Tissi ahdistus
Oletteko tyytyväisiä rintoihinne?
Olen suht nuori mutta rintani ovat löysät, hyvin pienet ja nännipihat rintojen kokoon suhteessa valtavat. Rintani ei ole edes pyöreät kuin kylmässä jolloin nännitkin näyttää paremmalta. Mutta normaalitilassa nää on kyl todella rumat. Mulla on kirjaimellisesti todella alaston ja haavoittuvainen olo jos joutuisin olemaan jonkun edessä rinnat paljaana. Tämän takia en ole koskaan edes seurustellut vaan vetäydyn aina pois kun oon aivan rikki et miks mulle on tälläiset suotu.
Katsoin esim naked attraction ohjelmaa ja kaikilla paljon kauniimmat rinnat.
Kommentit (63)
Onk teil mitään sanottavaa...
Mitä mun pitäis tehdä?
Googleta jollain hakusanalla erilaisia tissejä. Näät, että tissejä on ihan joka lähtöön ja sun tissisi mahdollisesti sopivat siihen normaaliuden kirjoon. Naked attraction ohjelma ei ole riittävä/todellisuusperäinen otanta.
Jos tissisi kuitenkin todella ovat epänormaalit, saattaa kyseessä olla tubulaariset rinnat, joiden korjaamiseen voi saada apua julkisesta terveydenhuollosta. Googleta tuburilaariset rinnat. Blogin ”Iidan matkassa” Iidalla on ko. vaiva ja on korjauttanut rintansa. Blogista voit saada vertaistukea.
Veikkaan kuitenkin et aika isolla osalla naisia on ”ei-niin-upeat-rinnat”. Ainakin kun mietin kavereitani, ei tuu mieleen, kuin ehkä 1 kymmenestä jolla on oikeesti hyvän näköiset rinnat. Muilla on aikas kamalia ollut ihan nuoresta asti; eri parisia, roikkuvia, kainaloon kääntyviä puikuloita, tyhjiä raskausarpisia pussukoita. Mut ikinä en oo kuullut kenenkään rinnoistaan valittavan, eikä oo heillä ikinä ollut miehensaannin esteenä. Joten veikkaan, että miehille kelpaa monenlaiset erilaiset rinnat, jos asiaa nyt siltä kantilta miettii.
Mulla oli nuorena nätit rinnat mut nyt ikääntymisen ja lihomisen myötä ruosahtaneet. Mieheni tykkää silti, koska ne ovat minussa kiinni ja hän tykkää minusta ☺️
On hyvin tavallista, että on ei-täydelliset tissit. Tämmöstä tämä teettää, kun mediakuvasto tarjoaa yksipuolista näkemystä siitä mikä on hyväksyttävää, esteettistä ja tavoiteltavaa. Ja onkin ymmärrettävää, että kokemus siitä, ettei kuulu joukkoon on todella ahdistavaa. Ehkä siksi kannattaa tutustua tissien monimuotoisuuteen, kuten aiemmin on täällä joku ehdottanut.
Olen törmännyt ns. tissiaktivistiin instassa, saattaa löytyä saggy boob tms aihetunnisteella, tämä henkilö tai tili taistelee kaikkien tissien hyväksymisen puolesta. Ei ole siis mitään alastomia tissejä.
Kaikki kehot on itseisarvoisesti hyviä ja kauniita!
Mulla on riippunut aina, eikä vointia helpota kun vakavan seksuaalirikoksen yhteydessä myös riisuttiin ja revittiin. Sitä hirveempää ei voi olla. Tekijällä silmät muljalteli, eikä ollu ennen tissiä nähnyt.
Aika kauan syytin omaa ruumiinrakennetta toisten pahuudesta. Onneksi pahuudesta jo puhutaan, että kaikki ei ole normaalia poikien leikkiä. Paljo se pilas mun elämää, mutta ainakin mulla oli elämä.
Älkää vähätelkö mitään ahdistelua.
Älkää valittako turhasta.
Vierailija kirjoitti:
Tee lapsi niin tissit ei enää ahdista.
Ei lasta voi rumilla rinnoilla imettää. Se saa jonkun trauman
Vierailija kirjoitti:
Ei ne sun rinnat mitenkään normaalia rumemmat ole, tissit on tissit ja niitä löytyy ihan oikeasti joka lähtöön.
Löytyy joka lähtöön: on kauniita ja on rumia
Vierailija kirjoitti:
Mitä järkeä elämässä kun itse haluaisin elämältä rakkautta. Mutta fakta on se että esteettisyys on kaunista. Ei kukaan voi mua aidosti rakastaa tälläisenä kun olen. 😭💔
Elämä on. Ei kaikkea voi saada
Vierailija kirjoitti:
Juurikin siksi kun ne on rumat. Tarkoitan että mua ahdistaa jos rakastun ihmiseen ja seurustelisin hänen kanssa et hän joutuis tyytymään siihen et mul on rumat rinnat. Kun sille rakastamalleen ihmisille toivoo parasta ja ansaitsee enemmän kuin mulla on antaa esim rumat tissit. Eikä mussa kyllä oikeen mitään kaunista muutenkaan ole. Pakko se on vaan totutella ajatukseen loppuelämästä yksin
Kuules nyt..ihmiset ovat yksilöllisiä
Yritä hyväksyä itsesi, osta vaikka superkauniita rintaliivejä.
Jokaisessa on jotain jonka voisi "parantaa"
Minulla on äiti joka h.akkasi ja piti minua nälässä.
En ehtinuy nuorena paljon tisuja ajatella.
Voimia sinne
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juurikin siksi kun ne on rumat. Tarkoitan että mua ahdistaa jos rakastun ihmiseen ja seurustelisin hänen kanssa et hän joutuis tyytymään siihen et mul on rumat rinnat. Kun sille rakastamalleen ihmisille toivoo parasta ja ansaitsee enemmän kuin mulla on antaa esim rumat tissit. Eikä mussa kyllä oikeen mitään kaunista muutenkaan ole. Pakko se on vaan totutella ajatukseen loppuelämästä yksin
Voimia sinne
Mitä järkeä elämässä kun itse haluaisin elämältä rakkautta. Mutta fakta on se että esteettisyys on kaunista. Ei kukaan voi mua aidosti rakastaa tälläisenä kun olen. 😭💔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voimia sinne
Esteettisyys on kaunista... Ja jokainen tsäänssi on mahdollisuus!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ne sun rinnat mitenkään normaalia rumemmat ole, tissit on tissit ja niitä löytyy ihan oikeasti joka lähtöön.
Löytyy joka lähtöön: on kauniita ja on rumia
Palstalaisiakin on moneen lähtöön: on idiotteeja ja trolleja. Kumpi sinä olet?
Tissien tarkoitushan on toimia käyttöliittymänä vauvaan. Tiettävästi ne pääsääntöisesti sopivat ja toimivat hyvin tässä tehtävässä. En ainakaan ole kuullut lasten tai aikuistenkaan valittaneen myöhemmin ensimmäisten ruokaiuluvälineidensä ulkonäöstä.
Kiitos kiitos nii paljon. ☺️
Teidän kommentit vähän auttaa mun oloon vaikka ei se silti paranna mun tissien ulkonäköä
Mulla siis tosiaan taitaa olla tubulaariset rinnat. Katoin tuon Iidan entisiä rintoja. Mulla ei ole noin eripariset. Oikeastaan mul on samankokoiset tissit mutta vasemmassa isompi nänni mikä saa vaikutelman eriparisuudesta. Mul on myös hiukan isommat kuin hänellä oli luonnostaan. Mutta todella todella pienet siis silti. Ja eivät oikein sovi mun kroppaan. Mun yläkroppaan suhteutettuna näiden kuuluis olla isommat.
Eikä mul oo väliä vaik onkin tosi pienet. Mut olis edes pienet nännit suhteutettuna kokoon ja olis edes pyöreät kun nää on tosi pienet tyhjät pussit.
Saat huonon neuvon, ku en oo iha varma tästä, mut eikös Kela voi auttaa rahallisesti leikkauksissa, jos ne kerta vaikuttaa mielenterveyteen. :o En oo varma, iha ku jossai olis ollu juttuu tosta. Ja onko toi sit oikee ratkasu… Siun pitää vaa oppii elää niitte kaa. Yli tosta sit voi päästä, jos löydät miehen, joka rakastuu siuhu ja joka tykkää rinnoistas. Muista et rintoja on joka lähtöön, eikä yhetkää vaikuta siihe, et millane luonne naisel on. Tsemppii! :)
Kyl varmaan sais korvausta mutta vaikka tää asia vaikuttaa muhun todella haitallisesti niin mä en millään lähtis mihinkään leikkausprosessiin. Ehkä siihen vaikuttaa myös se et mul on niin kauhee kompleksit näistä et on tosi iso kynnys lähteä hakemaan apua näihin.