Asutko vuokra-asunnossa?
Asutko vuokra-asunnossa?
Paljonko maksat vuokraa?
Saatko asumistukea?
Kommentit (155)
"Noh, ei nyt yksiö ihan tonnia yleensä Helsingin keskustassakaan maksa, mutta kaksiosta on turha haaveilla kolminumeroisella vuokrasummalla. Me helsinkiläiset kestetään se, kun saadaan elämänlaadun kautta rahalle vastinetta."
Loiseläjät on tuon kyllä huomanneet.
Edelleen asun yksin kerrostalon yksiössä.
Asun omakotitalossa ylläpitoa vastaan
vuokra 0€
tuki 0€
kulut kuussa 130€
Uusi paritalo, vuokra 1000€/kk, tulot meillä yhteensä yli 10000€/kk netto, joten ei saada tukia
Asun, noin 850 euroa kk, en saa asumistukea
Olen kolme vuotta asunut (18-21 ikävuodet) rivari pömpelissä. Vuokraa en muista, olisiko ollut jotain 600mk. Kolmas talo nyt menossa.
Okt, vuokra 1000€, tukea noin 150€.
Asun. Vuokra 860€. En saa tukia.
En asu, vaan omakotitalossa. Kulut 1400 e/kk. Tukija en saa, vaikka haluaisin.
Vuokralla, vajaa 600 euroa kaksiosta sis. veden ja suht hitaan netin, mutten pelaa niin riittävä. En saisi asumistukea.
Asun vuokralla puolisoni kanssa yksityisiltä asuntomarkkinoilta vuokratussa kaksiossa Helsingin kantakaupungissa. Vuokramme on kuussa 1390 €. Neliöitä kaksiossamme on noin 52. Emme saa asumistukea, emmekä tarvitse sitä.
Vuokralla Helsingin kantakaupungissa 45m2 yksiö 830 euroa. Töissä käydessä en saa asumistukea, nyt ansiosidonnaisella ja asumistukea 15e/kk 😂 Viime talvena oli vielä 130e kun muutaman kuukauden olin työttömänä. Onneksi kohta saa irtisanoa määräaikaisen vuokrasopimuksen ja muuttaa kauas täältä.
Asun.
1050e/kk
En saa, meitä asuu tässä minä ja puolisoni, molemmat töissä käyviä.
Kyllä.