S-pankki Visa, tiukka linja
Minulla ollut aikaisemmin luottoraja 4000 €. Joitakin vuosia sitten maksoin muutaman tuhannen euron luoton pois. Alensin myös luottorajan 800 euroon. Nyt koetin nostaa luottorajaa 1500 euroon, mutta luottorajan nostoa ei myönnetty. Minulla on vakituinen työ ja palkkani on korkea. Maksuhäiriömerkintöjä ei ole.
Onko teillä muilla vastaavia kokemuksia S-pankin Visan suhteen?
Kommentit (43)
Minä en saanut lainkaan luottokorttia s-pankin tilille, on vain pelkkä debit-kortti.
Ei sen puoleen että sitä akuutisti edes tarvitsisin, olisin vain halunnut varavaihtoehdon. Olen nimittäin kerran ollut tilanteessa, jossa oman pankin kortit eivät toimineet vuorokauteen lainkaan palveluestohyökkäysten vuoksi. Luonnollisesti olin silloin kaukana kotoa, auto piti tankata ja syödäkin sinä iltana. Juuri ja juuri rahat riitti käteisellä ja bonuksilla. Vastaavan tilanteen varalle olin ajatellut, että toisen pankin luottokortti voisi pelastaa pulasta. Mutta eipä myönnetty.
On vakituinen työ, koskaan ei ole ollut luottohäiriötä tai maksamattomia laskuja. Velkaakaan ei ole. Kai se on liian epäilyttävää, että asuu vuokralla ja olin kolme vuotta lasten kanssa kotona, samalla opiskelin uuden ammatin ennen nykyistä työpaikkaani (jossa olen nyt muutaman vuoden ollut).
Pitäköön tunkkinsa, en ala sen takia menemään pankkineidin haastatteluun, että saisin sen "varavaihtoehdon".
Vierailija kirjoitti:
Se on vain sun omaksi parhaaksi.
Kyllä me tiedetään paremmin (riipaisee esiin 15 sivua tilastoja).
Ei velkoja tarvitse maksaa takaisin.
Hyvä palkka ei tunnetusti estä "rahattomuutta".