Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Viron pääministeri eroaa!

Vierailija
13.01.2021 |

Ääh, kaikki kiva tapahtuu aina jossain muualla. 😕

Kommentit (22)

Vierailija
1/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kepu pettää aina - Virossakin.

Vierailija
2/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

No ei kai se Viron pääministeri voi Suomessa erotakaan, sehän on Viron pääministeri. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

En nyt tiedä mitä niin kivaa tuossa on. Toisaalta samapa tuo mulle, en tiedä edes kuka on Viron pääministeri.

Vierailija
4/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Paikallinen nuori Sipilä. Pyrkyri ja pelimies, joka ei säännöistä tai moraalista piittaa.

Vierailija
5/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En nyt tiedä mitä niin kivaa tuossa on. Toisaalta samapa tuo mulle, en tiedä edes kuka on Viron pääministeri.

Juri Ratas. 

Vierailija
6/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Paikallinen nuori Sipilä. Pyrkyri ja pelimies, joka ei säännöistä tai moraalista piittaa.

Kova oli vallanhalua hänellä. Ei kelvannut valtiovarainministerin salkku suurimman puolueen, reformin, johtamassa hallituksessa, vaan pitä itse saada jatkaa pääministerinä, ja se onnistui vain myymällä sielu viropersuille.

Vierailija
7/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kutsuvat Brysselistä jonkun nevahööd naismepin pääministeriksi tai jonkun Sikupillin kassatytön.

Eli jonkun joka sopsi sinua tai Ratasta paremmin ministeriksi.

Vierailija
8/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juri Ratas. 

Ei vaan Jüri Ratas.

Vierailija
9/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuntuu, että Virossa ei ole poliitikko eikä mikään, jos ei ryvety talous- ja lahjontaskandaaleissa.

Vierailija
10/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juri Ratas. 

Ei vaan Jüri Ratas.

Etko ymmarra lukemaasi?

Vierailija
11/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole ihan niin heppo juttu, paikallinen keskustapuolue on ilmeisesti ottanut tai vaatinut lahjuksia, tämän hetken tiedon mukaan ratas ei tätä ollut tehnyt. Ratas puolueen johtajana eros pääministerin paikalta, sitä mitä keskustapuolue tekee,lähteekö koko hallituksesta vai vaihdetaanko vaan pääministeri jää nähtäväksi.

Vierailija
12/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kepu pettää aina - Virossakin.

Viron keskusta on aika erilainen kuin Suomen keskusta. Yhteistä on lähinnä vain nimi.

Vierailija
13/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juri Ratas. 

Ei vaan Jüri Ratas.

Etko ymmarra lukemaasi?

Etkö osaa kaivaa näppäimistöltäsi vieraita kirjaimia?

Vierailija
14/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juri Ratas. 

Ei vaan Jüri Ratas.

Etko ymmarra lukemaasi?

Miksi pitäisi? Etko ymmarra muuten lukemaasi vai? Jankakaa vielä lisää niin todistat ettei ymmärrys muutenkaan ole kovin vahva laji sinulla. 

Vierailija
15/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuntuu, että Virossa ei ole poliitikko eikä mikään, jos ei ryvety talous- ja lahjontaskandaaleissa.

No lasketaanhan Suomessakin ministerille meriitiksi rikostuomio tai -syyte: talousrikos, terr rismin tukeminen, jalkapallohuliganismi jne.  Pahoinpitely- ja rattituomioilla pääsee pääkaupungin pormestariksi.

Vierailija
16/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viron pm sentään kantaa vastuunsa ja eroaa, toisin kuin Marin joka ei palliltaan irtoa ei sitten millään :(

Vierailija
17/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikö päässyt poseeraamaan voguen kanteen?

Vierailija
18/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä ei edes lakia rikkonut ulkoministeri tajua erota. Ylimielinen viemärin rassaaja.

Vierailija
19/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Juri Ratas. 

Ei vaan Jüri Ratas.

Etko ymmarra lukemaasi?

Miksi pitäisi? Etko ymmarra muuten lukemaasi vai? Jankakaa vielä lisää niin todistat ettei ymmärrys muutenkaan ole kovin vahva laji sinulla. 

Siksi että Jüri ja Juri ovat kaksi eri nimeä, vaikkakin sukua tosiilleen.

Vierailija
20/22 |
13.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Viron pm sentään kantaa vastuunsa ja eroaa, toisin kuin Marin joka ei palliltaan irtoa ei sitten millään :(

Marin ei ole tehnyt mitään laitonta. Itse kokoomusta äänestävänä en ole samaa mieltä hänen kanssaan, mutta hänellä on äänestäjien tuki tehdä omaa politiikkansa, jonka hän tekee hyvin. Toivon että ensi vaaleissa hänet äänestetään ulos, mutta nyt ei ole mitään syytä vaatia hänen eroaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kolme kaksi seitsemän