Mitä työtä te teette, jotka ette ole koronapandemian aikana olleet etätöissä ollenkaan?
Tuntuu siltä, että media toitottaa kaikkien olevan nyt etätöissä ja ihan mökkihöperöitä. Puolisoni on ollut maaliskuusta lähtien etätöissä, itse taapertanut joka päivä töihin.
Olen lastentarhanopettaja.
Kommentit (40)
Minä teen etätöitä, mutta tutuissani
- 1 lastentarhanopettaja
- 1 päiväkodissa työskentelevä lähihoitaja
- 1 vanhusten hoivalaitoksessa työskentelevä lähihoitaja
- 1 bussikuski
- 1 rekkakuski
- 3 sairaanhoitajaa
- 1 lääkäri
- 2 kaupassa työskentelevää
- 1 konduktööri
Muut tuttuni (esim opettajat) ovat pystyneet tekemään ainakin osittain etätöitä.
Toimin kiinteistöalan asiakaspalvelussa, tällä hetkellä asiakkaita tosin käy vain ajanvarauksella. Taustatöitä voisi kyllä ihan hyvin tehdä etänäkin, mutta meillä ei ole etätyömahdollisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Prostituoitu.
Onlyfans
Ketkähän ne pakotetaan töihin vaikka valmiuslain uhalla... vi...ttaa olla hoitaja.
Minäkin olen lot (tai no nykyään varhaiskasvatuksenopettaja), mutta jonkun verran keväällä tein etäpäiviä, kun meillä oli ihan todella vähän lapsia poikkeuslain alettua. Kävin esim. vasukeskusteluja kotoa käsin.
Pääsääntöisesti kuitenkin siellä työpaikalla olen joka päivä ollut.
Vierailija kirjoitti:
Ketkähän ne pakotetaan töihin vaikka valmiuslain uhalla... vi...ttaa olla hoitaja.
Pakottiko sut joku opiskelemaan hoitajaksi? Oletitko opiskellessasi että hoitotyö onnistuu etänä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pakottiko sut joku opiskelemaan hoitajaksi? Oletitko opiskellessasi että hoitotyö onnistuu etänä?
Minä ainakin ajattelin, että työskentelen siellä hammashuollon puolella, enkä ole ottamassa mitään maailmalaajuisesti leviävän viruksen näytteitä .
Mutta no, kokemushan se sitten oli sekin ja koin oikeastaan siellä täysissä suojavarusteissa oloni turvallisemmaksi kuin nyt hammaspuolella.
Olen baarimestari. Hankala tehdä etänä.