Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huijasi pituutensa deittiprofiilissa!

Vierailija
13.01.2021 |

Profiilissa luki, että on 182 cm. Luulin koko ajan että on ainakin sen 182. Itse olen 163. Olin veljen kanssa liikkeellä ja törmäsin mieheen ja silloin vasta havahduin, että hän onkin alle 180, koska veljeni on tasan 180 cm ja mies oli lyhyempi kuin veljeni! Hän on siis oikeasti n. 175-178 cm. Laittaisitteko te välit poikki? Kuka tietää mistä muusta on valehdellut...

Kommentit (61)

Vierailija
21/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kohta tänne tulee lauma av mammoja vannomaan että brad pit on ruma. Noinhan se komea naama muuttuu rumaksi kun mamma kuulee että se oliki vaan joku 178cm manlettikääpiö.

Joo ja Tom Hardyn kanssa kukaan AV mammoista ei suostuisi lähikontaktiin, mies kun on 174 cm pitkä ;) 

Vierailija
22/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta tänne tulee lauma av mammoja vannomaan että brad pit on ruma. Noinhan se komea naama muuttuu rumaksi kun mamma kuulee että se oliki vaan joku 178cm manlettikääpiö.

Joo ja Tom Hardyn kanssa kukaan AV mammoista ei suostuisi lähikontaktiin, mies kun on 174 cm pitkä ;) 

Juu, ei mammoille kelpaisi kuin nippanappa joku robin, lauri tilkkanen tai jason mamoa. Ihan tältä palstalta luettu juttu.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nyt tässä ketjussa keskustellaan kahdesta eri asiasta, pituudesta ja valehtelemiseta. Trollihan tämä toki on, mutta ne ovat edelleen kaksi eri asiaa. Minulle pituus ei ole koskaan ollut issue, mutta valehtelemisesta ajattelen, että jos valehtelee yhdessä asiassa niin todennäköisesti valehtelee muissakin.

Vierailija
24/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itseasiassa jos olisin törmännyt mieheeni jossain deittipalvelussa, olisin todennäköisesti jättänyt huomiotta, koska mielestäni 20cm pituusero on liikaa. Onneksi tapasimme ihan livenä ja sain tutustua häneen.

Älkää hyvät miehet valehdelko pituutta ylemmäs. Mitä ihmeen hyötyä siitä olisi?

Ne naiset, joille sillä on merkitystä, että on yli 180cm vain pettyvät, kun et olekaan. Ne jotka viehättyvät normaalimittaisista miehistä saattavat mennä sinulta ohi. 

Vierailija
25/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tai sen laurin voi pyyhkiä pois listalta kun se onkin vaan 180cm (=oikeesti 176cm).

Vierailija
26/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä se pituuden valehtelu kannattaa. Uskokaa pois!!!!!

Vierailija
27/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme valehtelua. En luottaisi tuollaiseen mieheen. JSS

Vierailija
28/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensuroitu kirjoitti:

Geenipooli ei suonut pituutta kuin 177 cm, eli ei mahdu haarukkaan, mutta mietin sitä, että miksi miehenä haikailla valheisiin asti naisen perään, jolle ne puuttuvat sentit ovat niin tärkeä asia? Uskooko joku aidosti tulevansa onnelliseksi sellaisen ihmisen kanssa, sillä on tuskin ainoa asia jossa kriteeristö ei jousta?

Itse olen 170 cm ja mietin ihan samaa. Oikeastaan tämä on hyvä asia, koska pituusongelmaiset naiset karsiutuvat automaattisesti pois.

Vierailija
29/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahinta on jos huijaa painossa. Jos vaikkapa nainen ei olekaan 58 kg vaan 85 kg. Vanha mitta oli jäänyt lukioajoista muistiin.

Vierailija
30/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pahinta on jos huijaa painossa. Jos vaikkapa nainen ei olekaan 58 kg vaan 85 kg. Vanha mitta oli jäänyt lukioajoista muistiin.

Tuo on täysin eri juttu!!! Hirveetä syrjintää!!

Vierailija
31/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nyt tässä ketjussa keskustellaan kahdesta eri asiasta, pituudesta ja valehtelemiseta. Trollihan tämä toki on, mutta ne ovat edelleen kaksi eri asiaa. Minulle pituus ei ole koskaan ollut issue, mutta valehtelemisesta ajattelen, että jos valehtelee yhdessä asiassa niin todennäköisesti valehtelee muissakin.

Ota tavoitteeksi, että et valehtele kertaakaan seuraavaan vuoteen. Katsotaan missä kunnossa työurasi ja ihmissuhteesi ovat vuoden päästä.

Vierailija
32/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuo ei ole paha pituus, näin 174cm naisena, mutta se naama nyt vaan ei ole mikään hyvännäköinen.

Vierailija
33/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai onko se niin lyhyt? No ei haittaa, on sentään saman mittainen edes kuin minä. Kyllä se naama tuossa tapauksessa korvaa.

Vierailija
34/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

165 nainen kirjoitti:

Minusta 176- 178 cm olisi juurikin ihannemitta miehelle. 

Oma mieheni on 185 ja aivan liian pitkä. Mutta eihän se pituus ole pääasia, mieheni on muutoin ihan hyvä ja kelvollinen aviomies, joten kelpaa noinkin. 

Noinhan se aina menee. Päädytään aina 185cm plus mieheen mutta eksissä on lyhyitäkin jotta naiset voivat hokea itselleen ja toisilleen etteivät ole pituusrasisteja.

Vierailija
35/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyi v..tu, mikä sika. Jätä se sika ennen kuin mitään tapahtuu.

Vierailija
36/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ai onko se niin lyhyt? No ei haittaa, on sentään saman mittainen edes kuin minä. Kyllä se naama tuossa tapauksessa korvaa.

Eiku nyt jäin miettimään, täytyy tuossakin olla pari senttiä julkkislisää. Eli on lyhyempi kuin minä, mutta on kyllä söpö naamastaan. Vaikea valinta.

Vierailija
37/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miehet valehtelee ikänsä ja pituutensa. Luuletteko te, että nainen a) ei huomaa noita treffeillä b) ei välitä?

Jos pitää valehdella esim. pituudesta, niin sitten valehtelee myös monesta muustakin asiasta. Ei jatkoon.

Vierailija
38/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165 nainen kirjoitti:

Oma mieheni on 185 ja aivan liian pitkä. Mutta eihän se pituus ole pääasia, mieheni on muutoin ihan hyvä ja kelvollinen aviomies, joten kelpaa noinkin. 

Noinhan se aina menee. Päädytään aina 185cm plus mieheen mutta eksissä on lyhyitäkin jotta naiset voivat hokea itselleen ja toisilleen etteivät ole pituusrasisteja.

Katkera lyhyt mies ikkasee 😂

Vierailija
39/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Varmasti osa valehtelee pituutensa ylöspäin, mutta ihminen myös painuu kasaan iän myötä ja on yksilöllistä, kuinka paljon. Meillä esim. teini on mittausten mukaan isäänsä puoli cm lyhyempi, mutta jos heidät laittaa vierekkäin, on teini pidempi. Mies siis mitattu viimeksi varmaan joskus armeijassa.

Ryhtikin vaikuttaa. Mulla on nykyään parempi ryhti kuin teininä, jolloin pituudeksi mitattiin 167 senttiä. Äitiysneuvolassa pituus mitattiin uudestaan ja olen nyt 168 cm ja risat.

Lisäksi olen seurustellut miehen kanssa, joka oli minua virallisesti viitisen senttiä pidempi. Hänellä oli kuitenkin huonompi ryhti kuin minulla, joten näytti siltä, että meillä olisi ollut pituuseroa vain pari senttiä.

Vierailija
40/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165 nainen kirjoitti:

So? Olettehan te miehetkin painorasisteja, ja sitten vielä perustelette sitä terveydellä- ette voi edes myöntää, että oikea syy on ulkonäkö?!?

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kahdeksan