Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Haluaisin parisuhteen, miten edetä

Naapurin pauloissa
13.01.2021 |

En ole mikään kedon kaunein kukka, mutta kukka kuitenkin.

Olin pitkään ilman seksuaalista parisuhdetta, kun pelkäsin että lapsen isä loukkaantuu ja lopettaa lapsen tapaamiset (minulla oli siis suhde lapsen isään, mutta seksuaalisuus jäi hänen sairauksiensa takia - lapsen isä kuoli nelisen vuotta sitten).

Vuosi sitten minulta leikattiin syöpä häpyhuulesta, ja samalla menetin klitorikseni. Muuten pimppi toimii kyllä.
Viime aikoina ole kaivannut kovasti läheisyyttä ja uskaltauduin kännissä laittamaan naapurille viestin 'olen kännissä, tekee mieli'
Naapuri tuli hoitamaan homman. Säännöllisen epäsäännöllisesti ollaan sitten 'hoideltu tätä läheisyyden tarvettani'.
Ongelma on se, että tällä naapurillani ilmeisesti on naisystävä. Tai se on jotenkin käynyt ilmi. Mahdollisesti hänellä on myös vielä jonkinlainen viritys ex-vaimonsa kanssa.
Eli luonnollisesti hän ei ole 'käytettävissä' niin usein kuin minä tarvitsisin, eikä varsinkaan kunnon parisuhteeseen.
Minä puolestani olisi valmis heittäytymään heti parisuhteeseen ja olen varmaan myös jotenkin ripustautuva. Yritän kovasti olla viestittelemättä hänelle päivittäin.
Rikkana rokassa on tietysti se, että aikuinen tyttäreni asuu vielä kotona ja naapurin aikuinen poika asuu kotona - hankala löytää aikoja tavata. Ja kun aikaa ja paikka on, niin yleensä homma on vain pelkkää seksiä.

Haluan enemmän. Selvää on, että enemmän on löydettävä jostain muualta. Miten parisuhteita löytää? En ole koskaan asunut miehen kanssa, tai ollut ihan sellaisessa perinteisessä parisuhteessa. Olen yli 50 vuotias.
Kaipaan seuraa, hellyyttä ja tunnetta siitä, että voin vielä tyydyttää miehen.

Kummallisinta on, että naapuri ei lainkaan vastaa sitä mitä olen aikaisemmin kuvitellut miesihanteekseni. Hän on kalju, vähän vatsakas ja lyhyt. Mutta hyvä sängyssä ja äärimmäisen kiltti.

Olen vähän pihalla.

Kommentit (4)

Vierailija
1/4 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei koskaan parisuhdetta ja silti lapsi?

Vierailija
2/4 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En koskaan ole asunut miehen kanssa