pian pojat voivat kieltäytyä uimasta koska menkat!
Kommentit (31)
Kait ne saa itse valita myös pukuhuoneensa liikassa?
Vierailija kirjoitti:
Elämme lopun aikoja.
Lopun ajat ovat ilmeisiä, kun emme enää tiedä kenellä on pimpero.
Ehdotus kertoo Vasemmiston alennustilasta. Taas yksi ehdotus, jolla ei ole isossa kuvassa minkäänlaista merkitystä. En nyt siis kritisoi tätä ehdotusta vaan ylipäätänsä Vasemmistoliiton viime vuosien ehdotuksia ja aloitteita. En muista koska Vasemmistoliitto on viimeksi ehdottanut jotain oikeasti merkittävää?
Vierailija kirjoitti:
No tottakai, kohta myös kuka tahansa mies on nainen, hallitus haluaa miuttaa translain Itseidentifikaatioksi, se tarkoittaa sitä että kuka tahansa dickhead saa muuttaa dickkinsä ladydickiksi Maistraatin (nyk. DVV) sivustoilla ja mennä pääsee sitten "ladydickeineen" naisten tiloihin helikopteroimaan.
Kiitos v*tusti hallitus, olette halveksuttavia, naisten oikeuksilla pyyhitään persettä kun naisten tiloista tehdään unisex tiloja jonne pe r vo lit pääsee.
Ei muuta kun tamponi paikoilleen ja altaaseen, pojat!
En anna vaimolle huomenna munaa, koska mulla alkoi menkat juuri ja kiukuttaa. Siinähän oottelee ja saa kestää raivoamiseni!
Varmaan kannattaisi suunnitella vähän peittävämmät uima-asut, koska se "alastomuushan" se ongelma on, sekä tytöille että pojille. Tai sitten nakuilusta ylipäätään pitäis tehdä normi. Lapset nyt kuitenkin pääsääntöisesti oikeasti pitää vedestä ja uimisesta.
Vierailija kirjoitti:
En anna vaimolle huomenna munaa, koska mulla alkoi menkat juuri ja kiukuttaa. Siinähän oottelee ja saa kestää raivoamiseni!
Muista myös kaivaa vaimon pms-suklaat kaapista ja vedellä ne suuhusi.
Vierailija kirjoitti:
Varmaan kannattaisi suunnitella vähän peittävämmät uima-asut, koska se "alastomuushan" se ongelma on, sekä tytöille että pojille. Tai sitten nakuilusta ylipäätään pitäis tehdä normi. Lapset nyt kuitenkin pääsääntöisesti oikeasti pitää vedestä ja uimisesta.
Burkiinejä saa kaupasta. Pian tulevat pakollisiksi kaikille 463098 eri sukupuolelle.
Mitä esimerkkejä on sukupuolia koskevista olettamuksista?
Vierailija kirjoitti:
Ei muuta kun tamponi paikoilleen ja altaaseen, pojat!
on niin vahva vuoto ja ujostuttaa. Näin se muillakin tytöillä menee kun ei kehtaa näyttäytyä uikkareissa.
Vierailija kirjoitti:
tytöille / naisille löytyy just niin peittäviä uima-asuja kuin tarpeen. Biksuista lahkeellisen uimapuvun kautta burkiniin.
Pojilla tilanne on hieman heikompi.
Vierailija kirjoitti:
Niin tätähän tämä nykyään on. Ei olla poikia ja tyttöjä, paitsi kun pitää mennä liikuntatynnin jälkeen suihkuun. Yhtäkkiä taas ollaankin. Koittakaa hipit päättää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin tätähän tämä nykyään on. Ei olla poikia ja tyttöjä, paitsi kun pitää mennä liikuntatynnin jälkeen suihkuun. Yhtäkkiä taas ollaankin. Koittakaa hipit päättää.
ei se noin toimi, sä fasisti et vaan tajua
Vierailija kirjoitti:
Mitä esimerkkejä on sukupuolia koskevista olettamuksista?
Näitä olisi tosiaan mukava kuulla. Vieläkö (vapaaehtoinen) tytöt menee käsitöihin, pojat puutöihin on voimissaan? Aikoinaan sen joutui itse valitsemaan, mutta eipä sinne käsitöihin tainnut yksikään poika mennä...
Hyvä. Kyllä on hyvä ottaa huomioon poikien yölliset ejakulaatiot tyttöjen menkkojen tapaan.
Maailman tärkeimmät asiat ensin.