Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Elisa kirja kuukausitilaus

Vierailija
13.01.2021 |

Hei,
Onko muille selvää pässinlihaa mitä toi kuukaustilauksen uudistus tarkoittaa?

Mä sain sen käsityksen, että hinta nousee muuten ei vaikuta pelkästään e-kirjoja hankkivan asiakkaan palveluihin mitenkään positiivisesti - eli en saa enempää kirjoja, maksan vain enemmän??

Laitoin kysymystä Elisalle, mutta vastausta ei ole kuulunut

Kommentit (14)

Vierailija
1/14 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

👀

Vierailija
2/14 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä ymmärsin et toimii kuin Storytel tai Bookbeat. Et saa kirjoja, mutta voit kk-maksulla lukea niitä rajattomasti.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/14 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mä ymmärsin et toimii kuin Storytel tai Bookbeat. Et saa kirjoja, mutta voit kk-maksulla lukea niitä rajattomasti.

Muuttuu siis huonommaksi, pöh

Vierailija
4/14 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Nykyisellä systeemillä hankkimansa kirjan on saanut talteen lukulaitteelle siten, että ovat milloin vain luettavissa eikä tarvitse olla laite netissä tai wifissä

Meneekö toi uusi systeemi sitten niin, että voi edelleen ladata omalle lukulaitteelle vai miten käytännössä toimii?

Ei siis kokemuksia noista mainituista sovelluksista, olen käyttänyt vain Elisa kirjaa ja kirjaston e-kirjoja

AP

Vierailija
5/14 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

AP

Vierailija
6/14 |
23.04.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
7/14 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
8/14 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Up

Vierailija
9/14 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kellään kokemuksia?

Vierailija
10/14 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tykkää. Ei tuu luettua kun pitää ihmeellisesti lukea tietyn tuntirajan sisällä. Lopetin jo kun uudistus tehtiin.

Ennen oli loistava ja luin paljonkin. 

Vierailija
11/14 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä se tuntiraja meinaa? 

Vierailija
12/14 |
08.05.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä se tuntiraja meinaa? 

Minulla jäi kirja kesken kun tuntiraja ylittyi.  Rahalla olis saanu enemmän tunteja. Kun kuuntelee kirjaa niin ei parane nukahtaa. Nopsasti kuluu tunnit kun nukut. 

Vierailija
13/14 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bookbeat ei ole vaihtoehto, kun haluan lukea kirjoja lukulaitteellani off-line tilassa. Vaihtoehtoja Elisa kirjalle löytyy kyllä esim. Adlibris, Suomalainen Kirjakauppa. Valitettavasti nuo ovat vain järjestäen 20 - 40% kalliimpia kuin Elisa kirjan kirjat.

Onko joku mahdollisesti löytänyt mitään Elisa kirjan veroista paikkaa mistä hankkia e-kirjoja (joita voi ladata omalle lukulaitteelle)?

Vierailija
14/14 |
04.06.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Bookbeat ei ole vaihtoehto, kun haluan lukea kirjoja lukulaitteellani off-line tilassa. Vaihtoehtoja Elisa kirjalle löytyy kyllä esim. Adlibris, Suomalainen Kirjakauppa. Valitettavasti nuo ovat vain järjestäen 20 - 40% kalliimpia kuin Elisa kirjan kirjat.

Onko joku mahdollisesti löytänyt mitään Elisa kirjan veroista paikkaa mistä hankkia e-kirjoja (joita voi ladata omalle lukulaitteelle)?

Ei niitä ole. Elisa kirjan lopetus osuu raskaasti meihin, jotka haluamme ostaa kirjat omaksi ja lukea lukulaitteella. Kaikki muut kirjakaupat ovat vähintään kolminkertaisia hinnoiltaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kuusi kolme kolme