Kysymys ajokortista naisille
Onko sinulla ajokortti ja mikä luokka?
Onko puolisollasi ajokortti?
Onko äidilläsi ja isälläsi ajokortti?
Jos muistat niin laita vielä luokatkin.
Kommentit (43)
Vierailija kirjoitti:
Mikä on A-kortti?
Moottoripyörä.
Vierailija kirjoitti:
Mikä on A-kortti?
Moottoripyörä
Ei korttia, ei puolisoa.
Vanhemmillani on molemmilla kortit, tosin toinen ei aja, kun ei osaa. En ole koskaan saavuttanut vanhempieni elintasoa.
Samanlainen B-kortti löytyy isältä, äidiltä, puolisolta ja itseltäni.
Ps. Mummoni 84v on ajanut taksia työkseen
Minulla on BT-kortti. Puolisollani on AB, äidilläni samoin. Isälläni on ABECEDE.
Mulla AB, miehellä AB. Isällä oli kuorma-autokortti.
Ap ookko kans tän topicin ap https://www.vauva.fi/keskustelu/3856808/vertaistukea-omiin-ajatuksiin-j…
Minulla B
Miehellä taitaa olla kaikki mahdolliset moposta lähtien, en edes tiedä yhdistelmien yms. kirjaimia
Äidillä ja isällä AB, kumpikin sitä ikäluokkaa että A tuli kylkiäisenä
Minulla, äidillä, kaikilla siskoillani ja yhdellä veljellä, anopilla ja tyttärelläni on taviskortti eli (A)B. Puolisollani, isälläni, appiukolla, kahdella pojallani ja yhdellä veljellä on C-kortit. Kaikilla miespuolisilla lähisukulaisilla on T-kortti. Ai niin, toisella pojista on E-kortti sen C:n lisäksi.
Mulla on B, miehellä ja vanhemmilla on kaikilla kortit ja kaikilla taitaa B:n lisäksi olla muitakin kirjaimia, en tiedä.
Minulla ei ole ajokorttia, mutta olen ajatellut ajaa sellaisen lähivuosina.
Kumppanillani on kortti (B) muttei tykkää ajaa - ei ole ajanut vuosiin.
Kummallakin vanhemmistani on kortit ja kumpainenkin ajaa paljon ja osin myös työkseen.
N27
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla AB.
Puolisollani AB.
Äidilläni ei ole ajokorttia. Isäni on sitä ikäluokkaa, että sai sen AB-kortin automaattisesti.
Milloin sen on saanut automaattisesti? En tunne historiaa niin kauas.
Siis sen A:n, tarkoitan. Olen tulossa sairaaksi, tulee kirjoitettua mitä sattuu.
Eipä siinä kovin kauas historiassa tarvi mennä. 90 vuoden loppupuolelta lähtien on pitänyt ajaa erikseen moottoripyöräkortti.
Mulla on BE.
Äidillä AB ja isällä ABC (ainakin)
Tyttärellä A1BT.
Itse ajanut työkseni, btw, en enää...
Ei löydy ajokorttia eikä puolisoa. :D
Molemmilla vanhemmillani on ajokortit (äitini tosin ei ole ajanut vuosiin).
Itsellä B
Miehellä ABEC1EC
Vanhemmilla B + lahja-A
Monet mainitsee täällä "kaikki", vetääkö miehenne useinkin esim bussin perässä asuntovaunua tai vastaavaa? Tarkoitan että esim DE aika harvinainen. CE vielä aika yleinen kun saa armeijasta jos on kuskina siellä.
Vierailija kirjoitti:
Vanhemmilla B + lahja-A
Tuon kun sanon miehelle, niin aina kuittaa, ettei ole mitään korttia lahjaksi saanut, vaan itse omista rahoista maksanut.
Itsellä aB, äidillä AB, isällä ABC, pojalla kevarikortti A1.
Minulla BMT, A:n suorittaminen työn alla
Puolisolla BM
Äidillä B siltä ajalta, kun sillä sai ajaa moottoripyörää
Isä saisi ajaa kaikkea paitsi linja-autoa, kirjaimia en muista kun niitä on henkilöautosta rekkaan kaikki mahdolliset.
Olisko ihan 90-luvun aökuvuosina, kun tuo poistui. Muistelen, että mun mies olis ollut ekaa ikäluokkaa, joka 18-vuotiaana kortin ajettuaan ei saanut A:ta automaattisesti. Hän on syntynyt 1973.