Kuinka paljon huijjaat painoa alas kun Tinder-mies kysyy sitä? Kerro oikea paino ja paljonko alemman ilmoitat.
Ikä myös ja onko painon paljastuminen myöhemmin ollut ongelma
Kommentit (68)
Tinder sitä tätä. Joka päivä typeriä tinder aloituksia. Tee jotain tuolle tinder-pakkomielteelle.
Paino kannattaa kertoa 50kg tarkkuudella pyöristäen alaspäin.
Vierailija kirjoitti:
Eikös painon kysyminen ole aika epäkohteliasta?
miksi olisi?
onhan jokaisella omat preferenssinsä, eikä jostain tinderkuvista voi aina päätellä toisen kokoa.
Ei ole kyllä kukaan koskaan kysyny. Tosin minullakaan ei ole tapana kysellä miehiltä pituutta.
Minulla menee välillä 58 ja 85 sekaisin, mutta ei kai se niin tarkkaa ole?
Siihen se loppuisi, tuohon kysymykseen. Ja mä ole ballerina :)
En huijaa painoa alaspäin, en tosin myöskään vastaa noin moukkamaisiin kysymyksiin.
Vierailija kirjoitti:
Onhan se, mutta aika yleistä, ja kokovartalokuva pitäisi myös lähettää, jos sellaista ei jo ole.
Ei tarvitse huijjjjjjata pätkääkään, kun tuollainen tyyppi katoaa aika äkkiä mätseistä. Ikää ei ole koskaan tarvinnut valehdella eikä sitä ole kukaan kyllä kysynytkään, kun siinähän se lukee profiilissa.
Kysyykö joku oikeasti painoa tinderissä? Onneksi minulla ei ole tuota sovellusta, eikä taida tullakaan.
Olen normaalipainoinen ja omaan normaalit käytöstavat. En halua deittailla henkilöitä joilla ei ole tapoja, painosta voi vielä tinkiä
Vierailija kirjoitti:
Kysyykö joku oikeasti painoa tinderissä? Onneksi minulla ei ole tuota sovellusta, eikä taida tullakaan.
Olen normaalipainoinen ja omaan normaalit käytöstavat. En halua deittailla henkilöitä joilla ei ole tapoja, painosta voi vielä tinkiä
Kyllä tinderissä monilla on ihan normaalit käytöstavat. Älä pelästy näitä palstameuhkaajia. Itse löysin tinderistä hyvän miehen.
En laittaisi mitään kokovartalokuvia nettiin enkä lähtisi treffeille painoani kyselevien kanssa. Ei vaan olla samoilla aaltopituuksilla.
Ja olen hoikka. Toivoisin ettei kukaan nainen alentuisi tuollaisten miesten leluiksi, mutta jokainen tyylillään.
Vastaisin, että en halua seurustella ihmisen kanssa, jos kysellään heti kättelyssä painoa. Tulee mielikuva pinnallisesta miehestä, joka yrittää raivata pois kaikki omasta mielestään läskit.
Vierailija kirjoitti:
En huijaa painoa alaspäin, en tosin myöskään vastaa noin moukkamaisiin kysymyksiin.
Ja taas miesten kriteerit ovat moukkamaisia mutta naisten ei.
Painan 54 kg mutta match poistuu heti jos kyselee painoani. Ei kuulu tippaakaan jollekin randomille tindermiehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja taas miesten kriteerit ovat moukkamaisia mutta naisten ei.
Nyt ei puhuta kriteereistä vaan siitä, miten ihmisille puhutaan.
En huijaa, mitä hyötyä siitä olisi? 68kg.