Kuinka paljon huijjaat painoa alas kun Tinder-mies kysyy sitä? Kerro oikea paino ja paljonko alemman ilmoitat.
Ikä myös ja onko painon paljastuminen myöhemmin ollut ongelma
Kommentit (68)
Vierailija kirjoitti:
Paino on miehiä eniten kiinnostavia tekijöitä naisessa, joten miehiä se taatusti kiinnostaa. Muutaman kerran oon mennyt tindertreffeille ja huomannut että kuva ei vastannut todellisuutta. Täydellinen turn off, sekä valehtelu että läskit. En oikeasti ymmärrä miksi naiset laittaa jotain 15 kg vanhoja kuvia tinderiin, kun huijauksesta jää aina kiinni.
Ihan samaa oon miettinyt kun ukoilla on tapana valehdella niin pituutta kuin ikää ja painoa sekä parisuhdestatustaan.
Itse en edes omista vaakaa, joten alkuperäiseen kysymykseen on vastaus en tiedä, joten paha siitä on mitään valehdellakkaan. En koe, että tarvitsisin vaakaa yhtään mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Paino on miehiä eniten kiinnostavia tekijöitä naisessa, joten miehiä se taatusti kiinnostaa. Muutaman kerran oon mennyt tindertreffeille ja huomannut että kuva ei vastannut todellisuutta. Täydellinen turn off, sekä valehtelu että läskit. En oikeasti ymmärrä miksi naiset laittaa jotain 15 kg vanhoja kuvia tinderiin, kun huijauksesta jää aina kiinni.
Niin miksi osa miehistä laittaa vanhan kuvan tai jopa kokonaan väärän ihmisen kuvan? Ei taida tämäkään asia olla sukupuolesta vain yksilöstä kiinni.
AP:n otsikoinnista saa kuvan, että miesten painokysymykset olisi joku normi, mitä kaikki tai edes suurin osa noudattaa.
Pari vuotta sitten yksi viestittelykumppani ihmetteli ennen ensitrefejä, etten ollut kysynyt hänen kuppikokoa. Ihmettelin takaisin, että miksi kysyisin kun vastauksella ei olisi merkitystä. Vaikka minulla mieltymykseni onkin, niin kyseessä ei ole mitenkään tärkeä seikka.
Vierailija kirjoitti:
Tinder sitä tätä. Joka päivä typeriä tinder aloituksia. Tee jotain tuolle tinder-pakkomielteelle.
Tämä. Kannattaa aina olla rehellinen eikä huijata älyttömyyksiä, tosin suosittelisin poistamaan mikäli kysyy painoa. Kertoo aika pinnallisesta luonteesta.
En tiedä painoani, joten vastaisin niin.
Treenaan salilla ja kasvatan lihaksiani ja painan tällä hetkellä 67 kg. Näytän paremmalta kuin koskaan. Ihanat pakara, timmi maha sun muuta.. Jos mies kysyisi painoa, jäisi leikki siihen. Ei sen takia että loukkaantuisin kysymyksestä, se ei vaan mieleståni kuulu hyviin tapoihin tutustumisvaiheessa. Lisäksi kertoisi midlestäni miehen älykkyydestä huonoa. Paino ei kerro miltä ihminen näyttää. Niinkuin sanottu, painan 67kg olen 165 cm pitkä ja olen 23-vuotias. Kun katson peiliin siellä taas on vatsalihaksilla ja muodokkailla reisillä varustettu sporttinen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kysyykö joku oikeasti painoa tinderissä? Onneksi minulla ei ole tuota sovellusta, eikä taida tullakaan.
Olen normaalipainoinen ja omaan normaalit käytöstavat. En halua deittailla henkilöitä joilla ei ole tapoja, painosta voi vielä tinkiä
Kyllä tinderissä monilla on ihan normaalit käytöstavat. Älä pelästy näitä palstameuhkaajia. Itse löysin tinderistä hyvän miehen.
Tinderh***a, hyppää kaivon.
Ilmoitin jo profiilitekstissäni olevani 168/74 ja kuvissa oli myös kokovartalokuvia ja lähikuva kasvoista ilman meikkiä. En koe, että huijaamalla onnistuu. 3 viikossa löysin mukavan miehen, jonka kanssa kesästä asti seurusteltu