Harkitsen vakavasti poistumista palstalta. Käyttö tehty liian hankalaksi
Kommentit (24)
Menee kyllä vähän liian pitkälle, että "aihe vapaa" -linkin klikkaamisen jälkeen pitää vielä avata pudotusvalikko ja valita sieltä "aihe vapaa" jotta pääsee näkemään ketjut. En sitten tiedä, onko kyseessä vika vai ominaisuus.
Tämähän toimii samoin kuten aikaisemminkin.
Täytyy olla joku 100% kehvana tai seniili vanhus jos kokee tämän foorumin käytön millään tavalla hankalaksi.
Vierailija wrote:
Mikä on pudotusvalikko?
Laatikko, jossa lukee Aihe vapaa ja vieressä alanuoli, josta painamalla tulee esiin valikko.
Oli näköjään vika eikä ominaisuus.
Hae töitä lentokentältä. Sielläkin kuulutetaan lähdöt.
Ei mulla ole mitään ongelmia käytössä.
Nyt se tuli takaisin se linkki aihe vapaalle. Jes!
Vierailija wrote:
Nyt se tuli takaisin se linkki aihe vapaalle. Jes!
Jonnet säätää, kirjoittajat pois häätää...
-winner-
Mulla ei myöskään riitä kärsivällisyys. Sivujen latautuminen kestää välillä tuhottoman kauan. Tekstin lainaus ei aina toimi tai näkyy oudosti. Ylä- ja alanuolitus ei toimi puolet ajasta. Ei vaan jaksa. Lisäksi täällä jää nyt sensuuriin aivan normaalit viestit ja se tuntuu jotenkin liian mielivaltaiselta. Pilasivat palstan.
Tää on kyllä jännää seurattavaa. Ikävä vaan, että tekisi kirjoitteluakin mieli.
Minusta tuntuu, että täysin turhia propagandaketjuja on nykyään vähemmän, mutta muissa ketjuissa on toki edelleen valeuutisia ja propagandaa.
Käyttöliittymä on toisaalta muuttunut vähän hankalammaksi ja jotkin hauskat keskustelualueet ja ketjut on poistettu.
Itse olen ajatellut lopettavani ihan sen takia, että täällä on ihan valtava määrä trolleja, varmaankin tuolta ulilaudan tyyppejä.
En vaan jaksa lukea sellaista lapsentasoista lässytystä.
Mulla oli tuossa tuokio, ettei uusimpiin keskusteluihin valinta avautunut lainkaan, muut osiot toimivat. Luonnollisestikaan en salli evästeitä tai mainoksia, joten ehkä pelkistä keskusteluista kiinnostuneet oikeasti halutaan täältä pois.
Lainauksista keskimäärin 1/3 menee läpi. Erikseen kirjoittamalla melkein kaikki. Moderoinnin ikuisuusjonoon jäävät edelleen ne, joissa on joku epämääräinen sana, nimenomaan siinä viestissä, jota haluaa lainata. Samainen toistamiseen julkaistu sana on siis kuitenkin mennyt jo kertaalleen läpi.
Botille opettelemista :D
-winner-
"Mene pois, foorumin käyttäjä!"
https://www.vauva.fi/keskustelu/5326467/palsta-hidas-eika-toimi-nykyisi…
Paavo Väyrysen pelko. Woke tutisee, siksi foorumi hidastettu.
Vierailija wrote:
Paavo Väyrysen pelko. Woke tutisee, siksi foorumi hidastettu.
Tän takia foorumi uudistettiin. Saa nähdä, palauttavatko sivuston toimivuuden, kun vaalit on käyty.
Vierailija wrote:
"Mene pois, foorumin käyttäjä!"
https://www.vauva.fi/keskustelu/5326467/palsta-hidas-eika-toimi-nykyisi…
Siellä asiaa vähän perusteltu.
Kyllä ne korjaa. Älä hättäile.