Mies esitti (turhaan) olevansa oikeasti ihastunut saadakseen seksiä?
Tapasin kyseisen miehen tinderissä. Minulla lukee profiilissa, että en hae vakavaa suhdetta ja sanoin hänelle myös hyvin selkeästi että olen kiinnostunut korkeintaan seksisuhteesta. Hän kuitenkin pyysi minua ensiksi kahville johon suostuin, ja meillä luisti juttu ihan hyvin. Seuraavan n. viikon ajan viestittelimme usein, lähinnä hänen aloitteestaan, koska en ollut vielä mitenkään erityisen kiinnostunut (minulla on tapana olla odottamatta yhtään mitään muilta, enkä kiinny helposti ihmisiin), vaikka komea olikin. Hän sanoi olevansa kiinnostunut tapailemaan minua vakavimmissakin merkeissä. Menin hänelle yöksi yhtenä iltana, juotiin, katsottiin leffaa ja päädyttiin sitten sänkyyn.
Omasta mielestäni ilta oli oikein mukava, ja hän oli aamullakin huomaavainen. Juttelimme vielä muutaman päivän, mutta sitten yksi aamu hän oli laittanut viestin, jossa pahoitteli valehtelemista siitä, että olisi muka ollut oikeasti kiinnostunut minusta, vaikka halusikin vain päästä kanssani sänkyyn. Joka siis olisi onnistunut ilman tuollaista säätämistä, ja ajanhaaskausta ihan meidän molempien osalta.
Pakko sanoa että en kyllä itse ymmärrä ollenkaan tuollaista käytöstä? En ole edes mitenkään loukkaantunut, lähinnä vain hämmentynyt koko jutusta. No, olen sentään iloinen että en ollut ehtinyt häneen ihastua, niin säästynpä sydänsuruilta.
Kohtalotovereita?
Kommentit (29)
Ehkä mies ihastui suhun, huomasi olevansa sulle pelkkä lihapala, häpesi ja suutuksissaan sitten sanoi noin, koska usein naiset loukkaantuisi jos noin sanoisi. Eli mies purki pettymystä ja sydämen särkymistä. Oli varmaan treffeillä tulkinnut sut ihastuneeksi, vaikka olit muuta sanonut.
Vierailija kirjoitti:
Raukka hämmentyi kun et rakastunutkaan kerrasta ja yritti pelastaa kasvonsa itselleen. Autuaita ovat henkisesti köyhät.
Hän yritti saada ap:n rakastumaan itseensä ja huomasi epäonnistuneensa. Komea mies on varmasti usein joutunut rakastumisen kohteeksi ja alkanut leikkiä naisilla. Hmm, kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Mikset vastannut miehelle, että kiitos viestistä, on helpottavaa tietää, että et sinäkään vakavampaa suhdetta halunnut. Vähän ahdisti, että käytänkö seksinhalussani sinua hyväkseni kun vaikutit kiinnostuneelta vakavammasta suhteesta. Seksi oli hyvää, kiitos siitä !
Ei oikein huvittanut antaa enää mitään vastausta, tai haaskata aikaa johonkuhun joka oli valehdellut minulle koko ajan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla lukee profiilissa, että en hae vakavaa suhdetta ja sanoin hänelle myös hyvin selkeästi että olen kiinnostunut korkeintaan seksisuhteesta.
Mietipä tuota lausetta uudelleen, niin se varmasti selittää paljon. itse tunnut ajattelevat ihan samanlailla?
Tämä. Halus näpäyttää sua.
Täh? ?
-ei ap
Että osaa hänkin olla tunnekylmä Minusta tuntuu, että ap odotti sittenkin sitä suhdetta. Ei muuten ihmettelisi täällä, kun kerran sai just sitä mitä pyys eli pelkkää seksiä.
5/5 ainesta. Nyt on trollilla ollut luovuutta aloituksessa :D
-Aito ja alkuperäinen, (valitettavan) vähän käytetty yksilö-
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Halusi loukata sua.
Mutta mitä järkeä siinä oikein muka jollekkulle voi olla? Haaskata omaa aikaansa viestittelyyn tms että ehkä pystyy loukkaamaan jotakuta kumminkin vielä lähes tuntematonta :D
Sadisti nauttii kun voi kiusata toista. Saattoi myös kaivata ihailua. Pelimies voi tarvita tuon ihailun tunteen, että saa koukuttaa toista. Se on lähinnä se pelin suola, eikä itse seksi.
Vierailija kirjoitti:
Taisit kuitenkin ihastua mieheen ja haluta hänestä jotain vakavampaa. Ei tämä juttu sua muuten mietityttäis.
Tietysti outo ja epälooginen käytös mietityttää. Minuakin, täysin ulkopuolista mietityttää. Naiset on maasta ja miehet laskeutuu puusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minulla lukee profiilissa, että en hae vakavaa suhdetta ja sanoin hänelle myös hyvin selkeästi että olen kiinnostunut korkeintaan seksisuhteesta.
Mietipä tuota lausetta uudelleen, niin se varmasti selittää paljon. itse tunnut ajattelevat ihan samanlailla?
Tämä. Halus näpäyttää sua.
Täh? ?
-ei ap
Että osaa hänkin olla tunnekylmä Minusta tuntuu, että ap odotti sittenkin sitä suhdetta. Ei muuten ihmettelisi täällä, kun kerran sai just sitä mitä pyys eli pelkkää seksiä.
Hieno analyysi, mutta nyt meni vähän sivuun. Ei tämä nyt niin vakava asia minulle ole ollut.
Taisit kuitenkin ihastua mieheen ja haluta hänestä jotain vakavampaa. Ei tämä juttu sua muuten mietityttäis.