Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ammattikasvattajat! hu huu

Vierailija
02.08.2006 |

Tuntuuko koskaan, että olette suurennuslasin alla omien lastenne kasvatuksen suhteen? Kuinka klaaraatte homman? Otatteko ylipäätään paineita asiasta? TAi te muut: seuraatteko tarkemmin ns. ammattikasvattajan omien lasten kasvatusta?

Onko suutarin lapset ilman kenkiä? ; )

Kommentit (10)

Vierailija
1/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä, en.

Vierailija
2/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sama kuin lto:lla, töissä hermot katkeamattomat, kotona ei aina.. :0)

Monesti tutut kysyvät neuvoja, kun tietävät, että minulla kaksikin kasvatusalan tutkintoa tai huokaisevat helpotuksesta, jos sanon, että menee hermot uhmiksen kanssa, että sullakin, vaikka oot alan ammattilainen.

T. Luokanope

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minkä ikäiset lapset sulla on?

Vierailija
4/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on kyllä paineita, tuntuu ett pitäs olla täydellinen, kaikki seuraa miten vauvaa hoidan. Puhumattakaan kun lapsi on isompi ja sitä alkaa oikeesti kasvattamaan.

Vierailija
5/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katson, että kuinka asia pitäisi hoitaa oikein, koska kuvittelen hänen hallitsevan tilanteen ja miettivän sitä myös ainakin alitajuisesti koulutuksensa pohjalta.

Tavallaan sitä on ihan tyytyväinen ja tuntee itsensä inhimillisemmäksi jos ammattilaisen otteet eivät purekkaan. Tuntee vain itsensä " ei niin huonoksi" ;-)

Vierailija
6/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

lastenpsykologi

Vierailija
7/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja konstit ovat hukassa. Vasta jälkikäteen keksii parhaat konstit :)

lastenpsykologi

Vierailija
8/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

siitä, että vaikka olen ammattikasvattaja, toimin joskus kotona aivan toisi kuin töissä.

Väitän kuitenkin, että lapseni osaavat käyttäytyä, joten en kai ihan metsään ole mennyt kuitenkaan. Pidän kotona mielestäni tiukemmat rajat lapsille, kuin lähiympäristönympäristön äidit...

En ole törmännyt niinkään siihen, että toiset tuijottaisivat tarkasti toimintaani lasten parissa. Siihen kylläkin olen törmännyt (valitettavasti(, että toiset ammattikasvattajat eivät ole uskaltaneet kertoa minulle lapseni oppimisvaikeuksista, tosin melko lievistä, mutta kuitenkin. Ehkä ajatellaan, että kun toi on alan ihminen, niin sille on vaikee mennä sanomaan. Itse koen sen kurjana ja epäreiluna- Äiti on aina äiti, ei ammattikasvattaja lapsilleen...

Vierailija
9/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan oikeesti :-)

Vierailija
10/10 |
02.08.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

eikö yhtään muuta ammattikasvattajaa??? no, antakaa te muut kommenttia!?

ap

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi neljä viisi