Asutko vuokra-asunnossa?
Asutko vuokra-asunnossa?
Paljonko maksat vuokraa?
Saatko asumistukea?
Kommentit (155)
Asun. Jyväskylässä, yksityiseltä vuokrattu, kaksio. Keskusta-alue.
650 euroa vuoka. Saamme asumistukea, koska olemme opiskelijoita.
Vierailija kirjoitti:
Asun. Jyväskylässä, yksityiseltä vuokrattu, kaksio. Keskusta-alue.
650 euroa vuoka. Saamme asumistukea, koska olemme opiskelijoita.
Eikä siis kummallakaan tällä hetkellä ole koronan vuoksi ollut töitä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun miehen kanssa kaksiossa 58m2, vuokra 714e emme saa mitään tukia. Helsingin kaupungin asunto kantakaupungissa.
Kovat on Helsingin vuokrat.
Tuossa mainittu 714€ ei kyllä ole kaksiosta kantakaupungissa. Olisi hienoa saada tuollainen asunto! Nyt asun mieheni kanssa Keravalla ja kaksion vuokra on 970€.
Asun tällä hetkellä. Vuokra 700 €/ kk + vesimaksut + autopaikka, 65 m2 kolmio. En saa asumistukea.
Asun yksiössä 360 € / kk + vesi 24 €. Saisin asumistukea mutta en ole mikään sosiaalipummi joten en tietenkään ota sitä.
Asun.
Vuokra 820 e/kk josta minä maksan 410 e/kk.
En saa asumistukea koska mies tienaa liikaa (itse opiskelen).
Asun, vuokra on 105 e/kk + vesimaksu 23 e/hlö. Neliöitä on vähän yli 60.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Asun miehen kanssa kaksiossa 58m2, vuokra 714e emme saa mitään tukia. Helsingin kaupungin asunto kantakaupungissa.
Kovat on Helsingin vuokrat.
Tuossa mainittu 714€ ei kyllä ole kaksiosta kantakaupungissa. Olisi hienoa saada tuollainen asunto! Nyt asun mieheni kanssa Keravalla ja kaksion vuokra on 970€.
Kyseessä oli Hekan asunto niin miksei voisi olla? Neliövuokra 12,30e joten taitaa olla vanhempi talo tai peruskorjauksesta kulunut aikaa.
Asun. Pieni puutalokaksio vesimaksun kanssa 410€. En saa tukia, enkä tarvitse.
Helsingin kantakaupungissa olisi yksityiseltä 1200e
Vierailija kirjoitti:
Helsingin kantakaupungissa olisi yksityiseltä 1200e
No yksiöitä saa kyllä halvemmallakin, mutta jos on varaa niin saahan sitä laittaa vuokraan ihan miten paljon huvittaa.
Hekan vuokratason voi jokainen tarkistaa itse. Esimerkiksi Jätkäsaareen vuonna -95 rakennetuissa taloissa keskimääräinen neliövuokra on 12,78-12,88e ja viime vuosikymmenellä rakennetuissa taloissa puolestaan 14,42-15,38e.
Asun, merenrannalla. Vuokra 1700. En saa tukea.
Tänään meni vuokra maksuun.Vuokra - asumistuki=151€/kk.
Kaupungin vuokra-asunto.Yksinäistä erakkoelämää kerrostaloyksiössä.
420e/kk sisältäen veden, sähkön, 100M netin ja tolpallisen autopaikan. Iso hyväkuntoinen yksiö yliopisto-kaupungin keskustan tuntumassa (10min kävely ydinkeskustaan). En saa tukia.
Vuokra-asunto.Kerrostaloyksiö.Olen asunut tässä toukokuu 2010 alkaen.
kyllä toverin kelpaa kajamo rakentaa 2000 uutta läävää malmille 100% valtion rahalla. vuokra tuotto luonnollisesti jää vero vapaana kajamolle. ILMOITELKAA TOVERIT MIKÄ ON NELIÖ VUKRA? meidänkin yhdistys aikoo myydä kapinan aikaisen työväen talon ja jakaa rahat meidän muutaman kesken että voimme kajamon vuokrat maksaa meidän kylältä lähtee 9 kuppi kuntaa sosialistiseen malmin kolhoosiin. pitäähän kolhoosin as tukia saada
Mistä muka saa Espoosta 3h 790 €:lla? Höpöhöpö