Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Olen aina ollut hoikka, ajoittain alipainoinenkin

Vierailija
13.01.2021 |

Viime vuodet painoa ollut enemmän, kuitenkin siis normaalipaino. Lopetin sokerin ja muiden huonojen hiilareiden käytön ja nyt paino tippuu ilman laihdutusta. Syön säännöllisesti 4-5 krt päivässä, en rajoita määriä tms. Miten saisin painon pysymään paikallaan, pitäisi kai syödä tosi paljon? Olen jo 50v. Ongelma voi olla näinkin päin, aina vaan puhutaan laihduttamisesta.

Kommentit (7)

Vierailija
1/7 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voit varata minulta ajan, olen ravintoterapeutti. Soittele.

Vierailija
2/7 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En usko et hoikkuudesta on haittaa jos syöt normaalisti. En alkaisi tankkaamaan sinuna.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/7 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama juttu täällä, nuorena olin alipainoinen, sitten tuli vähän lisää kiloja. Bmi kuitenkin ollut max 22. Vähensin paljon sokeria ja muuta epäterveellistä ja aloin liikkua päivittäin. Paino vaan hiljalleen tippuu, nyt bmi 19 ja kohta siis taas alipainossa. Nyt tosin joulun ajan ja tähänkin asti paino pysynyt samana, kun oon syönyt suklaata jne. Mutta kai se pitäisi vaan syödä enemmän sitä kunnon ruokaa, eikä alkaa taas mättää herkkuja. Oon vaan tottunut syömään sen verran kuin jaksan ja vain kun on nälkä. En siis syö ähkyyn asti. Ja olen 38v, eli ihan nuori en minäkään enää.

Vierailija
4/7 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuntoile enemmän, jolloin tulee lihasta ja myös isompi nälkä.

Vierailija
5/7 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mul sama oon 182cm ja 57kg. Lääkäri sano et pitää tankkaa D vitamiinia. Kävin kokeissa ja D oli tarpeeksi hyvä. Paino ei nouse. Maha tulee kipeä jos syön liikaa

Vierailija
6/7 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ookke!

Tykkäätkö muuten doggy-stylesta?

Vierailija
7/7 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Melko usein n "syön mitä haluan, mutta en millään liho" on semmosia et näykitään pikkuisen siellä täällä ja syödään minimaalisia annoksia, ollaan myös pienessä tai isommassa liikkeessä koko ajan.

Jos sua oikeasti painonlasku häiritsee niin lisää rasvaa ruokavalioon ja syö pääaterioilla ihan kunnon ateria.

Jos sulla ei ole paino-ongelmia niin joku vehnäpatonkikin on ihan ok silloin tällöin jos ei aiheuta allergiaoireita.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän neljä seitsemän