Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Pottatuoli

Vierailija
28.06.2006 |

Kannattaakko sijoittaa 33 euroa pottatuoliin (Baby Björn) vai onko halpa versio ihan yhtä hyvä? Saako sitä tuolia tilattua mistään netin kautta?

Kommentit (6)

Vierailija
1/6 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tukeva eikä pienistä riehumisista kaadu. Ja jos lapsi käyttää sitä pidemmän aikaa, on investointi melko pieni.

Ihan nätti ja helppo pestä se pieni pottaosa.

En tiedä onko se välttämätön, mutta on se ainakin kivan näköinen ;)

Vierailija
2/6 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tosi tukeva se on istua! Meillä sama pottatuoli käytössä nyt jo neljännellä lapsella. Mielestäni ainakin Pikkupingviini myy netissä tuota. Kokeile googlettaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/6 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

olen sitä mieltä että kyllä se halpakin versio lapselle riittää minä käytän lapsillani ainaskin halpaa pottatuolia

Vierailija
4/6 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko parempi asento kakata lapselle, vai häh? Kattoin vaan kun Prismassa se BB potta makso yli 12e, kun merkitön potta oli 3,90e. Että onko sillä niinkus jotain väliä, onko potta korkeempi vai matalampi vai.......?

Vierailija
5/6 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eli merkki maksaa. Kopiot on sitte halpoja, onhan Tripp Trappistakin olemassa sen seitsemää eri halpisvaihtoehtoa, ei vaan läheskään niin laadukkaita kun alkuperäinen.

Vierailija
6/6 |
28.06.2006 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja siis 7 täällä edelleen.

Mun mielestä oli hyvä sijoitus. Meidän pojasta on hauska istua siinä, aikaisemmin kun se oli yhtä tappelua saada se istumaan potalle.

Ainakin se 17 euroa oli siinä mielessä hyvä sijoitus että ainakin täällä on nyt paremman tuulinen äiti kun se pottailu ei ole ihan niin rasittavaa.