Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nolottaa kun miehellä vain B-ajokortti

Vierailija
13.01.2021 |

Muutettiin ja veljeni olisi lainannut meille pakettiautoaan mutta eihän miehen ajo-oikeus riittanyt kun oli C1 pakettiauto, jouduttiin vuokraamaan B-pakettiauto...

Nyt epidemian aikana olen ehdottanut kotimaan matkailua esim asuntovaunun kanssa tai jopa moottoripyörät vuokraamalla, näihinkään ei miehellä riitä ajo-oikeudet kun A ja pikku-E puuttuu.

Kommentit (49)

Vierailija
21/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei sullakaan vissiin ole? 😂

Itsellä AB mutta olettaisin että ainakin mies saa ajaa useampia ajoneuvoja. Kohtahan tässä jää kaikki ajot naisen tehtäväksi.

ap

No ei ehkä kannata olettaa, vaan jos haluaa kulkea moottoripyörällä tai reissata matkailuauton kanssa, hommaa ne tarvittavat kortit ihan itse. Vai oletatko sä, että mies hoitaa teidän lentomatkatkin? 

Onko se lentäjä?

Vierailija
22/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on abc. Olen nainen. Miksi aloittajalla ei ole.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyis mies BECET-kortilla varustettuna, miltä kuulostais?

Ei se käy. Kyllä se A pitää mieheltä löytyä.

Vierailija
24/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itselläkin on ABC, mutta jos kuljetusapua tarvitaan, niin minä palkkaan jonkun ajamaan. Mutta hävettää naiset jotka vinkuu palstoilla miehestään ja varsinkin jotain niin triviaalista kuin ajokorttiluokasta.

25/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on vain P-ajokortti. Oikeus ajaa polkupyörää.

Samoin, ja sen lisäksi H-ajokortti. Huvipuistolaitteiden ajolupa.

Vierailija
26/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ajappa ap itse se kortti äläkä vikise.

Vierailija
27/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos tarvitset rekkaa johonkin niin aja itse kortti? Tai pikku e jos tarvitset. Miksi miehellä pitää olla ajettuna kortit, joita ei välttämättä ikinä tarvitse? Nyt ollaan 2020-luvulla. Nainenkin voi sitä autoa ajaa. Käsittämätöntä seksismiä.

T. Nainen 30v.

Vierailija
28/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

ABC ihan minimi. Kehtaako ajokorttiluokkaa kysyä ensimmäisillä treffeillä? Moniko mies on valehdellut ajokorttiluokkansa ylöspäin?

Vierailija
29/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täältä löytyis mies BECET-kortilla varustettuna, miltä kuulostais?

Ei se käy. Kyllä se A pitää mieheltä löytyä.

Minkä takia? Ei ykät tarvitse mitään erillisiä A-kortteja.

Vierailija
30/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käyttäjä34791 kirjoitti:

Asuntovaunuun ei tarvitse pikku E korttia, kuin erikoistapauksissa.

Kuin -sanan eteen ei tule pilkkua. Vain erikoistapauksessa.

Vierailija
31/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

miehesi siis tuli järkiinsä ja muutti omilleen sekö sinua ahistaa

Vierailija
32/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rehellisesti sanoen en varmaan uskaltaisi ajaa isoja pakettiautoja tai vetää suurta peräkärryä. Siksi toivoisin miehekkään miehen joka voisi tehdä nämä puolestani.

Lisäksi huolettaa kun vanhin lapsi kohta kevari-iässä, mitähän myyjäkin ajattelee jos perheen naisena joudun tekemään koeajot. Haluaisi siis kevarin jo ennen kuin täyttää 16 jotta voi harjoitella.

ap

Vierailija
33/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on eskortti

Vierailija
34/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Rehellisesti sanoen en varmaan uskaltaisi ajaa isoja pakettiautoja tai vetää suurta peräkärryä. Siksi toivoisin miehekkään miehen joka voisi tehdä nämä puolestani.

Lisäksi huolettaa kun vanhin lapsi kohta kevari-iässä, mitähän myyjäkin ajattelee jos perheen naisena joudun tekemään koeajot. Haluaisi siis kevarin jo ennen kuin täyttää 16 jotta voi harjoitella.

ap

Jätä mies kotiin ja kerro olevasi YH?

Vierailija
35/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

T - kortti minulla. Kelpaisinko sinulle ap.

Vierailija
36/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eh no mulla on kirjastokortti ja esittelen sitä aina treffeillä. Antaa fiksun vaikutelman

Vierailija
37/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Vaihda miestä jos nykyisen ajokortit ei sulle kelpaa. Ajokortin kanssahan sitä yhdessä ollaan. Jösses sentään. Olet kyllä nolannut itsesi tässä keskustelussa.

Vierailija
38/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

B-kortin riittämättömyys on yhtä todennäköistä kuin lottovoitto.

Vierailija
39/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iniset jostain pakunvuokraus kuluista mutta rahaa olis pariin moottoripyörään + lapsen mopo?

Vierailija
40/49 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

ap

Oikeasti mitä? Sinä et uskalla itse ajaa isoja pakettiautoja, mutta vaadit, että miehen pitäisi se tehdä? Miten voit vaatia toista tekemään jotain, mitä et itse edes uskalla?

"Mitähän myyjäkin ajattelee, jos perheen naisena joudun tekemään koeajot?" Osaatko edes hävetä tuota, mitä sanot? Millä vuosisadalla sinä elät? Ei nykyään ole mitään miesten ja naisten töitä - tai ei ainakaan pitäisi olla. Sääliksi käy miestäsi.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä neljä kahdeksan