se verhojen takana tepastelevasta kissasta tnähty uni sitten tarkoitti?

Teidän mielestänne se kissa on nyt taivaassa..missä minun isäni on?

Minunkin isä teki itsemurhan. Hän oli vanha ja sairas. Olin myös hyvin huolissani siitä, mihin isäni on joutunut. Tunsin, miten minulta kysyttiin -armahtaisinko itse vanhan hassun hieman höppänän miehen, joka ei jaksannut enää elää. Miksi ei sitten Jumala, joka on itse hyvyys, ei voisi häntä armahtaa?

Minulla oli samanlaisia pohdintoja, kun oma isäni päätti päivänsä. Juttelin papin kanssa, ja hän sanoi uskovansa että Jumala näkee ja ymmärtää  suuren hädän sellaisen teon takana, eikä siis tuomitse tekijää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/70 |
15.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
64/70 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
65/70 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eihän tuota rakkia ole edes kastettu.

Vierailija
66/70 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

up

Vierailija
67/70 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pääsee taivaaseen Jumalan luo. En usko mihinkään kristilliseen taivaaseen, missä taivaassa on vaan ihmiset. En usko muutenkaan mihinkään Jeesukseen. Näin aikoinaan unen, missä edesmennyt koirani oli taivaassa iloisena häntä heiluen. Unesta tuli hyvä mieli.

Vierailija
68/70 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Meidän rakas kissa kuoli pari vuotta sitten. Kolme päivää myöhemmin näin unen, missä kissamme oli hyvin kauniissa huoneessa, minun ja kissan välillä oli verho, joka oli (hetkeksi?) vedetty sivulle. Hetken päästä oli kissa sylissäni, tunsin hänen rakkauden ja energian, hän oli terve ja hyvinvoiva. Heräsin siihen enkä tiennyt, onko se unta vai todellisuutta. Tunne oli hyvin todellinen. Huone, missä kissa oli, oli suorastaan kuninkaallinen - siellä oli kultaa ja punaista samettia. Miehenikin näki kissamme kulkevan perässään vielä päiviä lemmikin kuoleman jälkeen. Olemme molemmat kristittyjä.

Heräsin hiestä märkänä.

Minunkin isä teki itsemurhan. Hän oli vanha ja sairas. Olin myös hyvin huolissani siitä, mihin isäni on joutunut. Tunsin, miten minulta kysyttiin -armahtaisinko itse vanhan hassun hieman höppänän miehen, joka ei jaksannut enää elää. Miksi ei sitten Jumala, joka on itse hyvyys, ei voisi häntä armahtaa?

Minulla oli samanlaisia pohdintoja, kun oma isäni päätti päivänsä. Juttelin papin kanssa, ja hän sanoi uskovansa että Jumala näkee ja ymmärtää  suuren hädän sellaisen teon takana, eikä siis tuomitse tekijää.

Minun lestadiolainen naapurini sanoi minulle 14 vuotialle: Isäs on nyt sitten h.el.vetissä

Isä oli ateisti. Miksi Jumala ottaisi ateistin taivaaseen?

Jumala haluaa palvontaa..miksi? outo olento.

Vierailija
69/70 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pääsee taivaaseen Jumalan luo. En usko mihinkään kristilliseen taivaaseen, missä taivaassa on vaan ihmiset. En usko muutenkaan mihinkään Jeesukseen. Näin aikoinaan unen, missä edesmennyt koirani oli taivaassa iloisena häntä heiluen. Unesta tuli hyvä mieli.

Minä näin isäni liekkimeressä..mitä se tarkoittaa?

Minulle tuli paha mieli.

Vierailija
70/70 |
12.06.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Heräsin hiestä märkänä.

Puheli sinulle pehmosia huvikseen..että rauhottuisit..kysy lestoilta.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän neljä yhdeksän