Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Kuinka paljon huijjaat painoa alas kun Tinder-mies kysyy sitä? Kerro oikea paino ja paljonko alemman ilmoitat.

Vierailija
13.01.2021 |

Ikä myös ja onko painon paljastuminen myöhemmin ollut ongelma

Kommentit (68)

Vierailija
41/68 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi kertoisin painoni jollekin randomille kyselijälle?

Vierailija
42/68 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä kerron aina oikean painon, mutta kaikki ovat miehille liikaa: olen painanut 70kg, laihduttuani 65kg ja laihduin vielä 60 kiloiseksi.

Miesten mielestä pitäisi olla 40-50kg, jolloin olisin sairaalloisen alipainoinen.

170cm pitkä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/68 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kukaan hoikka nainen ei ole ikinä hermostunut painokeskustelusta. Sen sijaan pulleammat mammat ei tykkää. 

Vierailija
44/68 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä kerron aina oikean painon, mutta kaikki ovat miehille liikaa: olen painanut 70kg, laihduttuani 65kg ja laihduin vielä 60 kiloiseksi.

Miesten mielestä pitäisi olla 40-50kg, jolloin olisin sairaalloisen alipainoinen.

170cm pitkä.

Joku muu kuin paino sinulla on ongelmana

Vierailija
45/68 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on useampi kuva, joista näkee, että olen normaalipainoinen. Kukaan ei ole kysynyt painoa, jos kysyisi, keskustelu tod.näk. loppuisi siihen. 

Vierailija
46/68 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No en käytä tinderiä, mutta painan 66kg ja jos joku kysyy painoa niin sanon 65kg.

Vierailija
47/68 |
14.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole vielä yksikään mies kysynyt minun painoani, ei tinderissä eikä missään muuallakaan. 

Vierailija
48/68 |
11.02.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olettaen, että sinulla ei ole kokovartalokuvia ja painat vaikka 100kg ja väität painavasi 70kg niin se on väärin valehdella, sillä tuo 30kg ero vaikuttaa todella paljon ulkonäköön ja tietyllä tavalla siitä voi vetää johtopäätöksiä elämäntyylistä eivätkä kaikki miehet koe vetovoimaa "pluskokoisiin" naisiin.

Saman voisi kääntää toisinpäin, jos mies väittäisi olevansa 180cm pitkä ja sitten treffeille ilmestyisi 160cm pituinen heppu niin varmasti monet naiset pettyisivät tästä.

Joten suosittelen laittamaan edes suht rehellisen vartalokuvan niin tiedät ainakin, että mies hyväksyy ulkoisen olemuksesi sellaisena kuin se on.

Vierailija
49/68 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen 190 cm pitkä nainen. En koskaan kerro pituuttani, tosin sitä ei kukaan kysykään. Tällä saisin jokaisen treffiehdokkaan karkoitettua.

Vierailija
50/68 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viiden vuoden aikan tinderöinyt vaihtelevasti, mutta kertaakaan en ole naiselta kysynyt painoa. Miksi kysyisin? Tavatessa sitten näkee millainen toinen on kiinnostaako ylipäänsä jatkaa tutustumista.

Vierailija
51/68 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksikään Tinder-mies ei ole koskaan kysynyt painoani. Ikää 27, painoani en tiedä. Vähän päälle 50?

Vierailija
52/68 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Silloin, kun olin Tinderissä, laitoin sinne muutaman sellaisenkin kuvan, joista näki minut kokonaan kauempaa eli mahdollisen hoikkuuteni / ylipainoni pystyi jokainen omin silmin arvioimaan.

Kukaan ei kysynyt painoani ja jos olisi kysynyt, olisin pitänyt sitä outona ja epkohteliaana, ja olisin lopettanut keskustelun siihen. 

Vierailija
53/68 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joku kysyy painoa, niin voi vastata, että painaa tarpeeksi.

Vierailija
54/68 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ilmoitan isomman painon ettei ainakaan pety kokooni.

Vierailija
55/68 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen naimisissa mutta hypoteettisesti, jos mies kysyisi paljonko painan, hän ei olisi minulle sopiva. Hakisin kuitenkin elämänkumppania, ja elämän aikana paino saattaa vaihdella, voi vammautua tai sairastua yms. Painokyselijästä saisi heti kuvan pinnallisesta miehestä, joka ei pysy rinnalla jos lihoo tai sairastuu.

Vierailija
56/68 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paino on miehiä eniten kiinnostavia tekijöitä naisessa, joten miehiä se taatusti kiinnostaa. Muutaman kerran oon mennyt tindertreffeille ja huomannut että kuva ei vastannut todellisuutta. Täydellinen turn off, sekä valehtelu että läskit. En oikeasti ymmärrä miksi naiset laittaa jotain 15 kg vanhoja kuvia tinderiin, kun huijauksesta jää aina kiinni.

Vierailija
57/68 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mun paino ei kuulu kenellekään.

Pullukka ei yleensä halua painoaan kertoa...

Vierailija
58/68 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oon laittanut sekä painoksi että pituudeksi 100.

Oon hoikka ja normaalipainoinen liikunnallinen ihminen, mutta en jatkaisi tutustumista painon käyttäjien kanssa, liian pinnallista.

En myöskään itse syty, jos joku latoo mitat tiskiin heti kättelyssä.

Vierailija
59/68 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitaan ettei kysytä puolin tai toisin painoa, eikä pituuksia.

On reilumpaa tavata ihminen ilman esitietoja.

Ei sovita. En halua tavata ihmistä joka ei fyysisesti ole kiinnostava. Toki tuore kokovartalokuva bikineissä tms riittää, ei ole pakko tarkkoja mittoja laittaa.

Vierailija
60/68 |
07.04.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Saa kysyä ja kerron totuuden, kuvista voi itse päätellä. On minullakin preferenssini, svaippaan hyvin valikoivasti. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi neljä seitsemän