Viron pääministeri eroaa!
Ääh, kaikki kiva tapahtuu aina jossain muualla. 😕
Kommentit (22)
No ei kai se Viron pääministeri voi Suomessa erotakaan, sehän on Viron pääministeri.
En nyt tiedä mitä niin kivaa tuossa on. Toisaalta samapa tuo mulle, en tiedä edes kuka on Viron pääministeri.
Paikallinen nuori Sipilä. Pyrkyri ja pelimies, joka ei säännöistä tai moraalista piittaa.
Vierailija kirjoitti:
En nyt tiedä mitä niin kivaa tuossa on. Toisaalta samapa tuo mulle, en tiedä edes kuka on Viron pääministeri.
Juri Ratas.
Vierailija kirjoitti:
Paikallinen nuori Sipilä. Pyrkyri ja pelimies, joka ei säännöistä tai moraalista piittaa.
Kova oli vallanhalua hänellä. Ei kelvannut valtiovarainministerin salkku suurimman puolueen, reformin, johtamassa hallituksessa, vaan pitä itse saada jatkaa pääministerinä, ja se onnistui vain myymällä sielu viropersuille.
Vierailija kirjoitti:
Kutsuvat Brysselistä jonkun nevahööd naismepin pääministeriksi tai jonkun Sikupillin kassatytön.
Eli jonkun joka sopsi sinua tai Ratasta paremmin ministeriksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juri Ratas.
Ei vaan Jüri Ratas.
Tuntuu, että Virossa ei ole poliitikko eikä mikään, jos ei ryvety talous- ja lahjontaskandaaleissa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juri Ratas.
Ei vaan Jüri Ratas.
Etko ymmarra lukemaasi?
Ei ole ihan niin heppo juttu, paikallinen keskustapuolue on ilmeisesti ottanut tai vaatinut lahjuksia, tämän hetken tiedon mukaan ratas ei tätä ollut tehnyt. Ratas puolueen johtajana eros pääministerin paikalta, sitä mitä keskustapuolue tekee,lähteekö koko hallituksesta vai vaihdetaanko vaan pääministeri jää nähtäväksi.
Vierailija kirjoitti:
Kepu pettää aina - Virossakin.
Viron keskusta on aika erilainen kuin Suomen keskusta. Yhteistä on lähinnä vain nimi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juri Ratas.
Ei vaan Jüri Ratas.
Etko ymmarra lukemaasi?
Etkö osaa kaivaa näppäimistöltäsi vieraita kirjaimia?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juri Ratas.
Ei vaan Jüri Ratas.
Etko ymmarra lukemaasi?
Miksi pitäisi? Etko ymmarra muuten lukemaasi vai? Jankakaa vielä lisää niin todistat ettei ymmärrys muutenkaan ole kovin vahva laji sinulla.
Vierailija kirjoitti:
Tuntuu, että Virossa ei ole poliitikko eikä mikään, jos ei ryvety talous- ja lahjontaskandaaleissa.
No lasketaanhan Suomessakin ministerille meriitiksi rikostuomio tai -syyte: talousrikos, terr rismin tukeminen, jalkapallohuliganismi jne. Pahoinpitely- ja rattituomioilla pääsee pääkaupungin pormestariksi.
Viron pm sentään kantaa vastuunsa ja eroaa, toisin kuin Marin joka ei palliltaan irtoa ei sitten millään :(
Eikö päässyt poseeraamaan voguen kanteen?
Täällä ei edes lakia rikkonut ulkoministeri tajua erota. Ylimielinen viemärin rassaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Juri Ratas.
Ei vaan Jüri Ratas.
Etko ymmarra lukemaasi?
Miksi pitäisi? Etko ymmarra muuten lukemaasi vai? Jankakaa vielä lisää niin todistat ettei ymmärrys muutenkaan ole kovin vahva laji sinulla.
Siksi että Jüri ja Juri ovat kaksi eri nimeä, vaikkakin sukua tosiilleen.
Vierailija kirjoitti:
Viron pm sentään kantaa vastuunsa ja eroaa, toisin kuin Marin joka ei palliltaan irtoa ei sitten millään :(
Marin ei ole tehnyt mitään laitonta. Itse kokoomusta äänestävänä en ole samaa mieltä hänen kanssaan, mutta hänellä on äänestäjien tuki tehdä omaa politiikkansa, jonka hän tekee hyvin. Toivon että ensi vaaleissa hänet äänestetään ulos, mutta nyt ei ole mitään syytä vaatia hänen eroaan.
Kepu pettää aina - Virossakin.