Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Missä voisi tavata miehiä? Miten sinä tapasit omasi?

Vierailija
12.01.2021 |

Kommentteja, vinkkejä?

Kommentit (20)

Vierailija
1/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Baarissa

Vierailija
2/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä. Laita yhteystietojas niin tuun panee sua.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä, edelliset kavereiden kautta ja festareilla

Vierailija
4/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Fysiikan laskareissa. Ressukka tarvitsi kokoajan apua laskemiseen.

Vierailija
5/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin molemmat vapaaehtoisina järjestäjinä yhteiseen harrastukseen liittyvässä tapahtumassa.

Vierailija
6/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Samaa mietin ;/

Vierailija
7/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin ;/

Voin panna simuakin. Mite olis?

Vierailija
8/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaksi ekaa tapasin koulussa/opiskelijabileissä amk-aikoina ja nykyisen baarissa.

Nyt kun eroan, niin en kyllä todellakaan tiedä, missä 30 vuotiaana enää tutustun miehiin, kun en edes harrasta mitään sellaista, missä miehiin voisi törmätä. Kai siihen Tinderiin pitää liittyä.

Vierailija
9/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Netissä.

Vierailija
10/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Internetissä - ei missään deittipalstalla/sovelluksessa.

On sen verran ujompi, että tuskin olisimme muualla päätyneet puheisiin.

Vierailija
11/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä keskustellaan tasaisin väliajoin siitä, mistä voisi löytää kunnollisen miehen, ja harmitellaan sitä, kun vastaan tulee vain huonokäytöksisiä ehdokkaita, jos ketään. Sen sijaan että yrittäisin jakaa neuvoja asian korjaamiseksi, kasasin tämän listan paikoista, joissa voi tavata miehiä luonnollisesti.

Yksi vaihtoeho on kokeilla joitain näistä erittäin miespainotteisista harrastuksista: frisbeegolf, puu- ja metallityöt, maantiepyöräily, laitteistoläheinen ohjelmointi, vanhojen autojen rassaaminen, suurriistan metsästys, elektroniikan näpertely, lukkopaini, pienpanimotoiminta, kitaran tai rumpujen soittaminen, retrovideopelit. Harrastuksista ei tarvitse olla kiinnostunut kokeillakseen niitä, mutta positiivisin ja avoimin mielin vastaanotto on varmasti parempi.

Jos ei halua kokeilla uusia harrastuksia, mutta ei myöskään kiinnosta etsiä seksiseuraa Tinderistä tai muista Match Groupin omistamista treffipalveluista (lihatiskeistä), niin toinen vaihtoehto on lähestyä miehiä joillain näistä treffipalstoista: Suomi24 Treffit, Happy Pancake, Reddit Personals (r4r). Palstoille ei tarvitse laittaa itsestään juuri mitään henkilötietoja, mutta siinä tapauksessa täytyy olla itse aloitteellinen, koska kukaan, joka tietää mitä haluaa, ei kiinnostu tyhjästä ja kuvattomasta profiilista.

Nämä havainnot perustuvat omiin kokemuksiini ja ovat siis välttämättä puutteellisia. Jos listoilta puuttuu jotain oleellista tai kiinnostaisi kasata vastaavat suositukset toisen sukupuolen näkökulmasta, niin parannusehdotuksia otetaan vastaan.

Vierailija
12/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Samaa mietin ;/

Voin panna simuakin. Mite olis?

Ei ilman sitoutumista.

Vierailija
13/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tinderissä. En ollut aluksi edes kovin kiinnostunut, mutta ensitreffit venyivät ja venyivät... Nyt kolme vuotta yhdessä.

Vierailija
14/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Töissä. Olin aspa ja mies asiakas.

Vierailija
15/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hiihtoladulla.

Mä väijyin kuusen takana, että koska tulis sopivan takakireän ja myrtsin näköinen spandex-mies ja sitten heittäydyin sen eteen ladulle. Se alkoi tietenkin raivota ja yritti sohia mua loitommalle, mutta mä pidin tiukasti sen nilkoista kiinni. Se hiihti vielä ainakin 10 kilometriä, vaikka mä raahauduin sen perässä kiinnitakertuneena. No, sitten se kai uupui ja lähdettiin yhdessä kaakaolle. Mun oma laturaivo-Raimo.

Vierailija
16/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onhan niitä miehiä ties kuin paljon, mut onko semmosta jonka kanssa haluaisit olla?

Vierailija
17/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mee katteleen vaikka paikallisen huoltsikan baarista.

Vierailija
18/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miesluolissa ne piileksii. Vaikea niitä on tavata

Vierailija
19/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hiihtoladulla.

Mä väijyin kuusen takana, että koska tulis sopivan takakireän ja myrtsin näköinen spandex-mies ja sitten heittäydyin sen eteen ladulle. Se alkoi tietenkin raivota ja yritti sohia mua loitommalle, mutta mä pidin tiukasti sen nilkoista kiinni. Se hiihti vielä ainakin 10 kilometriä, vaikka mä raahauduin sen perässä kiinnitakertuneena. No, sitten se kai uupui ja lähdettiin yhdessä kaakaolle. Mun oma laturaivo-Raimo.

Ai helkatti. En arvosta huumoriketjuja koska ne on täynnä huonoja, mutta jestas sentään meinasi iltakahvit lentää näppikselle. Joskus av yllättää positiivisesti! Paljon onnea sinulle ja ihanalle laturaivo-Raimollesi!

Vierailija
20/20 |
12.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteisessä opiskelupaikassa. Teekkari perehdytti fukseja talon tapoihin.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: viisi kaksi kuusi