Kuinka paljon huijjaat painoa alas kun Tinder-mies kysyy sitä? Kerro oikea paino ja paljonko alemman ilmoitat.
Ikä myös ja onko painon paljastuminen myöhemmin ollut ongelma
Kommentit (68)
BMI 19, eli pitäisi valehdella kait suuremmaksi, että olisi kurvikasta ja himottavaa naisellista seuraa.
Toisin kuin useimpia naisia, mua ei haittaa jos joku kysyy painoa. Harva tosin kysyy, koska mun kuvista kyllä näkee missä kondiksessa olen. Ne kerrat kun näin on tapahtunut, olen kertonut että painan puolet siitä mitä jaksan vetää maasta ja pyydän miestä heittämään arvion. Mielenkiintoisia vastauksia olen saanut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huijaa painoa alaspäin, en tosin myöskään vastaa noin moukkamaisiin kysymyksiin.
Ja taas miesten kriteerit ovat moukkamaisia mutta naisten ei.
Jos nyt tarkoitat naisten kriteerinä pituuden kysymistä niin mitä se mies tekee painolla jos ei kysy pituutta?
Lisään aina 5-10 kg, riippuen kysyjästä.
Sovitaan ettei kysytä puolin tai toisin painoa, eikä pituuksia.
On reilumpaa tavata ihminen ilman esitietoja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En huijaa painoa alaspäin, en tosin myöskään vastaa noin moukkamaisiin kysymyksiin.
Ja taas miesten kriteerit ovat moukkamaisia mutta naisten ei.
Kyllä painon kysyminen on minusta moukkamaista ihan sukupuoleen katsomatta. Ja kriteerit saa tietenkin olla jokaisella, minulla vain on sellaiset kriteerit, että arvostan kohteliaita käytöstapoja enemmän kuin jotain tiettyä painoa tai pituutta.
Itselleni riittää se, että näen miehestä muutaman kuvan ja viestittelen hänen kanssaan jonkun aikaa. Siitä kyllä jo osaan arvioida haluanko tavata miehen livenä vaiko en. Ja jos mies treffeilläkin vaikuttaa kiinnostavalta, en tarvitse tietoa hänen painostaan tai pituudestaan halutakseni tavata uudestaankin. Samaa toivon myös mieheltä.
En tiedä, en ole kukaan koskaan kysynyt. Ikä on ihan oma ja esillä.
En huijaa yhtään jos kysytään. Ja olen mies. Painohan vaihtelee jonkin verran samana päivänäkin, pari kiloa suuntaan jos toiseen. Siitä huolimatta BMI=25 melko tarkasti.
Ärsyttää tinderin vääristetyt kuvat, milloin se on käännetty että tekstit paidassa tai taulussa on väärinpäin, ja ohentaminen on rumaa, sillä pidän pyöreästä pepusta mistä saa kiinni tai pitää tyynynä illalla.
Sanon sekä painoksi että pituudeksi 100 ja jatkan matkaa.
Oon oikeasti timmi, hoikka ja hyväkuntoinen mutta ei kiinnosta tippaakaan ne, joille paino ja ulkonäkö on painavia kriteerejä. Mä en ole eläessäni tainnut kysyä kenenkään miehen painoa tai pituutta saati munan mittaa. Jotenkin surullista että jotkut miehet koittaa päteä mitat ilmoittamalla.
En tiedä niitä itsekään niin vaikea sanoa.
Vaikka tietäisin, niin ei kiinnosta mittojen perässä juoksevat urpot.
En ole käynyt vaa'alla pitkään aikaan, mutta jotain 60 kg varmaan painan. Vastaisin siis sen, jos kysyttäis. Ei ole tosin kysytty.
Alas? Lisään omaan painooni ainakin 50 kiloa, niin ei tule kyselijälle paha mieli omasta painostaan. Samassa veneessähän sitä ollaan, vaikka miehen päädystä vene yleensä kyllä lähtee uppoamaan.
Sanoisin kyselevälle miehelle, ettei naisen painoa sovi kysellä. Kyllä sitä kuvien perusteella ja kun tavataan niin näkee minkä kokoinen ja näköinen ihminen on.
Kukaan minun seurustelukumppaneistani ei ole koskaan kysynyt painoani enkä sitä ole koskaan kertonut. Nykyinen mies puhuu paljonkin omasta painostaan minulle, hän seuraa tiiviisti painoaan kun käy salilla ja tekee fyysistä työtä, itse käyn puntarilla joskus ja jouluna.
Vierailija kirjoitti:
Mun paino ei kuulu kenellekään.
Ongelmana onkin sen näkyminen, kuulumisesta ei niin väliä.
Lähes jokainen nainen on kysynyt pituuden ennen tapaamista. Olen huijannut yleensä 2-3cm.
Täällä on paljon näppäimistösotureita, pistävät "miehen heti kiertoon" jos kyselee painoa. Sitten kun kiinnostava mies löytyy ja pikkarit on kosteana, tehdään mitä vain että mielenkiinto säilyy :)
En huijaa mitään. Kysyttäessä läväytän totuuden tiskiin. Ei tunnu missään. Miestä mitataan, mikäli tyyppi kestää totuutta ja oikeita numeroita. Heikkohermoisella tyypillä ei tee mitään. Pää vaihtoon!
En todellakaan vastaile kenelläkään painoani. Jos jotain kiinnostaa paino niin paljon, niin ei varmasti ole oikea mies minulle. Tosi simppeliä.
Ja oma paino on jotain 57 ja BMI 18 kieppeillä, mutta se mikä on painoni ei liity mitenkään siihen, että on todellinen typerys sellainen mies, joka painoa kysyy.
Pariutuminen on nykyisin siirtynyt pääosin tinderiin joten on ihan luonnollista, että siitä kysellään.