Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mies huijasi pituutensa deittiprofiilissa!

Vierailija
13.01.2021 |

Profiilissa luki, että on 182 cm. Luulin koko ajan että on ainakin sen 182. Itse olen 163. Olin veljen kanssa liikkeellä ja törmäsin mieheen ja silloin vasta havahduin, että hän onkin alle 180, koska veljeni on tasan 180 cm ja mies oli lyhyempi kuin veljeni! Hän on siis oikeasti n. 175-178 cm. Laittaisitteko te välit poikki? Kuka tietää mistä muusta on valehdellut...

Kommentit (61)

Vierailija
41/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

165 nainen kirjoitti:

Minusta 176- 178 cm olisi juurikin ihannemitta miehelle. 

Oma mieheni on 185 ja aivan liian pitkä. Mutta eihän se pituus ole pääasia, mieheni on muutoin ihan hyvä ja kelvollinen aviomies, joten kelpaa noinkin. 

Noinhan se aina menee. Päädytään aina 185cm plus mieheen mutta eksissä on lyhyitäkin jotta naiset voivat hokea itselleen ja toisilleen etteivät ole pituusrasisteja.

Ja miehetkö ei sitten ole? Tiedätkö kuinka monta kertaa minut on jätetty saman tien , kun olen tullut paikalle treffeille? Tosi monta kertaa, ja olen vain 176cm pitkä nainen. Itseäni ei esimerkiksi haittaa, että mies on lyvyempi, mutta en ole yhteenkään miehern törmännyt, jota tämä asia ei haittaisi.

Vierailija
42/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta tänne tulee lauma av mammoja vannomaan että brad pit on ruma. Noinhan se komea naama muuttuu rumaksi kun mamma kuulee että se oliki vaan joku 178cm manlettikääpiö.

Joo ja Tom Hardyn kanssa kukaan AV mammoista ei suostuisi lähikontaktiin, mies kun on 174 cm pitkä ;) 

Juu, ei mammoille kelpaisi kuin nippanappa joku robin, lauri tilkkanen tai jason mamoa. Ihan tältä palstalta luettu juttu.

Niin, ja palstan miehet arvioivat oman ulkonäkönsä 8:ksi, ja kasiksi arvioidaan mm. esim. KIiira. Eli palstapapoille kelpaa Kiira ja vastaavat just ja just 😆

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miehet valehtelee ikänsä ja pituutensa. Luuletteko te, että nainen a) ei huomaa noita treffeillä b) ei välitä?

Jos pitää valehdella esim. pituudesta, niin sitten valehtelee myös monesta muustakin asiasta. Ei jatkoon.

On olemassa tutkimuksia, joissa on todistettu, että naiset valehtelevat enemmän ja useammin. Esim. seksikumppanien määrä, paino, ikä, pituus, koulutus, siviilisääty jne.

Silloin, kun vielä olin vapaa mies, oli äärettömän vaikeaa törmätä naiseen, joka olisi puhunut täysin totta. Yleisin valhe oli painoon liittyvä. Onneksi lopulta löytyi kunnollinen nainen, tosin ulkomaalaista syntyperää.

Vierailija
44/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ethän vaan itse ole huijannut ja käyttänyt push up -liivejä?

Vierailija
45/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kohta tänne tulee lauma av mammoja vannomaan että brad pit on ruma. Noinhan se komea naama muuttuu rumaksi kun mamma kuulee että se oliki vaan joku 178cm manlettikääpiö.

Joo ja Tom Hardyn kanssa kukaan AV mammoista ei suostuisi lähikontaktiin, mies kun on 174 cm pitkä ;) 

Juu, ei mammoille kelpaisi kuin nippanappa joku robin, lauri tilkkanen tai jason mamoa. Ihan tältä palstalta luettu juttu.

Niin, ja palstan miehet arvioivat oman ulkonäkönsä 8:ksi, ja kasiksi arvioidaan mm. esim. KIiira. Eli palstapapoille kelpaa Kiira ja vastaavat just ja just 😆

Niin, eli on se kyllä todella suuri ero mammoihin verrattuna joille kelpaa nippanappa se top 0.1% miehistä.

Kiira nyt sentään on ihan tusinatavaraa ja yli 10% naisista on paremman näköisiä. Oudot kasvot, laudat tissit. Toisin kuin mitä mammat ajattelevat, nainen ei ole mikään kaunotar vain sen takia että hän koska on ollut paljon mediassa.

Vierailija
46/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165 nainen kirjoitti:

Oma mieheni on 185 ja aivan liian pitkä. Mutta eihän se pituus ole pääasia, mieheni on muutoin ihan hyvä ja kelvollinen aviomies, joten kelpaa noinkin. 

Noinhan se aina menee. Päädytään aina 185cm plus mieheen mutta eksissä on lyhyitäkin jotta naiset voivat hokea itselleen ja toisilleen etteivät ole pituusrasisteja.

So? Olettehan te miehetkin painorasisteja, ja sitten vielä perustelette sitä terveydellä- ette voi edes myöntää, että oikea syy on ulkonäkö?!?

Valtaosa miehistä panisi ihan mitä tahansa naista. En kyllä ymmärrä mikä teidän ongelma sitten on.

Vierailija
47/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän valehteleminen häiritsisi minua enemmän. Se on jo sellainen valhe, että voi olettaa silloin vääristelevän muitakin isompia asioita.

Pituudesta valehteleminen antaa silti sekin vähän oudon kuvan ihmisestä. Hänellä täytyy olla itsetunto-ongelmia ja hän kuvittelee että nimenomaan pituus on se syy ongelmiin. Fiksoitunut siis pituuteen eikä tajua, että maassa on pilvin pimein 160-senttisiä naisia, joille pituudella ei ole mitään väliä.

Vierailija
48/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Iän valehtelemalla on saanut todella paljon nuorta pimpsukkata.

Vierailija
49/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miehet valehtelee ikänsä ja pituutensa. Luuletteko te, että nainen a) ei huomaa noita treffeillä b) ei välitä?

Jos pitää valehdella esim. pituudesta, niin sitten valehtelee myös monesta muustakin asiasta. Ei jatkoon.

On olemassa tutkimuksia, joissa on todistettu, että naiset valehtelevat enemmän ja useammin. Esim. seksikumppanien määrä, paino, ikä, pituus, koulutus, siviilisääty jne.

Silloin, kun vielä olin vapaa mies, oli äärettömän vaikeaa törmätä naiseen, joka olisi puhunut täysin totta. Yleisin valhe oli painoon liittyvä. Onneksi lopulta löytyi kunnollinen nainen, tosin ulkomaalaista syntyperää.

Eli tutkimusten mukaan naiset valehtelevat. Silloin myös sinun nykyinen nainen on myös valehdellut ja valehtelee sinulle.

Vierailija
50/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165 nainen kirjoitti:

Ja miehetkö ei sitten ole? Tiedätkö kuinka monta kertaa minut on jätetty saman tien , kun olen tullut paikalle treffeille? Tosi monta kertaa, ja olen vain 176cm pitkä nainen. Itseäni ei esimerkiksi haittaa, että mies on lyvyempi, mutta en ole yhteenkään miehern törmännyt, jota tämä asia ei haittaisi.

Ei haittaisi tippaakaan, jos nainen olisi pidempi. Valitset huonoja treffikumppaneita.

t. ketjun 170cm mies

Vierailija
51/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin, eli on se kyllä todella suuri ero mammoihin verrattuna joille kelpaa nippanappa se top 0.1% miehistä.

Kiira nyt sentään on ihan tusinatavaraa ja yli 10% naisista on paremman näköisiä. Oudot kasvot, laudat tissit. Toisin kuin mitä mammat ajattelevat, nainen ei ole mikään kaunotar vain sen takia että hän koska on ollut paljon mediassa.

Paöjon on superkomeita miehiä Suomessa, kun naisille kelpaa vaan top 0.1 % miehistä. Monta Jason Momoaa. 😂😂😂

Vierailija
52/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165 nainen kirjoitti:

So? Olettehan te miehetkin painorasisteja, ja sitten vielä perustelette sitä terveydellä- ette voi edes myöntää, että oikea syy on ulkonäkö?!?

Valtaosa miehistä panisi ihan mitä tahansa naista. En kyllä ymmärrä mikä teidän ongelma sitten on.

Nainen = reikä.

Vierailija
53/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165 nainen kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Itse liikuntaa harrastavana jäisi kyllä panematta naiset joille liikunnasta käy jääkaapilla ravaaminen, jos ylipäätään olisin vapaa. On toki miehiä joille käy kaikki kunhan reikä löytyy, mutta se ei taaskaan tarkoita jokaista.

Vierailija
54/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165 nainen kirjoitti:

Ei haittaisi tippaakaan, jos nainen olisi pidempi. Valitset huonoja treffikumppaneita.

t. ketjun 170cm mies

Tämä on sukupolviongelma. Nykyisille nuorille miehille tuo ei ole ongelma ja pitkiä naisia on paljon. Olen pitkä +40-vuotias nainen, ja minun ikäpolven miehille se on ongelma. Nuorilla miehillä on terve , hyvä itsetunto, sitä se vaatii.

Vierailija
55/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

165 nainen kirjoitti:

Ei pidä paikkaansa. Itse liikuntaa harrastavana jäisi kyllä panematta naiset joille liikunnasta käy jääkaapilla ravaaminen, jos ylipäätään olisin vapaa. On toki miehiä joille käy kaikki kunhan reikä löytyy, mutta se ei taaskaan tarkoita jokaista.

Siis tarkoitat, että nainen on ylipainoinen. Sulle on ihan sama harrastaako vai eikö nainen harrasts liikuntaa, kunhan on hoikka.

Vierailija
56/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Iän valehtelemalla on saanut todella paljon nuorta pimpsukkata.

Mistä tiedät niiden pimpsukoiden iän? Et mistään.Ne ovat olleet sinua huomattavasti vanhempia

Vierailija
57/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin miehen joka ilmoitti olevansa 175 cm pitkä. Minulta hän vielä varmisti, että olenko oikeasti 167 cm, kuten olin ilmoittanut. Heti kun tapasimme, huomasin että mies ei voi olla 175 cm pitkä, koska oli minua lyhyempi. Mies oli ihan kiva, mutta ei halunnut jatkaa tapailua.

58/61 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kieltämättä 177, 178 ja 179 cm ovat sellaisia pituuksia, että miehen tekee mieli pyöristää ylöspäin. Tuon verran senttejä kun saa huijattua ostamalla paksumpipohjaiset kengät tai vähän varpaillaan seisomalla mittauksessa. Myös aamulla ihminen on pidempi.

Joskus kuullut, että poliisikoulun pääsykokeissa on joku ottanut myös kaikki keinot käyttöön. Velipojat on vetäneet ukkoa päästä ja jaloista. Maannut viikon pitkällään, ja makuuasennossa viety mittauspaikalle. Oli riittänyt pituus.

Vierailija
59/61 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta se on OK kun nainen kusettaa kilojensa määrän?

Nainen voi täysin vapaasti päätää että paljonko ylimääräistä kantaa.

Mies ei voi vaikuttaa pituuteensa mitenkään.

Vierailija
60/61 |
16.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos mies valehtelee pituudestaan (vartalon pituus tai peniksen pituus) se on merkki huonosta itsetunnosta. Totuus kirpaisee liikaa ja mies yrittää valehtelemalla saada epäreilua etua muihin (rehellisiin) miehiin nähden. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan kolme seitsemän