Mistä tämä huhu Dannystä uusissa Euroviisuissa on peräisin? Mieshän on 78
Onko tämä vain jonkun koiranleuan keksimä vitsi?
Kommentit (40)
Vierailija kirjoitti:
Ei Euroviisuissa ole ikärajaa. Venäjän mummokuoro tuli vuonna 2012 toiseksi Euroviisuissa.
Enemmän ratkaisee biisi/esitys/kokonaisuus/laulu/erottuminen.
No mutta mieti Dannyä nahkaliiveissä ja muuten paljaalla yläkropalla. Löysät hauikset roikkuisivat ja heiluisivat.
Vierailija kirjoitti:
On täällä taas ikärasisteja liikenteessä. Niin kauan kun pystyy esiintymään ei ikä ole este. Voisi olla mukava jos Dannyllä olisi nuori nainen (alle 20v) esityksessä mukana niin tasapainoittaisi.
Vaikka vastasyntynyt vauva sylissä. Keskiarvoksi tulisi silti lähes 40 vuotta.
Minä äänestän dännyä jos vaan on puhelinäänestykseen mahdollisuus. Saadaan kerrankin kokemusta sinne.
Vierailija kirjoitti:
Minä äänestän dännyä jos vaan on puhelinäänestykseen mahdollisuus. Saadaan kerrankin kokemusta sinne.
Kannattaa kuulla se biisi ensin.
Voi jumalauta.
Eikö suomella oikeasti ole edes enää YHTÄÄN edes yritystä menestyä euroviisuissa?
Ihan pelleilyksi on mennyt.
Eipä tarvitse katsoa/ kuunnella.
Voipi olla, että tarvii taluttajan tai rollaattorin, että pääsee lavalle. Mutta hei, eikö olisi siistiä, että pari sellaista vähäpukeista pimua taluttaisi Dannyn lavalle, laittaisi rillit päähän ja sanat paperille nenän eteen.
Mitä olen noita menneiden aikoja tähtiä nähnyt, niin yksikään ei enää muista OMIEN laulujensa sanoja ;)
Jotain juntti-suomi-discoa varmaan. Samat tekijät kuin Cicciolinalla. Eli siis rakastan jo etukäteen. lol
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei Euroviisuissa ole ikärajaa. Venäjän mummokuoro tuli vuonna 2012 toiseksi Euroviisuissa.
No mutta mieti Dannyä nahkaliiveissä ja muuten paljaalla yläkropalla. Löysät hauikset roikkuisivat ja heiluisivat.
Onhan siellä ollut ne Nimipäivätkin.
Vierailija kirjoitti:
Voipi olla, että tarvii taluttajan tai rollaattorin, että pääsee lavalle. Mutta hei, eikö olisi siistiä, että pari sellaista vähäpukeista pimua taluttaisi Dannyn lavalle, laittaisi rillit päähän ja sanat paperille nenän eteen.
Mitä olen noita menneiden aikoja tähtiä nähnyt, niin yksikään ei enää muista OMIEN laulujensa sanoja ;)
Eikös joku netissä kertonut, että jäähyväiskiertueella Danny unohteli sanoja ja käveli huonosti.
Vähän olen pettynyt. Odotin että Zedu de Luca lähetetään parrasvaloihin, mutta ehkä Yle pelkää voittoa ja kotikisojen kustannuksia?
Vierailija kirjoitti:
Tuostahan tulisi itseasiassa loistava lavashow hyvin toteutettuna. Vanha pop-ikoni-pappa ja muutama kurvikas silikoniblondi siihen ympärille jumppailemaan ja pallottelemaan silikoneilla. Kun hoitsuneidit jumppaisi niin Danny aina vähän vilkulisi hameen alle tai poviaukkoon ;) Nää euroviisut on just tämmöstä tökeröä viihdettä jossa ei pidä yrittää liikoja, suomi vaan kerran osanu tehdä kunnolla omanlaista hulluutta kun oli Lordi mukana.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On täällä taas ikärasisteja liikenteessä. Niin kauan kun pystyy esiintymään ei ikä ole este. Voisi olla mukava jos Dannyllä olisi nuori nainen (alle 20v) esityksessä mukana niin tasapainoittaisi.
Sitten ne voisivat pussata siinä lopussa, niin koko yleisö laattaisi yhtäaikaa.
Erikahan voisi olla tausta"tanssijana" eli makaisi pyöreällä lavitsalla jalat harallaan, samalla "simpukkaansa" hieroen.
Danny lähti mukaan koska halusi pilata erika vikmannin tilaisuuden. Kostonhimoinen on.
Vierailija kirjoitti:
Vai pitäisi jaloillaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Danny & Allit.
Minusta tämä on jotenkin surullista. Dannysta on tullut suuruudenhullu vanhoilla päivillään. Helmi ja nyt tämä.
Missä kunnossa Eero ja Jussi Raittinen ovat nykyään? He voisivat oikein mainiosti edustaa Suomea joissakin viisuissa, esim. euro-.
Mistä vetoo niin Erika Vikman on joku taustatanssija Dannyn esityksessä