Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Mä olen niin ihastunut paljon vanhempaan mieheen! Miksei tämä lopu :(

Vierailija
13.01.2021 |

Siitä on jo päälle vuosi, kun kolahti ja kovaa ja edelleen haikailen, vaikka tiedän ettei meistä koskaan mitään tulisi. Mutta mun ajatukset aina vain palaa tuohon mieheen. En edes tunne häntä, tiedän vain. Emmekä koskaan nää toisiamme missään. Asumme kyllä samassa kaupungissa. Miten tämän tunteen saa kaikkoamaan? Ihastuminen on ihanaa, mutta myös argh niin raastavaa :( Tunnen itseni teini tytöksi.

Sellainen aamun pikku avautuminen vain, jatkakaa. :)

Kommentit (31)

Vierailija
1/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poissa silmistä poissa mielestä sanoo vanha sananlasku ja se pätee :)

Vierailija
2/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksei tulisi mitään? Missä olette tavanneet? Mieti miten saisit yhteyden.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teinityttö on yhdyssana. Ja mulla on 14 vuotta vanhempi mies, parhaan ystäväni aviomies taas on vaimoaan 20 vuotta vanhempi. Mitä sitten?

Vierailija
4/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sen pitäisi loppua?

Vierailija
5/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Teinityttö on yhdyssana. Ja mulla on 14 vuotta vanhempi mies, parhaan ystäväni aviomies taas on vaimoaan 20 vuotta vanhempi. Mitä sitten?

"Kielioppivirheistä huomauttelevista ihmisistä paljastui yhteinen piirre: he ovat mänttejä"

https://tekniikanmaailma.fi/kielioppivirheista-huomauttelevista-ihmisis…

-Sivusta

Vierailija
6/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

"Kielioppivirheistä huomauttelevista ihmisistä paljastui yhteinen piirre: he ovat mänttejä"

https://tekniikanmaailma.fi/kielioppivirheista-huomauttelevista-ihmisis…

-Sivusta

Jep jep 🤣

Vierailija
7/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kannattaa hakea asiantuntija-apua noihin mielenterveys ongelmiin. Vanha äijänkäppänä ei ole se ratkaisu.

Vierailija
8/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaa hakea asiantuntija-apua noihin mielenterveys ongelmiin. Vanha äijänkäppänä ei ole se ratkaisu.

Söitkö käyneitä omenoita aamupalaksi vai miten olet noin titityy?

Vierailija
9/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

*mielenterveysongelmiin.

T. Mäntti

Vierailija
10/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Poissa silmistä poissa mielestä sanoo vanha sananlasku ja se pätee :)

Tää ei kyllä toimi😭 ihastuin hullunlailla entiseen työkaveriin, jonka kanssa en ole ollut missään yhteyksissä nyt melkein kahteen vuoteen ja ajattelen häntä vieläkin koko ajan.

Vierailija
11/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Voih. Jossain mies haikailee paljon nuoremman naisen perään, vaikka "tietää", ettei hommasta mitään tulisi.

Vierailija
12/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Keksi ap jotain mielekästä tekemistä niin loppuu tuo naisille tyypillinen kelaaminen ja ajatusten jumittaminen. T. Mies

Vierailija
13/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten voit olla ihastunut jos ette koskaan näe missään?

Vierailija
14/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihastumisesi on osin mielikuvituksesi tuotosta ja siitä saat jotakin jännittävyyttä ja sisältöä elämään. Itselleni kävi niin että ihastuin henkilöön johon ei olisi pitänyt. Ystävänä ok mutta muuten ei ollut sellainen mies pohjimmiltaan joka edustaisi niitä arvoja mitä mieheltäni toivoisin. Olin jotenkin vaan ihastunut ja ihastunut kunnes aloin tarkastella omaa elämäntilannettani ja ymmärsin että osaksi johtuen tyhjästä elämästä hain jotakin sisältöä siitä ihastumisesta tai sen tunteesta, ja kun lopulta oikein päätin että nyt se ihastuminen loppuu niin niinhän ne tunteet lähti laimenemaan ja lopulta hävisivät kokonaan. 

Toki joskus on näitä vuosisadan rakkaustarinoita että on kohdattu ja sitten kohdataan pitkän ajan kuluttua uudelleen ja mennään tyyliin naimisiin ja eletään elämä onnellisena loppuun saakka, mutta aika harvoin.

Pohdi kuinka paljon ihastumisessasi on todellisia asioita ja kuinka paljon mielessä itse väritettyjä tunteita ja asioita. Joskus optimaallistamme sen ihastuksen kohteen omassa päässämme.

Vierailija
15/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kolahti niin kovaa, kuten ap kertoi? Olisi kiva itse kokea joskus.

Vierailija
16/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Danny?

Vierailija
17/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

10 wuotta wanha ketju.

Joko asiat ovat selvinneet ?

Sincc

Vierailija
18/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ilmeisesti kolahti niin kovaa, kuten ap kertoi? Olisi kiva itse kokea joskus.

No mutta hän ei edes tunne tätä ihmistä. Se on vain mielikuva jonka perään AP haikailee.

Vierailija
19/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse en kyllä miehenä haluaisi itseäni paljon nuorempaa naista (olen 54), en ymmärrä miten voisin kiinnostua naisesta jonka kanssa minulla ei todennäköisesti olisi mitään yhteistä, haluan tasavertaisen kumppanin niin taloudellisesti kuin henkisesti, hyviä keskusteluja arvostan. Lapsia en todellakaan halua lisää, on kaksi aikuista hienoa lasta ja kaksi suloista lapsenlasta. Ikähaarukka naiselle olisi 48-58.

Vierailija
20/31 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Taidat olla ap aika nuori? Mun eka mieheni oli tosi vanha ja nyt itse keski-iässä olen tajunnut, miten hän toimi. Kun olin silloin rahaton opiskelija, niin hän tarjosi ravintolaillallisia, osti ruusuja, vei kahville, osti vaatteita yms ja oli supliikki, valheita puhuva mies. Se vetosi minuun, köyhänä nuorena naisena. En tiennyt, että kaikki on valetta, myöhemmin alkoi väkivalta yms. Vanhemmat miehet osaa puhua ja toimia niin, että saa nuoret naiset koukkuun. T. Ammattivalittaja