Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko kristillinen TV7-kanava teille tuttu?

Vierailija
13.01.2021 |

Tämä kanava on toiminut Suomessa jo 17 vuotta, ja ohjelmat ovat monipuolisia ja laadukkaita, lääkärin luennoista dokkareihin ja leffoihin. Toimii 24/7.

Kommentit (72)

Vierailija
61/72 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole edes tiennyt että sellainen on. Onko persuille ja vasemmistolle omaa kanavaa?

Vasemmistolle käy kaikki kanavat, paitsi tämä, mutta persuille TV7 on suunnattu.

Vierailija
62/72 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kotoisin Virosta ja elin ensimmäiset 25 vuotta Neuvostoliitossa eli täysin ateistisessa maassa. Perheemme ei ollut uskonnollinen, mutta koko nuoruuden ajan minua niin häiritsi ateistinen propaganda ja kristittyjen pilkkaaminen. Nyt olen yli viisikymppinen ja ihmettelen, mitä Suomelle on tapahtumassa? Miksi täytyy pilkata Suomen ainoaa kristillistä kanavaa?  Yhtäkkiä on Suomi menettämässä omat hengelliset juurensa. Nyt pakotetaan kaikkia olemaan liberaaleja ja vapaamielisiä, mutta minä olenkin löytänyt oman hengellisen kotini Jeesuksen vuorisaarnasta. 

Eihän se ole pilkkaamista jos sketsihahmot naurattaa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
63/72 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Erittäin hyvä kanava minun mielestäni. Lasten telkkarissa olen virittänyt kaikki roskakanavat pois ja saavat katsoa vain tv7 ja AlfaTv:n ohjelmia. Muilta kanavilta tulee täysin jumalatonta jäteohjelmaa jotka ei sovi lasten silmille ollenkaan.

Olis muuten ihan kamalaa ja ahdistavaa jos tämä viesti ei olisi trollin näppäimiltä.

Vierailija
64/72 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Katson sieltä Jerusalem Studion joka tarjoaa erinomaisen katsauksen Lähi-idän ainoan demokratian Israelin sisä-, ulko- ja turvallisuuspolitiikkaan.

https://www.tv7.fi/vod/series/18738/

Onko siellä myös kritiikkiä Israelin ulkopolitiikkaa kohtaan? Epäilen ettei ole.

T. Uskis

Meinaat että pitäisi olla mukana Israelin valtion ja israelilaisten tuhoa vaativat Iranin mullahit  sun muut ääriislamistit julistamassa antisemiittistä propagandaansa?

Vierailija
65/72 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei oo mikään kristillinen vaan rikollinen peruukkipäiden Mooses kanava . Myyntikanava niinku radio dei . Ei oo ku venäjän juutalaisia huijauksia ja Vapaakirkon hellareiden huuhaata rahankerääjiä huumeita . Ikinä tarvi niille antaa mitään ! Budha Jumala meditoi .

Vierailija
66/72 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Valitettavasti.

Vierailija
67/72 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siionin leijona kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

On. Katson sieltä Jerusalem Studion joka tarjoaa erinomaisen katsauksen Lähi-idän ainoan demokratian Israelin sisä-, ulko- ja turvallisuuspolitiikkaan.

https://www.tv7.fi/vod/series/18738/

Onko siellä myös kritiikkiä Israelin ulkopolitiikkaa kohtaan? Epäilen ettei ole.

T. Uskis

Meinaat että pitäisi olla mukana Israelin valtion ja israelilaisten tuhoa vaativat Iranin mullahit  sun muut ääriislamistit julistamassa antisemiittistä propagandaansa?

Ja sinä kaiken hyvän vastustaja juutalainen perkele kristittyjen ja koko maapallon vihollinen . Peruukkipää.

Vierailija
68/72 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Palauta mitä varastit kristittyjen omaisuutta viimeiset 2021 vuotta .

Vierailija
69/72 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se näkyi hetken täällä Oulun eteläpuolellakin, mutta lopetti sitten.

Hieman maltillisempi Alfa-TV näkyy hellarikanavana täällä.

Kun TV7 teki tuloaan, postilaatikossa oli TV7:n tj:n tervehdys, jossa kertoi kanavan pääagendan olevan evoluutioteorian aseman kouluopetuksessa horjuttaminen.

Enpä menisi moisen kanavan laatua kehumaan.

Vierailija
70/72 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Se että joku puhuu saatanan omista ei ole tuomitsemista vaan totuus. On olemassa Jeesuksen omat ja Pimeyden omat, eli Saatanan omat. Ketään muita ei ole olemassa.

Evankeliumi Johanneksen mukaan luku kolme

" 13. Ei kukaan ole noussut ylös taivaaseen, paitsi hän, joka taivaasta tuli alas, Ihmisen Poika, joka on taivaassa.

14. Ja niinkuin Mooses ylensi käärmeen erämaassa, niin pitää Ihmisen Poika ylennettämän,

15. että jokaisella, joka häneen uskoo, olisi iankaikkinen elämä.

16. Sillä niin on Jumala maailmaa rakastanut, että hän antoi ainokaisen Poikansa, ettei yksikään, joka häneen uskoo, hukkuisi, vaan hänellä olisi iankaikkinen elämä.

17. Sillä ei Jumala lähettänyt Poikaansa maailmaan tuomitsemaan maailmaa, vaan sitä varten, että maailma hänen kauttansa pelastuisi.

18. Joka uskoo häneen, sitä ei tuomita; mutta joka ei usko, se on jo tuomittu, koska hän ei ole uskonut Jumalan ainokaisen Pojan nimeen.

19. Mutta tämä on tuomio, että valkeus on tullut maailmaan, ja ihmiset rakastivat pimeyttä enemmän kuin valkeutta; sillä heidän tekonsa olivat pahat.

20. Sillä jokainen, joka pahaa tekee, vihaa valkeutta eikä tule valkeuteen, ettei hänen tekojansa nuhdeltaisi.

21. Mutta joka totuuden tekee, se tulee valkeuteen, että hänen tekonsa tulisivat julki, sillä ne ovat Jumalassa tehdyt."

Vierailija
71/72 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos joskus haluan kiduttaa itseäni, niin katson hetken tuota kanavaa ja tarkkailen mitä fiiliksiä sen katsominen saa minussa aikaan ja ne fiilikset on ensin uteliaisuus, sitten epäusko ja myötähäpeä, sitten tulee ärtymys ja ärtymys vain kasvaa kun huomaan, että olen tuhlannut aikaa semmoiseen paskaan ja lopuksi tulee myös suuttumus tuosta yrityksestä aivopestä ihmisiä, sitten on tullutkin se viisi minuuttia täyteen mikä on minulle kerralla maksimi tuota kanavaa. En voi tajuta miten tuollainen kanava saa olla olemassa ja vielä vähemmän tajuan sitä, että jotkut oikeasti pystyvät katsomaan tuota paskaa päivästä toiseen.

Vierailija
72/72 |
11.12.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

On tuttu. Evankeliumin asialla. Liian harvoin tulee sitä katsottua, kun ei ole TV:tä.

Elin aiemmin vihan lapsena kuten edellinen kommentoija (71), mutta rauha Jumalan kanssa muuttaa kaiken.