Nolottaa kun miehellä vain B-ajokortti
Muutettiin ja veljeni olisi lainannut meille pakettiautoaan mutta eihän miehen ajo-oikeus riittanyt kun oli C1 pakettiauto, jouduttiin vuokraamaan B-pakettiauto...
Nyt epidemian aikana olen ehdottanut kotimaan matkailua esim asuntovaunun kanssa tai jopa moottoripyörät vuokraamalla, näihinkään ei miehellä riitä ajo-oikeudet kun A ja pikku-E puuttuu.
Kommentit (49)
Minulla on abc. Olen nainen. Miksi aloittajalla ei ole.
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyis mies BECET-kortilla varustettuna, miltä kuulostais?
Ei se käy. Kyllä se A pitää mieheltä löytyä.
Itselläkin on ABC, mutta jos kuljetusapua tarvitaan, niin minä palkkaan jonkun ajamaan. Mutta hävettää naiset jotka vinkuu palstoilla miehestään ja varsinkin jotain niin triviaalista kuin ajokorttiluokasta.
Vierailija kirjoitti:
Mulla on vain P-ajokortti. Oikeus ajaa polkupyörää.
Samoin, ja sen lisäksi H-ajokortti. Huvipuistolaitteiden ajolupa.
Ajappa ap itse se kortti äläkä vikise.
Jos tarvitset rekkaa johonkin niin aja itse kortti? Tai pikku e jos tarvitset. Miksi miehellä pitää olla ajettuna kortit, joita ei välttämättä ikinä tarvitse? Nyt ollaan 2020-luvulla. Nainenkin voi sitä autoa ajaa. Käsittämätöntä seksismiä.
T. Nainen 30v.
ABC ihan minimi. Kehtaako ajokorttiluokkaa kysyä ensimmäisillä treffeillä? Moniko mies on valehdellut ajokorttiluokkansa ylöspäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Täältä löytyis mies BECET-kortilla varustettuna, miltä kuulostais?
Ei se käy. Kyllä se A pitää mieheltä löytyä.
Minkä takia? Ei ykät tarvitse mitään erillisiä A-kortteja.
Käyttäjä34791 kirjoitti:
Asuntovaunuun ei tarvitse pikku E korttia, kuin erikoistapauksissa.
Kuin -sanan eteen ei tule pilkkua. Vain erikoistapauksessa.
miehesi siis tuli järkiinsä ja muutti omilleen sekö sinua ahistaa
Rehellisesti sanoen en varmaan uskaltaisi ajaa isoja pakettiautoja tai vetää suurta peräkärryä. Siksi toivoisin miehekkään miehen joka voisi tehdä nämä puolestani.
Lisäksi huolettaa kun vanhin lapsi kohta kevari-iässä, mitähän myyjäkin ajattelee jos perheen naisena joudun tekemään koeajot. Haluaisi siis kevarin jo ennen kuin täyttää 16 jotta voi harjoitella.
ap
Vierailija kirjoitti:
Rehellisesti sanoen en varmaan uskaltaisi ajaa isoja pakettiautoja tai vetää suurta peräkärryä. Siksi toivoisin miehekkään miehen joka voisi tehdä nämä puolestani.
Lisäksi huolettaa kun vanhin lapsi kohta kevari-iässä, mitähän myyjäkin ajattelee jos perheen naisena joudun tekemään koeajot. Haluaisi siis kevarin jo ennen kuin täyttää 16 jotta voi harjoitella.
ap
Jätä mies kotiin ja kerro olevasi YH?
T - kortti minulla. Kelpaisinko sinulle ap.
Eh no mulla on kirjastokortti ja esittelen sitä aina treffeillä. Antaa fiksun vaikutelman
Vierailija kirjoitti:
ap
Vaihda miestä jos nykyisen ajokortit ei sulle kelpaa. Ajokortin kanssahan sitä yhdessä ollaan. Jösses sentään. Olet kyllä nolannut itsesi tässä keskustelussa.
B-kortin riittämättömyys on yhtä todennäköistä kuin lottovoitto.
Iniset jostain pakunvuokraus kuluista mutta rahaa olis pariin moottoripyörään + lapsen mopo?
Vierailija kirjoitti:
ap
Oikeasti mitä? Sinä et uskalla itse ajaa isoja pakettiautoja, mutta vaadit, että miehen pitäisi se tehdä? Miten voit vaatia toista tekemään jotain, mitä et itse edes uskalla?
"Mitähän myyjäkin ajattelee, jos perheen naisena joudun tekemään koeajot?" Osaatko edes hävetä tuota, mitä sanot? Millä vuosisadalla sinä elät? Ei nykyään ole mitään miesten ja naisten töitä - tai ei ainakaan pitäisi olla. Sääliksi käy miestäsi.
Onko se lentäjä?