Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Harmittaa kun suurin osa naisista ei tiedä peniksestä juuri mitään

Vierailija
12.01.2021 |

Siis suurin osa luulee, että löysänä olevan peniksen koko korreloi sen kanssa kuinka iso se on erektiossa. Eivät tajua, että löysänä oleva pieni voi olla paljon isompi erektiossa, kuin löysänä iso erektiossa.

Kommentit (45)

Vierailija
41/45 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Voi nyt hyvän tähden rakkaat lapsukaiset. Milloinhan Suomalainen mies kasvattaisi itsetunnon ja oppisi ajattelemaan muutakin oman munan kokoa. Ei se iso lerssi tuo onnea mukanaan, ja jos itse tunto korreloi suoraan haaroissa roikkuvan värkin mittaan on jo lähtökohtaisesti menetetty tapaus.

Monet naiset ovat kovin kiinnostuneita puhumaan peniksistä ja siksi on hyvä, että tietäisivät niistä enemmän. Puhuvat, että jollakin on iso jos se on löysänä iso. Mutta kun sillä löysällä ei panna. 

No se pano ei ole sekään maailma tärkein asia, naiselle siis. Mihelle sen ymmärrän koskapa siinä ne hermot ovat, naisellahan ne sijaitsevat klitoriksessa.

Ei se pano kaikille miehillekkään ole se tärkein asia. Mutta pointti on siinä, että peniksen koko on merkittävä erektiossa ei löysänä, ellei satu olemaan sellainen nainen, joka innostuu eniten, tai jopa pelkästään löysistä peniksistä. Niitä on lienee harvassa. Onko sinulle pano vähemmän tärkeä asia? 

No jos puhtaasti nautintoa ajattelee, se on pelkkänä yhdyntänä siis, tosiaan kakkosena. Mutta jos mun mies samalla hyväilee sitä klitorista, niin se kombo on mieletön.

Periaatteessa vastustan ajatusta siitä, että se naiminen on joku "pääleikki" ja muu naiselle vaan "esileikkiä", sillä on totuus etteivät kaikki naiset todellakaan saa siitä mitään kummempaa,, paitsi sen, että saa olla lähellä ja iloita siitä että mies nauttii...ymmärtääköhän joku nyt mitä ajan takaa? Kyllä olen saanut pelkällä panollakin, mutta koska se klitoris ON se naisen juttu en kestä tota nillitystä tosta yhdynnän ykköasiaksi nostamisesta.. Ymmärrän sen miehille toki, mutta miehet ona vain puolet väestöstä, noin. Ja ei, en todellakaan estä naisia saamasta kuinka haluaa, pääasia kai että saavat.

Meillä vaimon kanssa menee niin että hän nauttii panosta enemmän kuin minä, ja saa joka kerta. Itse tykkään siinä panossa kaikesta muusta enemmän. Siis siitä kiihottumisesta ja kiihottuneena olemisesta ja toisen tyydyttämisestä. 

Saako hän siis emätinorkun? Tää on mielenkiintoinen kun usein puhutaan siitä kuinka nainen saa orkun kovasta panosta, mutta useimmiten tähän kuuluu klitoriksen stimulointi mukaan. Mietin vaan voiko sitä sitten sanoa panosta saaduksi orkuksi...

Siis jännä epäsuhta vaan, että kun suoraan kysyy kuinka moni nainen laukeaa pelkästä panosta, niin tosi harvinaista on. Sitten kuitenkin nää ketjut on täynnä sellaisia naisia... 🤔 Kunhan tässä tieteilen...

Juu hän saa emätinorkun koskematta itse käsin pilluunsa, pelkällä minun munalla siis. Olen onnellinen hänen puolestaan :) Ja tuleehan siitä hyvä olo itselle kun toinen saa ilman sen kummenpia konsteja. 

Tämä onjust ihan kumma; miksi mies niin otettu siitä että nainen saa "pelkällä panolla" . voihan olla, että saisis vielä paremman jos antaisit huomiota myös sille klitorikselle, Ja nimenomaan sen miehen sormikosketus on NIIINN ihanaa, miksi se on niin kortilla! Omat sormet eivät voi sitä korvata, ja taas siis puhun itsestäni.

Voisitko jo vihdoin ymmärtää, että on naisia jotka eivät missään nimessä halua, että klittaan kosketaan naidessa. Saavat orgasmin naidessa ilman koskemista jos ovat saadakseen. Myös häpykummun korkeus ja klitan sijainti ratkaisee. Vaimollani kova korkea häpykumpu ja klitta siinä alareunassa. Naidessa päällä tai alla jompi kumpi pyörii siinä kuin laakerin päällä ja hävyt hankaa vastatusten. Sinne ei edes mahdu sormia väliin sattumatta. Tyveä myöten kalu on juuri siksi, että tulee suuri paine pillun ja kalun juureen, sekä suuri paine pillun perälle. Vaimo ei tykkää puolisääreen nainnista vaan koko mitalla ja paineella pillunpohjaan. Minusta hänen naima orgasmit on aina laukaistu sieltä. Siellä perällä on joku paikka mitä painamalla ja kalua pyörittämällä lauennut koko träppi.

Niin, että naisetkin on yksilöitä, joten paree pysyä vain omissa kokeuksissa

M62

Vierailija
42/45 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ja sinun naisesi pillu ei ole mikään jokaisen pillu. Piste. En ole väiitänyt mitään mihinkään suuntaan. usko jo. Jokainen tavallaan. Mies ei ole koskaan, koskaan asiantuntija naisen pillusta puhuttaessa. ei ikinä. Miksi jauhat.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
43/45 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja sinun naisesi pillu ei ole mikään jokaisen pillu. Piste. En ole väiitänyt mitään mihinkään suuntaan. usko jo. Jokainen tavallaan. Mies ei ole koskaan, koskaan asiantuntija naisen pillusta puhuttaessa. ei ikinä. Miksi jauhat.

Jatkuvasti tuo tuon klitan räpläämisen esille, jos joku sanoo saavansa orgasmeja pelkästään kalulla naimalla. Toisilla klitta on tarpeeksi herkkä muutenkin ja sijaitsee sopivassa paikassa ja toisilla miehillä on niin paksu kalu, että se pingoittaa pillun sivuille venyvää klittaa ja siten antaa kiihoitusta klitalle. Kaikki riippuu kaikesta. Mutta myös miehet voi tietää pilluista naisia enemmän kun jatkuvasti ovat vastuussa niiden räpläämisestä ja naisten orgasmeista.

Mitä kaluihin tulee niin kalujen kovuus ei riipu kalun koosta. Isotkin on kivikovia ja taipumattomia.

M62

Vierailija
44/45 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Totisesti paksuinta mitä kuullut; Mies voi tietää enemmän pillusta kuin nainen! heh. Ja minä tasan tiedän miten sun kalus toimii

parhaiten.

Ja siis toinen nainen tykkää ja toinen ei. mitä helvettiä se sinun ihana vaimosi kuuluu siihen,mitä miljoonat muuta naiset (ehkä) haluavat/tykkäävät. Ja et tototisesti voi kertoa etten tykkää mieheni kosketuksesta aivan hulluuteen asti! Ja myös HÄNEN kalustaan. Josko lopettaisit ton vainon jo.

Minä saan tykätä mistä haluan, ja sinä ja sun vaimosi pillu mistö haluat (ehkä vaimosikin, hyvällä tuurilla?).

Anna jo olla.

Vierailija
45/45 |
17.01.2021 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä monet miehet tietävät pilluista enemmän kuin jotkin naiset itse. T:pillumies 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: seitsemän yhdeksän viisi