Elisa taitaa toimia laittomasti. Tekstiviestin hinta on listan mukaan 0,066e kpl, mutta Elisa veloittaa 0.07e kpl
Tämä on laitonta.
Kuka ottaisi kuluttajaviranomaisiin yhteyttä?
Kommentit (45)
Vierailija kirjoitti:
Otapa nyt ensin yhteyttä sinne Elisan aspaan.
En ota. Koska minua ei huvita. Laskutus pitäisi olla oikein riippumatta siitä että otanko yhteyttä vaiko en ota.
ap
Huijaavat niin paljon kirjoitti:
Joissakin yrityksissä on henkilökuntaa joka tietysti varastaa kassat mutta väärentää niin yrittää laskuttaa kahteen kertaan samaa laskua mikä on jo maksettu . Pidä aina kuitti jo maksetusta ja ota siitä arkistointi tunnus numerot saat sillä esille tililtä jo maksetun laskun tai pankista pyytämällä. Älä maksa kahteen kertaan samaa laskua .
Miten voi varastaa laskuttamalla uudelleen, kun siinä on sen firman tilinumero?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En ota. Koska minua ei huvita. Laskutus pitäisi olla oikein riippumatta siitä että otanko yhteyttä vaiko en ota.
ap
no sit se on vähän voi voi ja makselet sit ilmeisesti ihan kiltisti kuitenkin ihan sama mitä siellä laskussa lukee
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Eli provo tai ap huomasi oman tyhmyytensä eikä voi vaan myöntää sitä. Vieläkö on 40-luvun jälkeen syntynyt ihmisiä, jotka kuvittelee, että maailma pyörii heidän navan ympärillä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jauhat paskaa, tuollaista hintaa ei ole olemassa.
Käytkö ap tankkaamassa autoassa? Muistatko vinkua myös tankilla, kun hinta ilmoitetaan muodossa 148,9 cnt/litra = 1,489 €?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Missään Elisan hinnastossa ei ole ensin mainittua hintaa.
Jokaisella voi olla ihan oma sopimus.
No ihan varmaa joo.
Meilläkin on useampi erilainen liittymä DNA:lta ja kaikki niistä erilaisia eikä kaikkia edes löydy DNA:n hinnastosta, koska on joko lopetettu sen liittymän myynti tai saatu sovittua kaupassa paremmat ehdot/hinnat. Sitä sanotaan kait kilpailuttamiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kukaan täällä AV:lla ei voi ottaa kantaa asiaan näillä tiedoilla. Emme myöskään ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, vaikka aloituksessa sitä kyselitkin.
Me emme voi tehdä mitään. Sinä et aio tehdä mitään.
Ongelmaa ei ilmeisesti siis ole?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Milläs luulet heidän huomaavan, että laskuttavat sinulta väärin, jos et sitä heille kerro?
No, saatpahan aiheen tulla tänne kerran kuukaudessa valittamaan samasta asiasta.
Vierailija kirjoitti:
Missään Elisan hinnastossa ei ole ensin mainittua hintaa.
Ihmisillä on vuosiakin sitten sovittuja liittymiä ja hintoja. Ei kaikki liittymät ole näitä listahinnoiteltuja liittymiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Kukaan täällä AV:lla ei voi ottaa kantaa asiaan näillä tiedoilla. Emme myöskään ota yhteyttä kuluttaja-asiamieheen, vaikka aloituksessa sitä kyselitkin.
Elisan kannalta on ongelma, koska he veloittavat väärin. Ns. imagohaitta.
Tässä tuo liittymän hinta:
https://elisa.fi/attachment/content/Saunalahti_Latausliittymien_hinnast…
Saunalahti Latausliittymien hinnasto 25.6.2020 Käyttö kotimaassa Puhelut/videopuhelut kotimaan mobiili/lankasuuntiin 0,066€/min Viestit kotimaan mobiilisuuntiin 0,066€/kpl Netin käyttö kotimaassa 0,066€/Mt Maks. per kalenterivuorokausi 0,66€/vrk (alle 50 kt/vrk maksuton)
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Milläs luulet heidän huomaavan, että laskuttavat sinulta väärin, jos et sitä heille kerro?
No, saatpahan aiheen tulla tänne kerran kuukaudessa valittamaan samasta asiasta.
Tietysti pidän yllä tätä väärinlaskutusta aina kuin mahdollista. Päivänselvä asia. Eikä tämä väärinlaskutus ainoastaan minua koske, vaan kaikkia ko. liittymän omistajia.
Siksi en huomauta heitä tästä koska tämä väärinlaskutus ei ole vahinko, vaan tahallista.
ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Elisan kannalta on ongelma, koska he veloittavat väärin. Ns. imagohaitta.
Tässä tuo liittymän hinta:
https://elisa.fi/attachment/content/Saunalahti_Latausliittymien_hinnast…
Saunalahti Latausliittymien hinnasto 25.6.2020 Käyttö kotimaassa Puhelut/videopuhelut kotimaan mobiili/lankasuuntiin 0,066€/min Viestit kotimaan mobiilisuuntiin 0,066€/kpl Netin käyttö kotimaassa 0,066€/Mt Maks. per kalenterivuorokausi 0,66€/vrk (alle 50 kt/vrk maksuton)
ap
Kyllä, ymmärrän tämän. Mutta mikäli sinä, jolla on kaikki reklamointia varten tarvittavat tiedot, et ole valmis reklamoimaan, olemme umpikujassa.
Voi olla, että yrityksellä on laskullaan virhe. Tämä virhe voi johtua lukemattomista asioista aina inhimillisestä virheestä hinnoittelujärjestelmän teknisiin virheisiin.
Voi myös olla, että sinä olet itse erehtynyt.
Tämän vuoksi sinun tulee olla ensi sijassa yhteydessä operaattoriin asian selvittämiseksi.
Kukaan meistä ei voi täällä enempää auttaa ilman tarkkaa tietoa liittymästä, sopimusehdoista ja laskusta - voimme ainoastaan arvailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ap
Jauhat paskaa, tuollaista hintaa ei ole olemassa.
Ei netissä olevassa 1.1.2021 alkavassa hinnastossa, mutta tiedätkö joulukuun hinnaston tilanteen? Toisaalta nykyisessäkin on joissain liittymissä tekstiviestin hinta kolmen desimaalin tarkkuudella, joten ap:n kuvailema tilanne voi olla todellinen. Riippumatta ovatko ap:n kertomat luvut oikein.
Valita ite mee töihin nii on varaa ostaa liittymä johon kuuluu rajattomasti tekstiviestejä
Ammatti-ap asialla: mikään ehdotus ei kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää on myös se, että AP on varma, että kyseessä on rikos. Silti hän ei ole valmis tekemään muuta, kuin touhottamaan AV:lla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hämmentävää on myös se, että AP on varma, että kyseessä on rikos. Silti hän ei ole valmis tekemään muuta, kuin touhottamaan AV:lla.
Ap:lla ei ole muuta elämää kuin AV.
Kuvittelet omasta päästäsi tuon halvemman hinnan. Tarkista hinnasto Elisan sivuilta.